סל"ד סרק נמוך בדרייב בגיר אוטומטי רגיל

סל"ד סרק נמוך בדרייב בגיר אוטומטי רגיל

בניוטרל ובחניה סל"ד הסרק תקין. מה יכולה להיות הסיבה לתקלה?
 

kitt

New member
בד,כ במעבר ל D הסל"ד יורד קצת כי יש יותר התנגדות למנוע.

 

חן 1111

Active member
מי אומר שיש תקלה? במצב D הטורים אמורים לרדת קצת

אם זה לא חמור במיוחד, כלומר אם המנוע לא רועד יותר מדי ולא נכבה, זה תקין.
 
ישנה תקלה

כי הרכב רועד מכיוון שסל"ד הסרק נמוך מתכנון היצרן. הוא לא רועד המצב N כשהסל"ד תקין.
&nbsp
לי ידוע שכאשר ישנה התנגדות למנוע כפי שכתב קיט, הסל"ד אמור לעלות קצת אבל הוא לא עולה במקרה הזה.
 
לא מוכר לי

יצרן אומר שבסל"ד סרק צריך להיות באזור 700. בפועל ב-D חמש מאות ועשרים והרכב רועד. לא ירידת סל"ד זניחה. הרכב פשוט לא שומר על סל"ד תקין. ב-N,P שבע מאות. עד כמה שידוע לי אמור להיות תגבור סל"ד ב-D אבל משום מה זה לא קורה.
 

חן 1111

Active member
אם ירידת הסלד נראית לך מופרזת, ייתכן שיש בעיה

במנוע הצעדים או וסת סיבובי הסרק, או לכלוך בבית המצערת.
&nbsp
 
אם הייתה בעיה במה שאתה מציין

הייתי מצפה לראות אותה גם במצבי חניה וניוטרל. בפועל אין בעיה במצבים הללו. לא כך?
 

חן 1111

Active member
לא בהכרח. כמו שכתבת, המערכת אמורה להגביר את סיבובי הסרק

כשהם יורדים יותר מדי. זה נעשה באמצעות וסת סיבובי הסרק, כשהוא תקין.
 
נראה שהוא עובד תקין ב-N,P

ושומר על סל"ד של 700 ומעלה סל"ד בהפעלת מזגן. סל"ד גבוה כשהמנוע קר. נורת תקלה לא דולקת. אני לא מזהה שום תקלה. ניקוי בית מצערת לא עוזר. אנחנו מדברים על ISC/IAC? מבחינה חשמלית מחשב הרכב מחובר פשוט ל-ISC ואמור להעלות סל"ד אבל זה לא קורה ב-D.
 

xrlmike

New member
ממיר מומנט שלא משתחרר לחלוטין?

העברת הילוכים פחות חלקה בזמן נסיעה?
מתי הוחלף שמן הגיר לאחרונה?מה היה מצבו? חלקיקים\צבע חשוד?
בד"כ ממיר מומנט תקול יחליק אבל עם שמן מספיק עתיק יכול להיות מעניין
 
הרכב נראה תקין לחלוטין

זו בעיה די נפוצה בסיריונים כך שאני לא רואה קשר לשמן גיר דווקא כאן.
 

© DrorZi

New member
בפיאט דוקאטו 1994


 

the annonymous

New member
הדגם מאוד חשוב כי יש רכבים שמגיבים שונה

ויש רכבים שיש להם תקלות מוכרות.
 
למעלה