שאלה לגבי רכב מיני-אוטומטי

simba481

New member
שאלה לגבי רכב מיני-אוטומטי

מבקשת ייעוץ-מהו הרכב הכי טוב,בקטגוריה מיני?

עדיף לקנות 2018 או 2019.?
מה שאני מכירה זה.

קיה פיקנטו
שברולט ספארק
ניסן מיקרה
פיאט 500
יונדאי גנץ

ומה פירוש רכב היברדי?
תודה לעונים
רות
 

enigo

New member
יונדאי גטס לא מיוצרת כבר בערך עשור

אולי התכוונת ל-i10?
אם תגידי מה השימושים, אולי נוכל לייעץ טוב יותר.
 

simba481

New member
רכב מיני

השימוש הרגיל-בעיקר נסיעה בתוך העיר.
מיועד לי ולביתי.
כרגע יש לי פיקנטו 2013-ונראה לי שהיא זוללת דלק,יותר מהרגיל.
תודה
רות
 

enigo

New member
פיקנטו אכן לא אחת החסכוניות

מיקרה תהיה חסכונית יותר, וכנראה הכי חסכונית מהחבורה.
היונדאי זהה לפיקנטו מהבחינה הזו.
פיאט 500 עם גיר רובוטי שלא הכי נעים בעיר.
 

em28

Well-known member
אהבתי את יונדאי גנץ, יש גם קיה ביבי ?


 

simba481

New member
לא יפה לצחוק עליי

לפחות אני מכירה 5 סוגי מכוניות,שזה הישג לא מבוטל.
אפשר לקבל תשובה,מה הכי כדאי?
תודה
רות
 

enigo

New member
אם מטרידה אותה צריכת הדלק

אז היונדאי לא תשפר את המצב. אותו מנוע ותיבת הילוכים.
 

em28

Well-known member
מחילה, החיבור לגנץ הצחיק אותי, לעניין: למה ההגבלה רק למיני ?

אולי שווה ללכת על סופר מיני (קצת יותר גדולות) בת שנה-שנתיים ?
 

enigo

New member
יש גם אופניים. ואפשר ללכת ברגל. ץץ

זה רכב מוגבל מאוד - אי אפשר לעלות איתו על כביש מהיר (ואולי גם על כביש בין עירוני. צריך לברר מה בדיוק אומר החוק), אין מערכות בטיחות והגימור דומה לשל מתקן שעשועים בגן משחקים. בנוסף, הטווח האמיתי, בטח בקיץ עם מזגן, הרבה יותר נמוך.
יש לכלים כאלו מקום - אבל הם רחוקים מלהיות תחליף לרכב רגיל.
 
בעיר הם עולים על רכבי שריפה פנימית

למרות שיש תנועה בין עירונית ענפה , עדיין יש כאלו שלא יוצאים מהעיר ביום יום
לצרכי עבודה סידורים או אפילו בילוי .
יש מינוס והוא שהם למרות הכל קצת יקרים יחסית לא הרבה פחות מרכבי מיני . בסביבות 50000 . אבל זה כנראה יתקזז עם הדלק .
אם אני זוכר נכון באתרים הסיניים הם עולים כ 3000 דולר שזה כבר מחיר פצצה .
 

enigo

New member
נכון שלא נהגת באחד?

בכלל ראית אחד במציאות?
 
אל תתחכם , ל"מגן דוד" יש כאלו . שים את הפנאטיות המוטורית

שלך בצד .
רכב מעולה לעיר ולא צריך יותר מזה . 80 קמ"ש זה יותר מידי לעיר .
כן אנשים בוחרים גם באופניים חשמליים וגם בקורקינטים חשמליים
אני רואה גם מבוגרים על הכלים הללו , תתקדם .
במצב החניה היום אולי תצליח להשתחל בין 2 רכבים עם הפנים למדרכה .
לעת עתה המינוס היחידי הוא המחיר . אבל הביטוח הטסט והאין דלק מחפים .
 

enigo

New member
ואתה יודע למה איחוד הצלה ומגן דווי קנו אותם?

כתחליף לקטנועים, ובזכות העובדה שאפשר, טכנית, לנסוע איתם על מדרכות. לא ממש רלוונטי למשתמש הרגיל...
בנוסף, צורת השימוש של ארגוני החירום בגלי הללו, כרכב כוננות שלא נוסע כל היום אלא מחכה, מחובר לטעינה, לקריאה, ונוסע אך ורק בתוך ערים צפופות, לא דומה לשימוש של אדם נורמלי.
בקיצור, כמו שאמרתי מההתחלה - יש לכלים הללו מקום, אבל הם ממש לא תחליף לרכב לשימוש רגיל.
 
זה לא תחליף לקטנועים , יש להם גם קטנועים ובצדק

כנראה שלא לכל הפרמדיקים יש רשיון דו גלגלי .
טווח של 100 קילומטר ביום זה יותר מידי
חוץ מזה אפשר לטעון גם בבית וגם בעבודה .
הבעיה כאמור זה המחיר .
 

enigo

New member
מכיוון שאני מכיר את העסקאות הללו מקרוב

ויודע בדיוק מה היו הדרישות שלהם ואיך הם בחנו את הכלים, אז פשוט קח את מה שאמרתי כעובדה. הם לא החליפו עדיין את כל הקטנועים, זה נכון, אבל הם נקנו כתחליף לקטנועים.
ותתפלא, אבל לרוב האנשים בארץ, בטח בתוך ערים, אין שקעי טעינה זמינים בכל מקום. אפילו בחניה פרטית בבניין משותף צריך לקבל את הסכמת וועד הבית להתקנת שקע טעינה - ולא תמיד היא ניתנת. כמובן שגם בחניון בעבודה, אם יש חניון של העבודה ואתה לא חונה בחניון ציבורי בסביבה, לא תמיד יהיה שקע טעינה.
וטווח תאורטי של 100 קילומטר הוא במציאות 60 ק"מ, וגם פחות. ומכיוון שהמצברים שם הם מצברי עופרת ולא ליתיום, אז לא בטוח שאפשר לטעון אותם בטעינה מהירה.
בקיצור, משהו באמצע בין אופניים חשמליים למכונית. עדיין לא תחליף למכונית.
 
למעלה