סוזוקי קרוסאובר טורבו מול ניסן סנטרה

סוזוקי קרוסאובר טורבו מול ניסן סנטרה

היי חברים. הגענו לישורת האחרונה. מתלבטים בין שתי מכוניות אלה. רצינו גם טויוטה מאפסר ק"מ אבל ברשיון יהיה כתוב 01 ליסינג ואני לא יודעת מה זה אומר אח"כ לגבי המכירה.
את ניסן אפשר לקנות אפס ק"מ ב- 97000 והקרוסאובר יקרה יותר ולא ראיתי שניתן לקנות אותה בק"מ 0 מחברות הליסינג.
יש איזושהי סיבה? הלב שלי נוטה סוזוקי ובעלי לניסאן. הוא טוען שהקרוסאובר במחיר קרוב מאד לטויטה אז למה לא לקנות טויוטה...ואם אין לנו מספיק כסף אז הניסן מספיק טובה.
מה דעתכם? הרכב יהיה רשום כרכב לילד נכה ולפחות את הרשיון לא נשלם...
 

ANZ1

New member
לא הבנתי כלום

1. אתם לא רוצים לקנות יד 1 מליסינג
אבל מתענינים בניסאן יד ראשונה מליסינג.
למה טויוטה לא טובה מליסינג וניסאן כן ?
2. לא כתבת איזה טויוטה
3. לא כתבת מה הדרישות שלכם.
4. ובעיקר אתם מתעלמים ממי שהרכב בשבילו.
הרכב בשביל הבן שלכם , תנו לו לבחור
5. ואם את אוהבת אחד ובעלך אוהב אחר.
אתם מבינים שזה עניני הלב ואף אחד לא יכול לעזור לכם בזה.
תקנו מה שאתם אוהבים
 
הסבר

רוצים יד 1 ליסינג אבל בטויוטה כתוב על הרשיון ליסינג 01

לכן נשארנו עם הניסן והסוזוקי ופסלנו טויוטה קורולה.

ילד נכה - הילד שלי בן 4.5 אז הרכב מקבל תו נכה.

אז ההתלבטות היא בין ניסן לסוזוקי
 

ANZ1

New member
נראה שאתם לא מבינים

גם בניסאן ובכל רכב אחר שתקנו מחברת ליסינג יהיה כתוב ברישיון שהבעלים הראשון הוא ליסינג בדיוק כמו בטויוטה.
אין שום הבדל.
אם אתם לא רוצים שיהיה רשום ברישיון שהבעלים הראשון הוא ליסינג אתם צריכים לקנות ישירות מהיבואן , ובלי ההנחות האלו.
 
אז זהו שלא

גם הרכב הישן שלנו נקנה אחרי ליסינג מימוני וכתוב לנו בעלים 01. לא הוזכר ליסינג. בטויטה מוזכר. כך עושה היבואן בטויוטה.
 

ANZ1

New member
את לא מבינה

1. החוק מחייב אותך לדווח לקונה ממך מי היה הבעלים הקודם ואם הוא היה חברת ליסינג.
אם לא דיווחתם , שיקרתם ואתם עברינים.
2. ירידת ערך של ליסינג זהה לבעלות של חברה אחרת .
אין הבדל.

שוב , אין שום הבדל וחבל להסתבך על העלמת מידע.
בכל מקרה הבעלים הראשון הוא חברה ליסינג
ולא כדאי לשקר כשבאים למכור.
 

enigo

New member
תתעדכן. לפני כשנתיים עודכנו

התקנות כך שניתן למכור רכב בעסקת אפס ק"מ בלי שיהיה רשום בעלות חברה או ליסינג. לא יודע בדיוק מה ההליך, אבל עובדתית ראיתי יותר מרשיון אחד מעסקאות כאלו בלי שום אזכור ליסינג או חברה בבעלות קודמת.
ואגב, בעלות חברה מורידה יותר מבעלות ליסינג. למה? ללוי הפתרונים
 

ANZ1

New member
זה מה שאמרתי

שגם בקניה של רכב אחר כמו הניסאן סנטרה, יהיה כתוב שהם הבעלים השניים,
והבעלים הראשון היה חברת מימון,
והם חייבים להגיד לקונה של הרכב הזה מי היה הבעלים הראשון ולא להסתיר מידע,
ועובדה שלא כתוב ליסינג לא יכול לעזור להם.
 
אנחנו לא מסתירים שום דבר

רכב שנקנה בק"מ 0 זה רכב מחברת ליסינג אבל נהג פרטי.
לכן זה שונה מרכב שהיה בליסינג. אולי זאת הסיבה שעושים את זה.
אמרו לי שיבואן טויוטה מחייב שברשיון אם נמכר לחברת ליסינג אפילו שזה אחכ עובר לאדם פרטי לרשום ליסינג.

בכל אופן לגבי הסוזוקי קרוסאובר וניסן סנטרה. הן שתיהן משפחתיות? כי זה קצת מפחיד אותי שניסן זולה. כלומר ממחיר המחירון שזה 130000 יורדים ל- 97000
 

selalerer

New member
המחיר מחירון זו פיקציה. אף אחד לא משלם את זה

היבואן קובע את מחיר המחירון לפי כל מיני חישובים של בכמה הוא באמת ימכור ובכמה ימכור לחברות הליסינג וההשכרה. המחירון לא נקבע באמת לאיזה סכום הגיוני שמשקף את השווי של הרכב
 

ANZ1

New member
זה כמו לשאול מה עדיף :חומוס או סטייק

איך אפשר להשוות בן 2 מכוניות שונות כל כך
- אחת מכונית סדאן בצד הגדול של המשפחתיות
אחת מכונית האצבק בצד הקטן של המשפחתיות
- אחת עם מנוע אטמוספרי השני עם מנוע טורבו קטן
- אחת נמכרת רק דרך חברות ליסינג, השניה רק דרך היבואן ופער המחיר האמיתי בינהם הוא 30 אחוז
- הם נמכרות לשווקים שונים למטרות שונות,
הסנטרה מיוצרת בעיקר עבור שוק חברות ההשכרה ,
ושם היא מצליחה, אבל לא כרכב לשוק הפרטי.
למשל בארצות הברית היא אחת ממכוניות הקומפקטיות הכי נמכרות אבל כמעט הכל רק לחברות השכרה, אבל אי אפשר להשוות כי סוזוקי לא מוכרים בארצות הברית,
סוזוקי מוכרים בעיקר למדינות עולם שלישי כמו הודו, סין ורוסיה למכוניות פשוטות וזולות.
ולכן הדברים שדומים בינהם זה
- שתיהן מכוניות לא איכותיות במיוחד
- לשתיהן אין מערכות בטיחות אקטיביות
- שתיהן הן כאילו יפניות, לשתיהן יש שם יפני, וחוץ מזה אף חלק לא הגיע מיפן, אחת מיוצרת במקסיקו והשניה בהונגריה.

ולכן זה כמו לשאול מה עדיף ללכת לאכול חומוס או סטייק
 

enigo

New member
ומצד שני - שתיהן משפחתיות

עם שם יפני ואבזור בטיחות מתקדם לא קיים, אז בעצם הן די דומות...
ולשואלת המקורית - הקרוסאובר, לטעמי, עדיפה, אבל לא בפער שמצדיק את פער המחיר. אני הייתי קונה את הניסאן.
 

enigo

New member
לא, זה לא מה שאמרת

הם צריכים לדווח שהרכב נקנה בעסקת 0 ק"מ, כי זה משפיע על המחירון ולכן נחשב למידע מהותי.
אבל אם ברשיון לא כתוב בעלות קודמת ליסינג, אז הרכב לא היה בבעלות חברת ליסינג. לא מבחינת הבעלות על הרכב. לצורך העניין, יכול להיות שרשמו את המכוניות על שם עובד בחברה, למשל.
 
אגב, היום שאלתי עוד...

מסתבר שגם אם כתוב ליסינג או שלא כתוב...יש חוזה וזה 13 אחוז ירידה ממחיר היבואן
 
למעלה