אגזוז

  • פותח הנושא PPHBH
  • פורסם בתאריך

PPHBH

Member
אגזוז

שלום

בהרבה מכוניות יוקרה יש שני צינורות פליטה, האם אלו שני אגזוזים נפרדים או יש אגזוז אחד שלקראת הסוף מתפצל לשניים ?

האם יש לזה יתרון מכני כלשהו או שזה רק לאסטתיקה ולשדר יוקרה ?

תודה
 

enigo

New member
גם וגם

יש מקרים שבהם זה רק אסטטי, יש כאלו שבהן אלו שתי יציאות מדוד אחד ויש כאלו שבהן יש ממש שתי סעפות.
כאשר יש שני סעפות זה מאפשר עקרונית פליטה קלה יותר ואז אפשר, תאורטית, לקבל תוספת קלה להספק.
 
זה כמו שנשים מטפחות את הצפרניים שלהן וחושבות שזה חשוב

ויושבות 3 שעות על כסא בזמן שעובדים על הצפרניים שלהן ( לק ג'ל )
תכלס מבחינת הרבה גברים אין לזה שום משמעות .
גם בכמה מכוניות לא יוקרתיות יש 2 יציאות למפלט אחד .
( למה רק 2 יציאות ? שיעשו חנוכיה )
מה שחשוב יותר מבחינת קלות יציאת הגזים זו הסרעפת אם היא
נוחה אז זה עוזר יותר למנועי 3 ליטר ומטה .
יש מנועים מאוד גדולים עם אגזוז אחד בלבד אבל שם היציאה
של הגזים קלה בלי הפרעות , ישר למעלה . ( טרקטורים, גנרטורים , קטרים ).
יש כמובן מכוניות שרירים , שבהן הפליטה ישירות דרך מכסה המנוע
גם רושם וגם יעילות .
 

xfwind

New member
לאנשים יש סרעפת ולמכוניות יש סעפת (מ"הסתעפות")

 
כן כמובן , זה בגלל שזה בהקלדה . יותר טוב מניפולד.

 

enigo

New member
לא נמאס לך להשפריץ שטויות?

רק למנועים עד נפח 3 ל' משפיעה סעפת הפליטה? בחייאת דינק - קח לך כלל בחיים, אם אין לך מושג בתחום כלשהו, אל תצא בהצהרות בתחום הזה...
 

enigo

New member
יאללה, בא ולמד אותי - איך אני

אמור לקרוא את המשפט שכתבת
"אז זה עוזר יותר למנועי 3 ליטר ומטה"?
לא התכוונת ל-3 ל'? לא התכוונת שזה פחות משמעותי למנועים גדולים?
יאללה, לך על זה. כשה את מה שאתה עושה תמיד במקרים כאלו ותתחיל להתפתל ולהמציא כללי דקדוק ולוגיקה משלך.
 
למעלה