אנא עזרתכם- נורית service

enigo

New member
אז כנראה שלא בדקת טוב שמן בזמנו

עד כמה שאני מבין איך העסק עובד, ומתוך הניסיון שלי במקרים דומים, המערכת לא יודעת לזהות נזילה, אלא רק את המחסור בשמן.
כנראה הרכב עמד קצת בשיפוע וזה שיבש לך את הבדיקה.
 

פנומן 72

New member
כנראה

כמו שמישהו הציע - לבדוק שמן ''בנסיעה'' ולא אחרי עמידה. כשהמנוע עובד, מיכל השמן נמצא ברף התחתון ולכן ההתראה
 

enigo

New member
ברוב המכוניות ההנחיה היא לבדוק כמ דקה או שתיים אחרי

כיבוי המנוע. מספיק להניע לדקה אם לא רוצים להסתכן בכוויות מחלקי מנוע חמים.
 

the annonymous

New member
גם לי קרה פעמיים ב C4. בפעם השנייה לא חזרתי למוסך

אלא הפעלתי את כישוריי וליפפתי טפלון על ההברגה של הבית. מאז הבעיה לא חזרה.
 

כוכבית מצויה

Well-known member
ב 307 יש בעיה דומה. היבואן שינה המלצה איזה פילטר לשים

כך שיפתור את הבעיה הפילטר בא עם אטם, וכנראה השינוי באטם (זה מה שטענו באחד המוסכים בהם הייתי לטיפול קטן). חלק ממוסכי פיג'ו /חנויות החלפים ממשיכים לשים/למכור את הפילטר שהיה בהמלצה המקורית.

כשזה קרה לי, אחרי כארבעת אלפים ק"מ, אפשר היה להרגיש במישוש של האטם שפורק ששתי דפנות שלו שטוחות כאשר האטם החדש היה עגול לחלוטין. לא יודעת אם במקור האטם היה שטוח או שזו תוצאה של הלחץ עליו במשך כמה חודשים.
 
למעלה