אם רכיב obd, ותוכנת טורנק פרו מראים שמצתים וסליל הצתה קינים,

חן 1111

Active member
תקלה בסליל הצתה אתה תרגיש בנסיעה.

במקרה הטוב המנוע ירעד בסיבובי סרק ויהיו לך פיצוצים באגזוז. במקרה הגרוע המנוע יקרטע ולא יסחב. בכל מקרה זה לא משהו שאפשר להתעלם ממנו ולא בריא לנסוע ככה.
אם המנוע עובד יפה אין סיבה לחשוד בסליל הצתה לא תקין.
לא ברור לי איזו בדיקה ידנית עשו לך ואיך קבעו שסליל לא תקין.
 

חיש2

New member
המנוע לא רועד ואין שום דבר.. הסיפור היה כך

אפליקציית אנג׳י הראתה שיש בעיה בהצתה. באתי למוסך, הוא בדק במחשב ולא ראהמ כלום. אמרתי לו שיבדוק בכל זאת, כי אנג׳י הראה על בעיה. אז הוא קרא לפועל שיבדוק, הלה בדק ואמר שכל הפלאגים צריכים החלפה, וכן סליל אחד. הוא החזיר אותם למקומם (בלי להחליף).. והלכתי הביתה... הסיפור המוזר הוא, שמאז שחזרתי מהמוסך האנג׳י וטרונק מראה שהכול תקין..
 

חן 1111

Active member
צריך לדעת להשתמש באפליקציות האלו.

קודם כל, האפליקציה לא מאבחנת, היא רק קוראת את זיכרון המחשב. המחשב שומר בזיכרון גם תקלות רגעיות שהיו ונעלמו. אז קודם כל, חשוב איזו תקלה זיהית והאם היא היתה קיימת או רק שמורה בזיכרון. הכי טוב למחוק ואז לבדוק שוב. אם התקלה קיימת לא תוכל למחוק אותה.
 

חיש2

New member
כאמור, מאז שהמוסך חיבר את כלי האבחון שלו לרכב (ולא ראה

כלום) אז גם האפליקציות שלי מראות שאין בעיה והכול תקין..
מה שכן, יש לפעמים בנסיעה בינעירונית ארוכה, שיש איזו דקה שתיים שהרכב כאילו "על גלים".. זאת אומרת, לא רועד\מזדעזע, אלא עולה-יורד כזה בצורה "רכה"... זה קשור?
 

חיש2

New member
תודה חן על כל התשובות
עזרת לי מאוד!


 

חיש2

New member
איזו חברת חלפים עדיפה? Jp או esen? או ששתיהם אותו דבר?

טובות? גרועות?
 
למעלה