החלפת מצבר ושןב פעם האוטו לא מניע

החלפת מצבר ושןב פעם האוטו לא מניע

האם יכולה להיות שהמצבר נגמר תוך 3 ימים . מדובר במצבר חדש. האם יכול להיות שהאנטרלנטור גמר את המצבר...נסעצי איתו רק 5 ק"מ ? מדובר במזדה 6 2003.
 

enigo

New member
נשמע שיש בעית טעינה. זה יכול להסתדר עם זה שבקודם התאיידו

המים - טעינת יתר יכולה לגרום לזה, ולפעמים אלטרנטור גוסס טוען במתח לא נכון.
האם לא בדקו לך מתח טעינה כאשר החליפו את המצבר?
 
זו היית הטעות שלי הבסיסית

החלפתי מצבר מבלי לבדוק מתח טעינה. טעות של מתחילים. האם נכון הדבר שאלנטרנטור שלא טוען יכול לגרום לכיבוי הרכב באמצע נסיעה?
 

enigo

New member
כן. אם אין טעינה רכב מודרני

יכבה כשהמצבר יתרוקן. הוא צריך חשמל למשאבת הדלק, מחשב המנוע ועוד אלמנטים הכרחיים לנסיעה.
 

חן 1111

Active member
יכול להיות. מה זה משנה? המצבר הקודם היה כמעט בן 3

זה גיל סביר להחלפה. לפעמים מחזיק יותר, ולפעמים פחות, אבל לא שווה למשוך ולהיתקע עוד כמה פעמים רק כדי לדחות קצת את ההחלפה.
 

חן 1111

Active member
כן. יכול להיות, ויש כמה אפשרויות

או שאין טעינה, ואז המצבר הולך ומתרוקן והאלטרנטור לא טוען אותו.
או שיש טעינת יתר, ואז הנוזל במצבר רותח ונעלם, ואז אין נוזל והמצבר לא פועל.
או שיש זליגת זרם, כלומר איזה ציוד שפועל כשהרכב חונה וצורך לאט לאט זרם מהמצבר ומרוקן אותו.
 
יש לו מערכת אזעקה חדשה.

באמצע הנסיעה האזעקה לפעמים עובדת. יש סיכוי שזה גורם לזליגת זרם של המצבר?
 

חן 1111

Active member
כן. אזעקה יכולה לצרוך זרם מופרז כשהרכב חונה.

אבל אלו סתם השערות. אתה צריך ללכת לחשמלאי שיבדוק את כל האפשרויות שהעלינו - טעינת יתר, חוסר טעינה או זליגת זרם. וכמובן יכול גם להיות שהמצבר החדש פגום. זה קורה לעתים רחוקות.
 
למעלה