jutta kleinschmidt
New member
האם מנועי הטורבו החדשים יקרים יותר לתחזוקה ממנועים 'רגילים'?
הגיע הזמן להתחדש, ובסיורים באולמות התצוגה נוכחתי שלרוב הדגמים החדשים
יש מנועי טורבו קטנים.
בנסיעות מבחן הם מרגישים חזקים למרות הנפח הקטן,
אבל שאלתי היא האם לאורך זמן התחזוקה יקרה יותר?
ואותה שאלה לגבי גיר רובוטי דו-מצמדי.
התגובה שלהם טובה וההחלפות חלקות, אך האם התחזוקה השוטפת יקרה?
כרגע מתלבטת בין שני גדלים של 'קרוסאובר':
בקטנות - קיה סטוניק, וסיאט ארונה מצאו חן בעיני, אבל הרגישו לי קצת קטנות,
והגדולות יותר - סקודה קארוק 1.0, וסיאט אטקה 1.4 שהן בערך באותו מחיר.
הרכב הנוכחי: קיה סיד סטיישן 1.6 בת 8 שמציבה רף די גבוה למחליפה שלה.
(יד 1 מנהגת מבוגרת, עשתה פחות מ-50K ק"מ וטופלה במורשה בקפדנות, למי שמעוניין... )
הגיע הזמן להתחדש, ובסיורים באולמות התצוגה נוכחתי שלרוב הדגמים החדשים
יש מנועי טורבו קטנים.
בנסיעות מבחן הם מרגישים חזקים למרות הנפח הקטן,
אבל שאלתי היא האם לאורך זמן התחזוקה יקרה יותר?
ואותה שאלה לגבי גיר רובוטי דו-מצמדי.
התגובה שלהם טובה וההחלפות חלקות, אך האם התחזוקה השוטפת יקרה?
כרגע מתלבטת בין שני גדלים של 'קרוסאובר':
בקטנות - קיה סטוניק, וסיאט ארונה מצאו חן בעיני, אבל הרגישו לי קצת קטנות,
והגדולות יותר - סקודה קארוק 1.0, וסיאט אטקה 1.4 שהן בערך באותו מחיר.
הרכב הנוכחי: קיה סיד סטיישן 1.6 בת 8 שמציבה רף די גבוה למחליפה שלה.
(יד 1 מנהגת מבוגרת, עשתה פחות מ-50K ק"מ וטופלה במורשה בקפדנות, למי שמעוניין... )