סיטרואן פיקאסו החדשה 2015

kikaha

New member
סיטרואן פיקאסו החדשה 2015

אני לפני קניה של סיטרואן פיקאסו 7 מקומות כדי שיהיה מרווח לכל המשפחה.
מנוע בנזין 165כס 1600 ליטר וגיר אוטומטי.

כל מי שאני שואל אותו אומר לי , תתרחק מסיטרואן, פיקאסו רכב מלא בעיות ותקלות, חתונה קתולית על המוסך וכדומה.
מצד שני אני שומע שהמודלים החדשים מאוד השתפרו והם אמינים מאוד.

אני לא מכיר רכב נוסף מלבד הS-MAX והפיקאסו שנותן מאחורנית שלושה מושבים נפרדים בעלי מסילה נפרדת לכל אחד, ומרווח עצום לנוסעים.
ולS-MAX בעיות בגיר, מה שמשאיר את הבחירה של הפיקאסו בעדיפות ראשונה.

מישהו יכול לתת חוות דעת אמיתית על פיקאסו החדשה ועל סיטרואן בכלל, האם הם באמת השתפרו בשלושת השנים האחרונות בכל מה שקשור לאמינות?

(בבקשה, אין טעם בתגובות לגבי דגמים ישנים, שם ברור לי שלא היה מוצלח)

תודה.
 

ANZ1

New member
אין שום בעיות עם סיטרואן

אנשים זוכרים דגמים מאד ישנים כמו הסיטרואן BX
המנוע המדובר והגיר, אין להם שום בעיות לא ב3 השנים האחרונות ולא לפני,
תיבת ההילוכים של פיגו וסיטרואן משנת 2010 ועד היום זאת תיבת הילוכים יפנית של אייסין, איזה חברות עוד משתמשות בתיבות הילוכים של אייסין ? טויוטה, לקסוס, מזדה.
המנוע פותח על ידי ב.מ.וו
תשאל את כל מי שמדבר אם יש לו בעיות עם היפנים או הגרמנים,
תבקש מכל מי שהשמיץ שייתן לך איזה נתון, כי אין כאלו,
אנשים אומרים שטויות.
אין שום נתון שאומר שיש בעיות מכניות בסיטרואן לא ב3 השנים האחרונות ולא לפני.
אבל אנשים הם יצורים טיפשים שלא חושבים ולא משתמשים בנתונים.
 

kikaha

New member
תודה רבה, ושאלה נוספת בקשר לרכב \ מחירים .

רכב מטופל, מליסינג (ישר מהחברה יד 1 חברה נהג יחיד) נקי מתאונות, (לפי מחשב החברה, עוד לא נילקח לבדיקה) 105 אלף קילומטר מחיר במודעה יד2 67000 ואצל הסוכן אמר שהוא יכול למכור לנו ב65000 ושמעבר לזה המחשב לא נותן לו לרדת.
זה מחיר טוב לנתונים האלו? , או שאפשר להגיש בפחות?
 

ANZ1

New member
תראה

לגבי המחיר, נראה לי מחיר טוב, רכב בן 3 , אבל צריך לקחת בזהירות מתבקשת מכל מה שאמר לך הסוכן, ולצאת מההנחה שסביר שהוא משקר, בכל מה שהוא אומר.
נהג יחיד ? הוא יכול להוכיח לך את זה ?
זה שהוא אומר שהוא לא יכול לרדת זה הרי קשקוש, אם הרכב היה במצב פחות טוב, הוא היה מוכר אותו בפחות, לסוכני רכב אין בוסים מחשבים, שאוסרים עליהם למכור, אין מחיר מינימום לרכב.
סוכן מוכר את רכב במחיר הכי גבוה שהוא חושב שהוא יוכל למכור.
יכול להיות שהוא לא יהיה מוכן למכור לך בפחות או שאולי כן, זה באמת תלוי במצב הרכב ובמצב השוק, ומצב המלאי, ואת זה אני ואתה לא יודעים.

ולגבי בחירת הרכב הזה, זה הכל עניין של תקציב ושל אפשרויות אחרות,
אם זה התקציב שלך, איזה רכב אחר שעונה על אותם דרישות אתה יכול לקנות ?
אני מניח שטויוטה ורסו מקבילה אתה תוכל לקנות רק ב5 זקן יותר, ולכן זאת קניה טובה.

אם אין מתחרים אחרים במחיר הזה ושבנתון קרוב, אני הייתי קונה.
 

enigo

New member
אתה צודק לגבי הנוכחי - טועה בהכללה

למנוע הספציפי הזה, בגרסה הראשונה שלו (עם 156 כ"ס) היו שפע בעיות בטורבו ובמערכת תזמון השסתומים (שרלוונטית גם לגרסאות האטמוספריות).
&nbsp
 

ANZ1

New member
השאלה אם מי שלא ממליץ גם פוסל במוו ומיני

המנוע הזה היה גם במכוניות מיני ובמוו סידרה 1 ו 3
מעניין אם מי שפוסל סיטרואן בגלל אמינות גם ממליץ לא לקנות מיני קופר שהיה עם אותו מנוע.
המנוע הזה מיוצר מ2006 וכמו כל מוצר בהתחלה יש מחלות ילדות.
 

enigo

New member
יש הבדל בין התחלה ובין 9 שנים

המנוע הזה היה בעייתי עד המעבר לגרסה עם ה-165 כ"ס ב-2015.
יש פחות מכוניות מיני ובמוו, ולכן גם פחות אנשים שנכוו או שמישהו במעגל הראשון שלהם נכווה.
וזה לא משנה את העובדה שהיו בעיות עם המנוע הזה. וגם עם התיבות הרובוטיות בפיקסו הקודם.
 

enigo

New member
אכן אופציה טובה, ונדמה לי שגם שם יש שלושה מושבים נפרדים

בשורה השניה.
אם נוסעים הרבה - כדאי לבחור בדיזל, רק לקחת בחשבון שהחלפת מצמדים בתיבה הדו-מצמדית זה עניין יקר (ביקשו מחבר 15K להחלפת מצמדים במגאן, עם אותו גיר).
אם לא נוסעים הרבה, עדיף לבחור בבנזין (שצריכת הדלק שלה גבוהה יותר מבסיטרואן).
 

kikaha

New member
אנחנו עושים בערך 20 אלף בשנה

זה נחשב הרבה?
בכל מקרה אני כמעט ולא ראיתי מכוניות למכירה מהרנו, ומה שמצאתי יקר יותר מהסיטרואן.
סיטרואן יש דיי הרבה, וגם מחירים יותר אטרקטיביים כך שזה הרכב שאנחנו מחפשים.
ראינו כבר ארבע כאלה, אחד מהם שהזמנו מחברת ליסינג(אולי הכי גדולה בארץ) הגיע צבוע כולו, תיקון פח לא יפה וצביעה לא יפה שליכלכה גם צמיגים ומגיני בוץ.
כששאלנו את המוכר למה הוא אמר שלא היו תאונות, הוא אמר שלא היו תאונות "משמעותיות", והסביר שהכוונה לתאונות שגורמות לירידת ערך.
מתחת להגה בין הדוושות במוט ההגה גיליתי המון חלודה (ראה תמונה) והוא אמר שזה שום דבר, ואפילו אמר שכדי שאהיה רגוע הוא מוכן לקחת את הרכב לבדיקה על חשבונו, ובינתיים אמרנו לו שלא מעוניינים גם אם הבדיקה לא עולה לנו כסף.

לפי התמונה קורוזיה כזו לרכב שהוא בסך הכול 2015 זה נראה לכם תקין?
כי אני אומר שאם יש קורוזיה שרואים מבחוץ, השד יודע מה קורא בפנים.

 

enigo

New member
לא אמורה להיות חלודה כזו - והאזור אמור בכלל להיות מוסתר

למיטב זכרוני. אם הרמיזה שלך לגבי חברה גדולה מתייחסת לשלמה סיקסט - קח בחשבון שיש להם מוניטין גרוע במיוחד בתחום הטיפולים. אני הייתי מוותר.
 

kikaha

New member
האזור לא מוסתר, בדקתי ב 4 רכבים, אבל רק ברכב אחד הייתה חלודה

 

enigo

New member
מוזר. בדרך כלל לא משאירים חומר בידוד סיבי כזה גלוי.

 

kikaha

New member
האמת שיש מצב שזה פגם נוסף?!

המוט עצמו גלוי בכל הרכבים שראיתי, אבל עכשיו כשאתה מדבר על חומר הבידוד, זה באמת נראה כאילו איזה פלסטיק שם שבור (עם גבול לא אחיד), מעניין, רק בשביל הסקרנות אני אבדוק את הרכב האחר אם גם אצלו.
 

חן 1111

Active member
החלודה הזאת לא צריכה להטריד אותך

זה מוט ברזל מסיבי ולא צבוע, וחלקים כאלה נוטים להחליד בקלות. בדרך כלל רואים את זה בצלחות הבלמים ולפעמים גם במשולשים וחלקי מתלה אחרים. אין לזה משמעות.
 

the annonymous

New member
ולקחת בחשבון שהגיר שלה מעצבן

אני עם מגאן אסטייט כרכב גישור והגיר הזה פשוט חרא.

הססן, בוחר הילוכים ללא שום היגיון (לא תמיד) ולפעמים לוקח לו גם הרבה זמן לשלב הילוך.

הרכב בן שנה ו 20K ק"מ. עשיתי סיבוב על אחרת והגיר התנהג אותו הדבר.
 

enigo

New member
אתה מדבר על הדו-מצמדי שיש בדיזל. בבנזין יש גיר רציף (שיכול

להחשב למעצבן בפני עצמו, אבל מסיבות אחרות).
אישית לא היתה לי בעיה להתרגל לפלגמטיות של התיבה הדו-מצמדית של רנו, בעיקר בדיזלים זה איכשהו מתאים לאופי של המנוע והרכב. אבל החלפת מצמדים ב-15K זה קצת יותר מדי מבחינתי (למרות שההבדל בצריכת הדלק יותר ממחזיר את העלות).
נ.ב - עוד מישהו נתקל בבעיה במנגנון התגובה המהירה, או שזה רק אצלי?
 

salachshabati

New member
נ.ב - עוד מישהו נתקל בבעיה במנגנון התגובה המהירה, או שזה רק

גם אצלי
 

the annonymous

New member
דווקא את הרציף בפלואנס מאוד אהבתי

בדיזל הוא הססן, לפעמים מחליט למשוך הילוך, לפעמים לשחרר את הקלאץ' בזינוק לאט מידי ולפעמים סתם קשה לו להחליט מה לעשות אז הוא עוצר לחשוב.
 

enigo

New member
על טעם ועל ריח...

זה כמובן תלוי מאוד באופן הנהיגה והתוואי שבו נוסעים, אבל אני דווקא התרגלתי די מהר לתיבה הדו-מצמדית, מלבד בתמרוני זחילה בשיפוע, בעיקר בחניות, ולא אהבתי את הרציפה.
 
למעלה