ב 307 יש בעיה דומה. היבואן שינה המלצה איזה פילטר לשים
כך שיפתור את הבעיה הפילטר בא עם אטם, וכנראה השינוי באטם (זה מה שטענו באחד המוסכים בהם הייתי לטיפול קטן). חלק ממוסכי פיג'ו /חנויות החלפים ממשיכים לשים/למכור את הפילטר שהיה בהמלצה המקורית.
כשזה קרה לי, אחרי כארבעת אלפים ק"מ, אפשר היה להרגיש במישוש של האטם שפורק ששתי דפנות שלו שטוחות כאשר האטם החדש היה עגול לחלוטין. לא יודעת אם במקור האטם היה שטוח או שזו תוצאה של הלחץ עליו במשך כמה חודשים.