טיפולים בהונדה

טיפולים בהונדה

היום ראינו הונדה 4 דלתות והונדה 5 דלתות. ה- 4 מיוצרת בתורכיה וה- 5 באנגליה. היבואן כמובן אומר שאין הבדל. האם יש?
כמו כן הוא אמר שטורבו מצריך לפעמים 2 טיפולים בשנה.
בכלל האם הטיפולים בהונדה יקרים יותר לעונת המכוניות הקוריאניות?
 

em28

Well-known member
לפחות לדגמים של 10 שנים אחורה - הסיויק האצ'בק לא דומה לסדאן

הטיפולים אצל היבואן הרשמי יקרים בטירוף, אבל תמיד אפשר להזמין חלפים מהונדה בריטניה בעלות מופחתת
או להשתמש בחלפים חליפיים באיכות טובה (לפעמים עדיפה מה"מקורי").
 

ANZ1

New member
בדגם הנוכחי יש הבדלים קטנים

עד הדור הנוכחי, הדגם האירופאי - בריטי - האצבק
היה רכב שונה לגמרי מהגירסאות סדאן האמריקאי שגם הורכב בתורכיה, וגם מהדגם היפני.
בדור הנוכחי משתמשים באותה שילדה , מנועים וגירים בכל 3 הדגמים השונים.
כך שמכנית הם דומים, אבל עדיין זה דגם שונה קצת, ולגבי השאלה אם זה משנה איפה מרכיבים את הרכב ,זאת שאלה שאין לה תשובה חד משמעית.

לגבי מנוע טורבו, הונדה היא יצרן המנועים הכי גדול בעולם, הם יודעים לייצר מנועים, אמינים ואיכותיים לא צפויים בעיות מיוחדות עם המנוע.

היבואן הישראלי מנסה להעלות את מיתוג החברה יותר ממה שהיא מתומחרת בעולם, אז סביר שאחזקת הונדה תהיה יותר יקרה מאחזקת קיה או יונדאי,
מצד שני יש שם טוב בישראל להונדה, כך שסביר שהרכב ישמור יותר טוב על הערך.
 
כשהיינו אצל הונדה אז כזה שאלו אותנו

אתם משווים בין הונדה לקוריאניות?...מה שמעניין שמבחינת מחיר רכב זה אותו המחיר...
 

em28

Well-known member
כאחד שהחזיק 17 שנה בהונדות ועכשיו עם שתי קאיות....

החזקתי שני דגמים של סיוויק (סדאן 2001 והאצ'בק 2009) וגמעתי איתן כ-500,000 קמ'.
היום נוהג בשני דגמים שונים של קיה (פיקנטו וספורטאז).
&nbsp
אז פעם, כשיבואן הונדה הלך על הטיקט של האמינות מול הארופיות/קוריאניות/אמריקניות - הוא ליווה זאת בתג מחיר גבוה ברכישה ובאחזקה ובפוזה של רכב יוקרה.
היבואן של הונדה הבין מתישהו שזה גול עצמי והוריד את מחיר המכוניות לממוצע בקבוצה.
&nbsp
יחד עם ההתקדמות של הקוראניות, האבזור הבטיחותי לכולם והעלמות סגמנט היפניומאטית-אלף שש מאות-סדאן
חברת מאיר נשארה עם רכב טוב שמתאים לשוק הולך וקטן.
&nbsp
אאל"ט הסדאן מגיעה עם מנוע 1.6 ישן וחלש יחסית, ההאצ'בק מגיע עם מנועי הטורבו החדשים (1.0 ו-1.5).
לזכות הסדאן תא מטען ע-נ-ק.
יש לשים לב ששני הדגמים מאד נמוכים - לא לכל אחד זה מתאים.
&nbsp
 
תודה. דווקא את תא המטען של הסדאן

לא אהבתי. הפתח כניסה צר.אהבתי את של הה אצבק

אגב ההונדה סיויק נמוכה יותר מהאילנטרה?
 

em28

Well-known member
תא המטען בהאצ'בק יותר שימושי אבל יותר קטן, הסיוויק נמוכה מאד

מרווח הגחון של הסויייק האצ'בק הוא 12 סמ', אאל"ט של האלנטרה הוא 15-16 סמ'
 

ANZ1

New member
אין קשר בן מרווח גחון לגובה רכב או גובה ישיבה

יש מכוניות סדאן עם מרווח גחון של 16 סנטימטר והן נמוכות,
ויש גיפונים עם מרווח גחון של 16 סנטימטר אבל הרכב הרבה יותר גבוה והישיבה הרבה יותר גבוה.
אבל זה נכון שהונדה סיוויק היא מאד נמוכה בכל הקריטריונים
 

em28

Well-known member
לא מפרסמים את גובה הישיבה, מנסיון הסיוויק נמוכה בכל קנה מידה

 

dani666

New member
"טורבו מצריך לפעמים 2 טיפולים בשנה" - בעדינות - הוא לא מדייק

בחוסר עדינות - הוא כנראה מנסה להסתיר מידע קריטי ממך- נראה שיש להונדה בעייה במנועי הטורבו החדשים שלהם (אין להם מנועי טורבו ישנים ...).

בעברית, מפורום אחר (מקווה שבסדר) -
https://www.carsforum.co.il/vb/show...-הונדה-סיוויק-2016-2018&highlight=הונדה+טורבו

ובאנגלית, למשל -
https://www.autoevolution.com/news/honda-cr-v-15-vtec-turbo-suspected-of-engine-problem-129200.html

https://autoweek.com/article/car-news/some-honda-cr-v-owners-are-reporting-stalling-low-engine-power
 

ANZ1

New member
אין למה שכתבת שום קשר לטיפולים

אלא שיש סדרת מנועים תקולה,
זה קשור לאמינות, לא לטיפולים,
זה או שיש לך מנוע עם בעיה, או שאין לך
 

dani666

New member
זה שאתה לא טורח לקרוא, לא אומר שיש לך מושג

רמז - נסה, אני יודע - 11 עמודים, אבל נסה, לקרוא את השרשור העברי.
 

dani666

New member
בינתיים לא נראה שיש. אבל ...

...אם "הוא אמר שטורבו מצריך לפעמים 2 טיפולים בשנה" על ה 1 ליטר, אז מעניין ממה הונדה חוששים שם.
 
אין להם טורבו ליטר במלאי. תריך להגיע עוד כמה חודשים

אז אולי זה לקדם את הסדאן
 
למעלה