קיה סטוניק פרמיום מנוע 1L עם 120 כ''ס

VW PASSAT 2008

New member
קיה סטוניק פרמיום מנוע 1L עם 120 כ''ס

וגיר אוטומט 7 הילוכים קדמיים
האם לרכב כזה ה120 סוסים מספיקים? בפרט לנסיעה בעליות בכבישי הגליל?
וגם האם הרכב יציב בסיבובים?
 

ANZ1

New member
מספיק למה ? יחסית למה ?

רכב חזק / מהיר /יציב יחסית לרכב אחר, תמיד,
אין טעם לשאול שאלה כזאת על אף רכב לבד, זה תמיד יחסית למשהו אחר,
לאיזה רכב אתה רוצה להשוות אותו ?
למשל, יחסית לפולקסווגן פאסאט 2008 עם מנוע 2 ליטר כמו השם שלך,
הם מאיצים אותו הדבר,כ 10.5 שניות ל100 , הכח שלהם יחסית למשקל הוא די דומה,
לקיה יש 120 כס והוא שוקל 1200 קילו, לפאסט היה 150 כס והוא שקל 1500 קילו,
זה מתאים לך ?

גש לסוכנות ותבקש נסיעת מבחן ותהיה לך חויה אישית שתענה על השאלות שלך,
ואם הרכב מרגיש לך חלש מדי או לא יציב מדי,
אז תקנה את האח שלו, את היונדאי קונה עם מנוע 1.6 טורבו והנעה כפולה, רק שהוא עולה עוד 15 אלף שח (לי זה נשמע תוספת שווה לחובב נהיגה ששואל על כח ויציבות), הקונה גם נראית יותר טוב (לדעתי)
 

© DrorZi

New member
מה זה אומר יציב בסיבוב? הוא לא יתהפך

זה לא מערבל בטון עם מרכז כובד בגובה שיכול להפוך אותו.
לא זכור לי מישהו שאמר בשנות ה 2000 "ינעל הקרוס אובר הזה, התהפכתי איתו בסיבוב עם משפחתית זה לא היה קורה" הרכב הראשון שעולה לי לראש שעשה כזה דבר בכלל לא היה רכב גבוה, A קלאס דור ראשון...
אז אני מנסה שוב, מה זה יציב בסיבוב? האם יש לך דוגמה לרכב שלא היה לך יציב בסיבוב?
הרגשת יציבות היא הרגשה, יש מכוניות עם יציבות מעולה אבל נהגים שנוהגים בהם לא מרגישים ככה (מזדה2 דור ראשון למשל)
 

ANZ1

New member
הרכב גבוה בסך הכל 5 סנטימטר יותר מפאסאט, הוא לא גבוה

 

enigo

New member
כן, זה הפרש משמעותי - השאלה למי ומתי

אפשר לייצר בסטוניק עומסי צד שיגררו צרחות אימה מהנוסעים. גם אם אחיזת הצד מעט פחות טובה מאשר בסופרמיני מקבילה, הרי שההבדל נמצא הרחק מעבר לעומסי הצד המקובלים בנהיגה יומיומית.
 

מנחם231

New member
אם אתה בעל פאסאט

כמן הניק שלך לא תקבל יציבות מה"קקמייקות" שאתה בודק כמו מהרכב שלך.
 
למעלה