תהיות על בוסטר, כבלים ומצבר

xfwind

New member
תהיות על בוסטר, כבלים ומצבר

אז ככה:
1. הרכב (פלואנס 2 ל') נסע מעט בימים שקדמו.
2. לא הניע (יש סטרטר) אבל האוטו כאילו נחנק
3. אחרי כמה נסיונות נגמר המצבר
4. חיברתי בוסטר (קטן). נתן כ-6 נסיונות סטרטר ונגמר. האוטו כאילו רוצה להתניע אבל "נחנק". צפצוף וחיווי דלק הראה שאין דלק.
7. הבאתי ושמתי כ-3 ליטר דלק וחיברתי כבלים לרכב אחר.
8. אחרי כ-10 נסיונות (עם "חניקה") הרכב הניע. מד הדלק הראה שכמעט מלא...
9. למחרת נסעתי לחשמלאי שהחליף בטריה (בת 3, 75 אמפ') ואמר ש: הבוסטר שווה לתחת (אלא אם גדול ומסיבי), וגם שבזמן מות הבטריה המחשב משתגע ונותן חיוויים הזויים (דלק).

מה דעתכם בעיקר לגבי סעיף 9?

לגבי הבוסטר - עד היום שירת בגזרת הקטנוע....


 
בוסטר זה שימושי לזומבים עם הסמארטפונים.

ברכב זו שיטה עקומה , אם יש בעיות עם המצבר צריך להחליף מצבר
ולא לעשות זובור עצמי .
אם המצבר התרוקן והוא תקין אפשר לדאוג למלא אותו גם ללא בוסטר .
 

xfwind

New member
אז אתה אומר שלמרות שהסטרטר עובד אין לבוסטר מספיק כוח?

 

enigo

New member
אולי די כבר לדחוף לאנשים את הפילוסופיה שלך בלי קשר למה שהם

שאלו?
גם מצבר תקין יכול להתרוקן לפתע, ובדרך כלל אין לך שעות לטעון אותו - כי אתה מגלה את זה כשאתה צריך לנסוע.
במצבים כאלו בוסטר חוסך לך את הצורך לבקש טובות מאנשים - בלי קשר לאם יש להם סמארטפונים או לא.
&nbsp
XF - לפי מה שאתה מתאר, הבעיה לא היתה בבוסטר אלא משהו הקשה על המנוע להניע. אולי בעיה בדלק ואולי בהצתה (וכן, כשהמצבר גמור זה לפעמים משבש את הקריאות של מחוונים שונים). עובדה שגם עם כבלים נדרשתם להרבה נסיונות הנעה.
מוזר שמנוע בנזין 2 ל' צריך מצבר 75 אמפר שעה. בדרך כלל מספיק 60 או מקסימום 65 - ומניסיון גם 55 עובד לא רע. עקרונית אמור להספיק לך בוסטר שנותן זרם הנעה של 300 אמפר - נסה לגלות כמה נותן הבוסטר שלך.
 

xfwind

New member
נותן 400 אמפר. יתכן ומצבר מספיק 65 אבל הקודם היה 75...

המעניין הוא שהבוסטר הפסיק להגיב וחיווה 11% אחרי כ-6 נסיונות, ואחרי מנוחה שלך 10 דקות - חזר להראות 80%....
 

enigo

New member
יש סוגי סוללות שלא מגיבים טוב לפריקות מהירות. מוזר שבחרו

בסוג כזה לבוסטר. בכל מקרה, בוסטר של 400 אמפר היה אמור להיות יותר ממספיק עבור מנוע 2 ל' בנזין כמו ברכב שלך. אז או שבאמת היתה בעיה אחרת שהפריעה למנוע להניע (הרי אמרת שגם עם כבלים הוא התקשה), או שהנתון של הזרם המירבי על הבוסטר מצוץ מהאצבע, וגם זה לא ממש בלתי נתפש בבוסטר סיני.
 

xfwind

New member
המצבר 74 (לא 75). גיגלתי וראיתי שזה המצבר המתאים.

אני מתחפר בסוגיה שאולי היתה בעיה נוספת/אחרת חוץ מהמצבר.

עד עכשיו האוטו היה מניע מיד וגם לאחר החלפת המצבר הוא מניע יפה.
 

the annonymous

New member
עם מצבר חלש הוא יתן סטארטר שייראה אפילו נורמלי

אבל לא יניע.
&nbsp
התנעה קשה (סטאטר ארוך) הוא הסימן הראשון למצבר גוסס בפלואנס.
 
שום ספק כוח חשמלי לא נותן , זה הצרכן שלוקח .

גם בתחנת הכוח בחדרה או בכל מקום אחר יכולים להפעיל אותה והיא יכולה לתת הספק מקסימלי מסויים , אבל אם אין צרכנים היא לא תתן כלום .
לכן יש תעריף לילה כי בלילה הצרכנים לא צורכים הרבה כמו ביום
ויש עודף כושר ייצור .
אז אם תחבר לבוסטר שלך טלפון הוא יספק רק כמה מיליאמפר 1000 - 5000
אם אתה מחבר נורה של 100W הוא יתן 100W בלבד .
 
מה איכפת לי מה הוא שאל? תפסיק להמציא מצבים

אין מצב כזה בדרך כלל , בטח לא בנסיעה .
אם זה קורה בבוקר שלאחר שבלילה התרוקן המצבר יש לך אפשרות לטפל בזה .
בדרך כלל יש סימנים מקדימים למצבר בסוף ימיו .
מה שאני מתכוון הוא שאם אני מרגיש שהמצבר בסוף ימיו אני לא מחכה
ומחליף אותו גם לפני הזמן . אין לי חשק כאשר אני מניע את הרכב שהוא לא יניע
בגלל הסיבה המיותרת הזו .
 

enigo

New member
סתם קטע כזה של כללים בפורום - ובשיחה בכלל - אתה עונה לאדם

לפי מה שהוא שאל, ולא סתם מקיא עליו את הפילוסופיה שלך...
וברור שאני ממציא מצבים - בגלל זה אחת הסיבות השכיחות ביותר לקריאה לשירותי דרך היא מצבר מרוקן.
ולא, אין "סימנים מקדימים" לזה ששכחת אור פנימי דולק בלילה וזה רוקן לך את המצבר, גם לא לזה שעמדת בטעות עם אורות דולקים חצי שעה כשחיכית למישהו. ללא ספק, מצבים היפוטתיים לחלוטין, שמעולם לא קרו בעולם האמיתי...
מניסיוני, ברוב המקרים שבהם רכב לא מניע בגלל מצבר ריק זה לא בגלל שהמצבר גמר את חייו, אלא כי מישהו השאיר צרכן חשמל פועל. ואיך בדיוק אתה "מטפל" במצבר מרוקן? בדיוק - מבקש טובות משכן/חבר, או שולף את הבוסטר ומניע לבד תוך חצי דקה.
 
לא מכיר מצבים כאלו , אתה כנראה נמצא ליד כאלו

שלא מודעים לסובב אותם .
התרוקן לך המצבר והוא תקין , תזמין מונית להתנעה או תבקש ממכונית אקראית,
התרוקן לך המצבר כי האלטרנטור פגום , ממילא לא יעזור לך כלום .
אבל אני מכיר כאלו שעושים החייאה למצבר הגוסס שלהם במקום להחליף מיד .
 

enigo

New member
נו, על בעיות המודעות שלך לסביבה אני

כבר לא אחראי...
ותן לי לחשוב מה עדיף - להזמין מונית בעלות שיכולה בקלות להגיע למאות שקלים או להתחיל לבקש טובות מחברים/שכנים שיעזרו עם כבלים - או לשלוף בוסטר ולהניע תוך דקה... הממ... אני בוחר בבוסטר, כמו רוב האנשים הנורמליים בעולם.
אתה מוזמן להמשיך לחיות ביקום משלך.
 

איתי ג

New member
האם ניתן לשמור את הבוסטר באופן קבוע ברכב?

אני זוכר שקראתי היכנשהו על מקרה של בוסטר שהתנפח עקב השארתו ברכב בשמש. אני משער שהסיניים הזולים מועדים יותר לפורענות אבל איך מזהים את הטובים?
איתי
 

enigo

New member
מתוך שלושה בוסטרים, אחד התנפח

ושניים שורדים יופי. איך יודעים לבחור? לא יודע, האמת.
 

איתי ג

New member
תודה. השאלה היא האם בוסטר שמתנפח אינו מסוכן

יש לי איזה זכרון עמום (לא מתחייב עליו) שיש סכנה שכרוכה בבוסטר כזה, ייתכן שאפילו קראתי שאחד כזה עלה באש.
 
למעלה