בפלאג רגיל השפיץ נאכל
הרבה יותר מהר. אולי אפשר איכשהו לאנוס אותו להמשיך לעבוד על ידי עיקום הזרוע שוב ושוב, אבל אני בספק אם אפילו אז אפשר לגרום לו להמשיך לתפקד מאה אלף ק"מ. בטח לא בתנאים קיצוניים של מינוס שלושים.
לעומת זאת פלאג אירידיום/פלטינה שורדים בקלות 100,000 ק"מ בלי שיגעו בהם - כאשר המנוע תקין ולא מצפה אותם בלכלוך, כמובן.
יש אלפי מכוניות, אם לא עשרות אלפי מכוניות, רק בארץ שמוכיחות שזו לא "אגדה" אלא עובדה. ומקרה אחד, ועוד בתנאי קצה ועם סיבות לא ברורות, לא יכול להפריך את זה.