דיווח על חווית הנסיעה בפיאט אבארט

איתי ג

New member
דיווח על חווית הנסיעה בפיאט אבארט

שלום,
התייעצתי עמכם לאחרונה בניסיון לסייע לחבר שמתלבט בין פיג'ו 208 GTI לאבארט [URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/207/183964151/%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98_%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%94/%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA[/URL]
ערכתי עימו נהיגת מבחן באבארט וחשבתי שמן ההגינות לדווח בחזרה למייעצים. נהגנו שנינו בדגם הקומפיטציונה שהיה קשוח מידי לטעמנו לשימוש יומיומי. הרכב אמנם היה מרשים ביותר ביכולת ההאצה שלו, אבל מושבי הבאקט היה קשיחים לטעמנו והאוטו היה רועש מידי עבורנו (אגזוז רועש שנקרא מונזה למיטב זכרוני). לעומתה דגם הטוריסמו שגם היה קבריולט היה חביב ביותר. מעין צעצוע שמאיץ נחמד מאוד, ואפשר מאוד ליהנות מהנהיגה בו. ברור לי שהאוטו מצריך נהיגת מבחן ארוכה יותר מזו שערכנו כדי לבחון אותו בסיבובים כמו שצריך, אבל עושה רושם שעבור החבר הדגם הזה יעלה יותר חיוך על השפתיים מאשר ה-208 GTI, על אף שהאחרונה שימושית יותר. הערה אחרונה - הסוכנות של אבארט בתל אביב הצדיקה את הדברים הטובים שקראתי עליה ברשת, הפגינה ידע רב על הרכב ואיפשרה לנו נסיעת מבחן ארוכה, מה שאינו מובן מאליו בעיניי.
איתי
 

ANZ1

New member
ל 99.9 אחוז מחובבי הנהיגה היא לא מתאימה

יש מילה אחת שחוזרת כמעט בכל תחום שמדברים על האבאראט 500 וזה : מזעזע
הבטיחות מזעזעת, האמינות מזעזעת , הנוחות מזעזעת, הצפיפות מזעזעת,
ירידת הערך מזעזעת,
זה רכב שהוא נחמד רק בחלק קטנטן מהנסיעות של כל אדם ורק לחלק קטנטן של האנשים, וגם אז כדאי לקנות רכב משומש בן 4 ברבע מחיר ולהחזיק רכב נורמלי ליד,
רוב בני האדם מחפשים רכב שאפשר לנסוע איתו ביום יום, להסיע עוד אנשים איתו, ציוד, וגם חלק מהזמן להנות בנסיעה ספורטיבית,
זה לא רכב שיכול להיות רכב יומיומי של כמעט אף אחד.
אם החבר שלך הוא ילד צעיר, שנוסע לבד, מתלהב, ובסיכוי סביר או ימות או יעצר על ידי המשטרה בזמן הקרוב, אולי זה רכב שמתאים,
מה גם שבכל מקרה אי אפשר להכניס לרכב יותר מעוד אדם אחד, אף אחד לא יכול להכנס לכסא האחורי, אז אם כבר, עדיף אבארט 124,
שאר האנשים היו הולכים על מיני קופר, אם הם צעירים , או גולף GTI אם יש להם משפחה.
 

enigo

New member
יש לי כמה חברים שקנו אבארט 500, אצל כולם חזר אותו הסיפור

בהתחלה - חודש חודשיים - הם מאוהבים. לא מפסיקים לחפור לך בכל שיחה על איזה כיף ומשעשע האוטו. אחרי זה נהיה שקט, ואז הם מספרים לך שהם מכרו את הרכב. בדרך כלל כל התהליך לוקח פחות משנה.
מבחינת יכולת בכביש מפותל אין מה להשוות, ה-208 עדיפה בהרבה בכל מובן.
 

איתי ג

New member
תודה רבה

אציג שוב את הדברים לחבר רוכש הרכב. מעצם היותי חובב פיג'ו הצעתי לו בחום לבדוק שוב את ה-208, אבל הוא טוען שבנסיבות המבחן ב-208 GTI הוא נהנה פחות מאשר באבארת. לא הייתי שותף לנסיעה ב-208 GTI כך שאיני יכול לחוות דיעה. אגב, האם לדעתך/כם גם ב-208 ה"רגילה" (1.2 טורבו) מהנה לנהיגה? אני מתחיל לפזול לעבר הרכב הבא שלי.
תודה,
איתי
 

enigo

New member
בשבילך אתה מדבר על חדש או משומש?

כי בדיוק הציגו 208 חדשה.
 

איתי ג

New member
משומש

אני משער שבתוך כמה חודשים ארצה להחליף את הפיג'ו 207 שלי וההתלבטות תהיה בין 208 ו-308 בתקציב של כ-50,000 ש"ח. לכן העובדה שתוצג בקרוב 208 חדשה לא אמורה להשפיע על ההחלטה.
איתי
 

enigo

New member
ידני או אוטומט?

לא חושב שיש את הטורבו בנזין בידני, אז אולי דווקא הדיזל אם אתה נוסע הרבה. בתקציב שלך. תמצא לדעתי 2016 במצב טוב.
אם אוטומט, אז יש היצע די רחב. אם רק אתה נוהג, אז אתה יכול אפילו את הבסיסית. התנהגות כביש נחמדה ומנוע לא רע. לא ממש ספורטיבית, אבל עדיפה על ה-207 בוודאות.
 

איתי ג

New member
כנראה האוטומטית

אני חובב ידני אבל רואה שהידני קיים רק עם המנוע החלש יותר (1.2 ליטר ללא טורבו) ותאוצה של 12.2 שניות מאפס למאה כפי שמיוחסת לידני תרגיש לי כנראה איטית מידי. לכם אבחר כנראה באוטומט.
הדיזל נשמע לי פחות רלוונטי בנסועה שנתית של 12-15 אלף ק"מ.
לגבי ההתלבטות בין ה-208 ל-308, אבל היא נראית לי תלויה יותר בהעדפות שלי - יותר מרווח מאחור מול חניה יותר קלה, ופחות בעצות של הפורום. כמובן שאם יש ביניהן עדיפות ברורה מעבר לכך, אשמח לשמוע. ההנחה היא שבעת ההחלפה יהיה במשפחתי ילדה בת חמש בבוסטר, ילדה בת שנה בסל קל ואח"כ בכסא בטיחות ואישה שתשמח לשבת לידן.
תודה,
איתי
 
למעלה