אודה לדעתכם על סובארו XV

Age Enhanced

New member
אודה לדעתכם על סובארו XV

הפורסטר הישנה בת 10 ודי הגיע הזמן להחליף. יש כיום מבצע על סובארו XV, רק על הדגם הפשוט, עם המנוע הקטן. עשיתי נסיעת מבחן ודי התאכזבתי. המנוע מרגיש חלש. אנחנו גם מטיילים וקצת יורדים לשטח אז אין לי יותר מדי אלטרנטיבות ל 4*4 במחירים האלה. איש המכירות שבא איתי לנסיעת המבחן לא נתן לי לרדת מהכביש אבל התחושה היא שהאוטו לא יסתדר טוב עם עלייה קטנה בשטח (בשטח פוגשים עליות יותר תלולות מבכביש). גם הפורסטר לא חזק במיוחד אז הציפיות שלי לא היו גבוהות אבל העסק הרגיש לי פה גם בכביש על סף הלא זז. מה דעתכם? סך הכל מכונית די נפוצה, אני רואה הרבה מהן. אז אנשים מסתדרים איתן. לקחת סיכון? האלטרנטיבות הן להוסיף למנוע הגדול שבגלל שאין עליו מבצע, ההפרש די גדול במחיר, או להוסיף עוד יותר לפורסטר נוספת אבל זה דגם לפני החלפה. כי מכוניות כמו הרקסטון עולות בסדר גודל אחר לגמרי של מחירים, לא בטוח שאני מוכן לשלם סכומים כאלה בשביל טיולי סופ"ש. תודה.
 

enigo

New member
את הפורסטר המוחלף - החדש

כבר בארץ - מוכרים ב-145. לדעתי עדיף, אם התקציב מאפשר.
 

Age Enhanced

New member
אבדוק, אולי זה מבצע השקה?

באולם התצוגה היה עדיין הישן, זה שרואים על הכביש והיו פרסומות לחדש. לא ממש בדקתי לגביו אבל תוך כדי שיחה המוכר אמר שמתחיל מ 180K.

תודה
 

Age Enhanced

New member
האמת, גם ככה זה מבצע יפה, זה מחיר לא רע

תודה על המידע.

עדיין נשאלת השאלה אם הוא עדיף על פני ה xv עם מנוע 2.0 שלדעתי, ברמת הגימור הבסיסית עולה בערך אותו דבר. כאשר למרחב הפנים אין יותר מדי משמעות. יש לי העדפה ל xv גם כי לטעמי יותר יפה (עניין אינדיבידואלי) וגם כי התרשמתי לטובה מהנוחות.
 

enigo

New member
כן

מלבד זה היכולת די דומה - אותה מערכת הנעה ופלטפורמה בעיקרון. אולי קצת הבדל באלקטרוניקה לטובת הפורסטר.
 

Age Enhanced

New member
תודה


 
בדקת את הראב4 של טויוטה?

היה לנו בעבר והיינו נכנסים למקומות שלא היית מאמין ש"ג'יפון של כוסיות" יגיע אליהם. וגם יצאנו משם כדי לספר
 

em28

Well-known member
הלוואי והייתי ככה החלטי, לי זה לקח חצי שנה להחליט מה מתאים

אבל אז לקח יומיים לקנותותו
 
בליסינג יש לוחות זמנים

סביר שאגמור שוב עם ה CX5 רק שהפעם הוא יקר משמעותית מול כל הקטגוריה.
 
לצערי אין בהיצע גרסאות 4x4 כך שאין ממש אופציה לשטח

ממילא הגרוש שלי היה איש השטח, אני לא הייתי מעיזה להיכנס למקומות שהוא נוסע בהם.

אז אני מתמקדת בשאר הדברים שחשובים לי. נוחות, גם בנסיעות ארוכות, בטיחות, ואם אפשר גם טיפת סטייל ובזה (סטייל) ההתלבטות היא כמעט רק בין המאזדה לפיג'ו. הפיג'ו עולה 650 ש"ח לחודש פחות מהצזדה. לא מבינה מה הקטע. אני אשאל מחר את קצין הרכב למה הפיג'ו כל כך זולה. שלא תהיה איזו גרסת ליסינג ייעודית שפירקו ממנה הכל.
 

ANZ1

New member
לטויוטה ראב4 החדש אין שום יכולת שטח בכלל - אפס

לא רק מול הסובארו פורסטר אלא גם מול פורד פוקס מליסינג
תסתכל על המפרט הישראלי של הראב4 החדש,
יש 2 דגמים
1. עם מנוע היברידי, שדווקא יש לו כמה יתרונות כמו מנוע חזק, צריכת דלק נמוכה וגם אפשרויות אבזור גדולות,
אבל הדגם מגיע רק עם הנעה קידמית ,לכן הוא לא גיפון, זה מיניואן מעוצב.
2. עם הנעה כפולה ומנוע 2 ליטר בנזין, מעבר לעובדה שזה דגם פחות מעניין כי המנוע יותר קטן, ועם הרבה פחות אבזור, יש לו מרווח גחון של פרייבט - 16 סנטימטר, חוץ מלנסוע על שטח סלול, הוא לא יכול לנסוע בשום מקום,

וחבל, כי בעולם יש דגמים שלו עם מרווח גחון משופר, מערכות אלקטרוניות לשטח ועוד תוספות, אבל הם לא בישראל.
הפורסטר זה הרכב היחיד מתחת ל200 אלף שח שנוסע בשטח עם הנעה כפולה, גיר אוטומטי, מרווח גחון סביר, ומערכות לשטח.
https://union-motors.toyota.co.il/public-pdf/rav4mifrat.pdf
 

enigo

New member
וואלה. בארה"ב הבסיסי עם 20+ סמ

והיצרן מדבר על זה שהדור החדש הוא הרבה יותר suv מהקודם - ודווקא לארץ, שבה ממש נוסעים עם הכלים הללו בשטח, מביאים דגם מונמך? מוזר - או שזו טעות במפרט.
בכל מקרה, בתור מי שנסע בשטח עם לא מעט כלים מהקטגוריה, אני נוטה להסכים שהפורסטר הוא הכי טוב בשטח (ובטח עם היצע השיפורים הכי גדול) אבל לא מסכים להגדרה של "יחיד".
 

enigo

New member
גם בבריטניה מדברים על זה שמרווח הגחון גדל

אם כי לא מצאתי נתון מדויק. אז יש לי הרגשה שיש טעות במפרט הישראלי. לא סביר שיצרו גרסה במיוחד בשבילנו.
 

ANZ1

New member
סובארו

תראה, כמעט בכל העולם, דגמי סובארו נמכרים רק עם הנעה כפולה ,ורק עם מנוע 2 ליטר בדגמים הקטנים (אימפרזה, XV) ו 2.5 ליטר בדגמים היותר גדולים (פורסטר, אאוטבק),
אבל סובארו מוכרים בכמה שווקים עניים גם דגמים עם הנעה קדמית בלבד או עם מנוע 1.6 ישן וחלש,
הXV לא מיועד לנסוע עם המנוע 1.6, גם עם המנוע 2 ליטר זה לא מטוס, אבל זה רכב שאפשר להתנע איתו, אבל זה המנוע המינימלי לדעתי.
אני רואה שגם בישראל היבואן (או היצרן מכריח אותו) לעבור למנועים נורמלים, והופרסטר החדש והB4 או אאוטבק נמכרים במינימום עם מנוע 2.5.

אני לא הייתי קונה XV עם מנוע 1.6 למרות שהבעיה הגדולה זה לאו דווקא היכולת בשטח, כי זה לא רכב שאמור להגיע למקומות שצריך לעלות איתם עם הרבה כח,
דווקא בכביש זה כנראה עגלה,
אבל אתה צודק, אין היום שום מתחרה, לרכב עם הנעה כפולה, יכולת שטח סבירה, וגיר אוטומטי במחירים האלו.
אני במקומך, הייתי או
1. מחכה שנה ,חוסך וקונה XV חדש עם מנוע 2 ליטר
2. או קונה את הפורסטר שהוחלף עם מנוע 2 ליטר במבצעי סוף חיים ,מוכרים את הפורסטר ב139 אלף
https://wheel.co.il/חיסול-מלאי-סובארו-פורסטר-0-קמ-ב-139900-שקל/
3. או מחכה שנתיים וקונה את הפורסטר החדש עם מנוע 2.5 ליטר.
 
למעלה