אשמח לקבל את דעתכם על התשלום ששילמתי במוסך מורשה

enigo

New member
אה... נו, ברור - מינוס שלושים זה המצב המצוי והנפוץ, וממנו

צריך לגזור לכלל. כמובן, ללא ספק.
יאללה, עזוב שטויות - מתי נגמרת חופשת המולדת שלך?
 
צריך ליישר את ההגיון העקום שלך

אם לא היה מינוס 30 אז הייתי ממשיך לנסוע על פלגים לא במצב מיטבי
עוד 60000 ק"מ .
שזה אומר , שאלו לא פלגים ל 100000 ק"מ .
נקודה סוף .
 
שטויות זו המחלקה שלך , גם פלגים רגילים אפשר

לא להחליף 100000 ק"מ . מנקים מכוונים ומחזירים
בגלל שהם זולים אז מחליפים .
 

enigo

New member
בפלאג רגיל השפיץ נאכל

הרבה יותר מהר. אולי אפשר איכשהו לאנוס אותו להמשיך לעבוד על ידי עיקום הזרוע שוב ושוב, אבל אני בספק אם אפילו אז אפשר לגרום לו להמשיך לתפקד מאה אלף ק"מ. בטח לא בתנאים קיצוניים של מינוס שלושים.
לעומת זאת פלאג אירידיום/פלטינה שורדים בקלות 100,000 ק"מ בלי שיגעו בהם - כאשר המנוע תקין ולא מצפה אותם בלכלוך, כמובן.
יש אלפי מכוניות, אם לא עשרות אלפי מכוניות, רק בארץ שמוכיחות שזו לא "אגדה" אלא עובדה. ומקרה אחד, ועוד בתנאי קצה ועם סיבות לא ברורות, לא יכול להפריך את זה.
 
נאכל מעט מאוד , לא משהוא שאי אפשר לנסוע איתו

אני לא אתפלא אם יש מוסכים שעושים זאת . מנקים משפשפים ומחזירים .
גם לאירידיום לא יהיו ביצועים מיטביים לאחר 40- 50 K . ( שמן פיח )
המינוס 30 בסך הכל הצביע על הבעיה , ללא מינוס 30
התפקוד של הפלגים היה ממשיך להיות פגום מעט בלי שיורגש ההבדל .
בסך הכל ניקיתי אותם והחזרתי והם חזרו לתפקד גם במינוס 30 .
מי שיש לו פלגים אירידיום בני 50 K ומעלה המנוע שלו לא עובד באופן מיטבי .
זה לא משהוא שאי אפשר לחיות איתו .
 

enigo

New member
המינוס 30 גם השפיע על כמות הפיח

שהמנוע מייצר - ולכן על מצב הפלאגים.
במנועים מודרניים כאשר הבעירה לא אופטימלית או קרובה מאוד לאופטימלית, החיישנים צועקים. הרבה לפני שהנהג מרגיש שמשהו לא עובד כמו שצריך.
להמשיך לנסוע האוטו ימשיך גם אחרי 150 אלף ק"מ עם פלאג אירידיום. יכול מאוד להיות שגם יותר. אם היצרנים אומרים להחליף במאה, הפלאגים בוודאות יכולים להחזיק יותר.
 
מה לעשות שהרכב לא נסע במינוס 30 , בסך הכל יומיים .

הפיח והשמן היו קודם כי בגללם הרכב לא הניע .
ההמלצה באירידיום להחליף כל 4 שנים באם לא מגיעים ל10000 ק"מ .
בסך הכל לא לחשוב שאם יש מצתי אירידיום אז הכל בסדר
צריך לפחות לנקות אותם ב 50000 ק"מ .
דרך אגב יש גם מצתים רגילים שמומלץ להחליפם ב 40000 ק"מ.
 

enigo

New member
אה... אז שאר הזמן היה שם חמים ונעים?

שורה תחתונה, אם המצתים התכסו פיח במידה משמעותית אחרי 40000 ק"מ, אז היתה לך בעיה במנוע. אתה יודע שיש עוד בעיות חוץ מאכילת שמן, נכון? (ושחלק גדול מבעיות אכילת שמן בכלל לא משפיעות על המצתים)
 
זו לא שאלה לפורום מכוניות אלא לפורום צרכנות

כמו בכל קניה או שירות יש לקחת הצעות מחיר מפורטות .
בטיפול הבא קח הצעת מחיר מפורטת מהיבואן ותמשיך הלאה .
 
מסננים מקוריים עולים הרבה יותר . אבל בפולקסווגן

יש מקרים שצריך אותם , חליפיים עושים בעיות .
גם לא צריך להחליף בורג בכל פעם , אולי רק את השייבת הנחושת . אפשר לחמם אותה בכדי לרכך אותה ולשים שוב .
אני אף פעם לא החלפתי בורג ריקון שמן .( היה לי רכב שהוא היה נתקע כל הזמן
ריתכתי לו אום יותר גדול שהקל על הפתיחה שלו )
זה טיפול פשוט שאפשר ללמוד לעשות לבד .
 

enigo

New member
חילופיים גרועים גורמים בעיות בכל רכב

חילופיים טובים לא עושים בעיות בשום רכב, גם לא בפולקסווגן.
 

enigo

New member
המחירים גבוהים ברמה מקובלת

גם של הפריטים השונים וגם של העבודה.
נסה למצוא מוסך אמין שאינו נמנה על הרשת של היבואן (אגב, גם בתוך הרשת יש לא פעם הבדלי מחירים) ולהגיע אליו עם חלקים מקוריים שקנית לבד בחנות חלקי חילוף. בהרבה מקרים זה יחסוך לך רבע מהעלות. לפעמים יותר.
 

מנחם231

New member
קצת מוזר כל העסק

בכל מוסך של רכב צ'מפיון כשבעל רכב מזמין תור לטיפול שואלים על הנסועה דגם הרכב ושנה.
בעל הרכב מקבל טופס עם הצעת מחיר.
האם השמן מנוע שמסופק ומתאים לתקן היצרן טוב לבעל הרכב או שיש לו בקשה אחרת.
יש להם מסננים תחליפיים מומלצי יבואן וגם מקוריים.
עבודה +מ.ע.מ
עד שבעל הרכב לא מאשר הכל לא נוגעים ברכב.
בנוסף שואלים אם להוסיף תוסף
וגם נוזל שמשות.
לי עשו טיפול לפני כחודש לא הסכמתי לשמן שלהם ונתתי את השמן שאני רוצה.
מסננים מקוריים.
קיבלתי מחיר ואישרתי.
נוזל בלמים ונוזל קרור כבר מזמן
לא מחליפים אחרי שנתיים.
במוסך בודקים את נוזל הקרור ואם יש צורך מוסיפים g13.
לי זה עלה 1550 ש"ח.
ומי שיהנה זה הקונה של הרכב��
 
למעלה