זה דווקא אומר הפוך ממה שהבנת
חלק גדול של רכבי הליסינג היו רכבים עם קילומטראז נמוך,
ולא שונה מהותי מרכב אצל אדם פרטי,
כי הם היו אצל אדם אחד,
בליסינג מימוני זה ממש אותו הדבר ,כי הנהג משלם על הדלק, על הביטוח והטסט ועל תקלות לכן יש לו אינטרס כמו בעל רכב פרטי,
אבל גם נהג יחיד שליסינג תפעולי בהרבה מקרים לא יסע הרבה יותר, כי הוא לא יסע רק כי זה בחינם, אם אין לו לאן לנסוע.
הנתון שיש לך אומר בודאות שהרכב היה רכב ליסינג תפעולי ולא מימוני,
4 שנים, ליסיניג מימוני הוא 30 חודשים או 36 חודשים, לא 48 חודשים, סביר שהרכב היה 3 שנים אצל אדם אחד שכמעט ולא נסע איתו ואז שנה היה רכב זונה אצל חברה הליסינג, ואז מכרו אותו, כך שהוא כנראה עשה 30 אלף קילומטר ב3 שנים אצל אדם אחד, ועוד 48 אלף בשנה האחרונה.
אגב, אני לא מבין את כל המאמץ שלך של ריצות, טלפונים וכו,
אתה מדבר על רכב שהיה 4 שנים בחברת ליסינג,
ואז אצל אדם אחר, כנראה עוד שנה שנתיים,
ואז אצלך,
ואחרי כל אלו, צריך להוריד עוד את הליסינג,
כך שההבדל בן הורדת ליסינג תפעולי למימוני זה 3 אחוז מהמחירון,
מה ההבדל במחיר ? 300 שח ? 500 שח ? שווה לך כל המאמץ ?