רכב 7 מקומות- טויוטה ורסו, מיצובישי אאוטלנדר- מה עוד?

רכב 7 מקומות- טויוטה ורסו, מיצובישי אאוטלנדר- מה עוד?

אנחנו מתחילים לברר על רכב 7 מקומות.
מסביבנו ראינו טויוטה ורסו ומיצובישי אאוטלנדר ושאלנו חברים שמרוצים מהרכבים האלו.

מה עדיף- ללכת לחברות ליסינג או לחפש ביד 2 מאנשים פרטיים?

יש עוד רכבים מומלצים עם 7 מקומות?

חשוב לנו שהרכב יהיה נוח לנהיגה ונסיעה, אמין, בטיחותי, כמובן שעדיף שצריכת הדלק תהיה נמוכה ושלא יצטרך מוסך יותר מידי.
מבחינת תקציב אנחנו עדיין לא סגורים, אבל עד 80 אלף.

חשבנו לחפש רכב משנתון 2012-2015, זה הגיוני?

מה עוד צריך לברר כשמחפשים רכב? אנחנו די חדשים בתחום.
 

enigo

New member
אם אתם באמת צריכים שבעה מושבים, וזה לא רק "ליתר ביטחון"

אז הוורסו עלול להיות בעייתי - שורת המושבים השלישית שם צפופה מאוד. ברמה שילדה בת תשע, לא גבוהה, שבדרך כלל מאוד אוהבת לשבת בשורה השלישית, דרשה לצאת משם אחרי שתי דקות.
האאוטלנדר הוא אופציה עדיפה בהרבה - במחיר של צריכת דלק גבוהה יותר, אם כי לא נוראית בפני עצמה. רק לשים לב שבשנים הראשונות המושב האחורי בו היה בדיחה - כמו מיטת שדה בטירונות. הוא שופר בהמשך - לא זוכר מתי בדיוק - אז כדאי לוודא שקונים את הגרסה המשופרת.
סניק דיזל הוא אופציה לא רעה אם נוסעים הרבה - רק לשים כסף בצד להחלפת מצמדים בתיבה. עסק לא זול - אבל בחישוב ארוך הטווח הוא עדיין יוצא זול בזכות צריכת דלק טובה מאוד (1:15 ויותר). אם לא נוסעים הרבה, אז אפשר סניק בנזין (סביב 1:9 במתאר משולב). אם נוסעים ממש מעט ורוצים הרבה מקום - פורד גלקסי או S מקס מלפני מתיחת הפנים (מנוע 2.3 ל', תיבה פלנטרית), שנדמה לי ש-2012 היא השנה האחרונה שבה נמכרו בתצורה זו.
 
הכיוון כרגע הוא אאוטלנדר- אשמח לקצת עזרה

תודה על התגובה, היא עזרה לי לעשות קצת סדר בראש.

ראינו אאוטלנדר 2015, דיזל, 250,000 ק"מ ב-100,000 ש"ח. המחירון שלה 125 אלף, ובגלל הקילומטרים הורידו במחיר. זה יד 1.
היא טופלה היטב ובמצב טוב.
מבחינתנו השקעה ברכב היא להרבה שנים (הרכב האחרון איתנו כבר למעלה מ-10 שנים). ולכן אנחנו מוכנים לשלם הרבה כסף (יחסית למה שתכננו) בהנחה שהרכב יחזיק לפחות ל-8 שנים.

האם כדאי ללכת על העסקה הזו?
האם זה רכב אמין שיחזיק הרבה שנים ובלי הוצאות חריגות ומיותרות?

אם החלטנו שכן- מה הצעד הבא? לקחת את הרכב למוסך מטעמנו? מה צריך לבדוק?
 
למעלה