רכישת רכב

oscars

New member
הבעייה שסטיגמה קשה למחוק

צרפתיות לא אמינות? שטויות.
החזקתי 30 שנה מכוניות צרפתיות ומעולם לא היתה לי בעיה באף אחת
כשקניתי ניסן פרימרה יפנית "אמינה" נפלתי עם מלא בעיות. בעיקר חשמל.
קניתי לאשתי יונדאי והייתי צריך תחנת דלק צמודה.
עכשיו יש לי סיאט איביזה ופיאט פנדה, כל אחת 16 ק"מ לליטר.
יודעים מה משותף ליונדאי חסכונית ולכיפה אדומה ? שתיהן יש רק באגדות.
 
פיזו זה יצרן שמוטב שיעבור לייצור מטחנות תבלינים

לא שהוא לא אמין הוא מתסבך כל דבר
להוציא מנוע יותר קל מלהחליף רצועה
אני עושה טיפולים לבד ולא הצלחתי לפתוח פלגים .
כי אלו כלים אחרים ומידות אחרות .
 

enigo

New member
הסובארו אמין ומרווח, אבל לא חסכוני

ולמיטב זיכרוני בלי שמץ מערכות בטיחות מתקדמות.
הבאלנו הוא פחנוע. עם אבזור נוצץ, אבל פחנוע.
פאביה צפוף.
ריו די מתאים. פחות חסכוני ועם פחות אבזור בטיחות מהיונדאי, אבל מערכת הנעה מסורתית אמורה להיות עמידה יותר לאורך שנים.
אם נוסע מעט ויחזיק את הרכב הרבה שנים, הייתי לוקח את היו, אחרת את היונדאי.
סליחה, תיקון, אני בכלל הייתי לוקח את הסי3...
 

ami3371

New member
C3 רכב אמין, הוא הרי צרפתי? והם ואמינות לא מסתדרים

 

enigo

New member
בינתיים הרכב הקוריאני שלי

עשה לי יותר בעיות בשנתיים מאשר כל המכוניות הצרפתיות שלי בחמש עשרה שנה...
אחותה של ה-3, ה-208, זכתה לא מזמן בתואר הסופרמיני הכי זולה לאחזקה והחזקה בבריטניה...
בכל מקרה, יש חמש שנות אחריות, לעומת שלוש ברוב השאר.
אגב, שאלה - אם הוא נוסע 20k בשנה, ויש לו רכב יד ראשונה מודל 96,זה אומר שהוא עשה עם הפולו בערך רבע מליון ק"מ?
 
למעלה