רכב חדש התגלה כפגום- שירות הלקחות המזלזל מצ'מפיון מוטורס

sharonmenachem

New member
רכב חדש התגלה כפגום- שירות הלקחות המזלזל מצ'מפיון מוטורס

היי
הסיפור שלי התחיל מזה שהזמנתי רכב חדש מניילון דרך חברת צ'מפיון מוטורס לאבא שלי הנכה, הרכב הגיע אליי לפני פחות משבוע וכבר התגלה בו פגם שאושר ע"י המוסך המורשה שלהם- כשנכנסתי היום לרכב בבוקר גיליתי שכולו מלא מים למרות שהדלתות היו אטומות לחלוטין, הריפוד בצד ימין לנהג מלא מים והשטיחים מלאים מים.
בחברה-שירות לקוחות לא מוכנים שמישהו מצד ההנהלה העלובה הזאת יחזור אליי, והחלפת רכב לא באה בחשבון, רוצים כנראה עד שהיצרן יחזיר להם תשובה להוציא את השמשה הקדמית ולהדביקה מחדש. אין לי מושג איך להתנהל מפה ומה לעשות ואם להגיע איתם לבית משפט עם עורך דין/ או להגיש תביעה- אני פשוט רוצה שהרכב יוחלף לחדש. מה שבטוח לחברת צ'מפיון מוטורס לא מתקרבים.
אשמח לשאול כיצד להתנהל איתם מפה ואיך להגיע להנהלה?
 

חן 1111

Active member
השאלה היא אם אבחנו נכון מאיפה חודרים המים.

חבל שיתעסקו עם השמשה ובסוף יגלו שזה מהרמקולים בדלתות (בעיה נפוצה יותר).
בעיקרון זה לא ייחודי לצ'מפיון. שום יבואן לא יחליף לך רכב בגלל תקלה שאפשר לתקן. ואם יתקנו ולא תהיה יותר חדירת מים אז אין לך קייס לדרוש החלפה. מה שאתה כן יכול זה לנסות לקבל הטבות בגלל עוגמת הנפש, למשל טיפולים חינם או משהו כזה.
 

selalerer

New member
זה לא דורש במקרה הזה גם החלפה של הריפודים?

אולי גם יש או תהיה חלודה מתחת לריפודים אחרי מקרה כזה
 

חן 1111

Active member
החלפה או ייבוש, ואם זה כתוצאה מפגם ברכב אז כמובן

שהאחריות צריכה לכסות את זה. ייתכן שאפשר לסחוט הרחבת אחריות בגלל זה.
בדרך כלל מי גשם לא גורמים לחלודה, בניגוד למי ים.
 
למעלה