זה כמו שנשים מטפחות את הצפרניים שלהן וחושבות שזה חשוב
ויושבות 3 שעות על כסא בזמן שעובדים על הצפרניים שלהן ( לק ג'ל )
תכלס מבחינת הרבה גברים אין לזה שום משמעות .
גם בכמה מכוניות לא יוקרתיות יש 2 יציאות למפלט אחד .
( למה רק 2 יציאות ? שיעשו חנוכיה )
מה שחשוב יותר מבחינת קלות יציאת הגזים זו הסרעפת אם היא
נוחה אז זה עוזר יותר למנועי 3 ליטר ומטה .
יש מנועים מאוד גדולים עם אגזוז אחד בלבד אבל שם היציאה
של הגזים קלה בלי הפרעות , ישר למעלה . ( טרקטורים, גנרטורים , קטרים ).
יש כמובן מכוניות שרירים , שבהן הפליטה ישירות דרך מכסה המנוע
גם רושם וגם יעילות .