ליסינג מימוני או תפעולי

ליסינג מימוני או תפעולי

איך אני יכול לברר איזה ליסינג היה לרכב.. הרכב היה בבעלות שלמה סיקסט והם חא מכונים לנדב לי אינפורמציה.. מישו יכול ליעץ לי או לחלופין מכיר אנשים שיכולים לעזור לי... זה שווה לי המון כסף. תודה
 

em28

Well-known member
לעניות דעתי, לוותר על העיסקה, נשמע שיש מה להסתיר

זה אמור להיות חובה וגם אינטרס של שלמה סיקסט/המוכר "לנדב" את המידע.
אם הם מנסים להסתיר - כנראה שיש מה להסתיר.
&nbsp
זה לא שהם יחידים בשוק, אני הייתי מתרחק מהם.
 
כנראה יש פה אי הבנה

לא מדובר על קנייה. הרכב שלי עבר תאונה והוגדר כאובדן מוחלט ורוצים להוריד לי את מלוא הירידת ערך על ליסינג ולכן אני מעוניין לוודאות מהו הליסינג...הרכב כבר הושבת. תודה
 

ANZ1

New member
ליסינג תפעולי

אף אחד לא מסתיר מידע שיכול לעזור לו,
רק מידע פחות טוב,
אם הרכב היה אצל אדם פרטי אחד שלא נסע הרבה, הם היו אומרים את זה,
זה היה מוסיף ערך לרכב.
 
אני יד שלישית מליסינג...

אני קניתי מיד שנייה פרטית והיד ראשונה היית ליסינג ואני רק לא יודע איזה סוג ליסינג זה היה? לכן אשמח לעצות איך לברר את הנושא?
 

em28

Well-known member
אני חושב שאם אתה בעל הרכב - אתה יכול לבדוק מול משרד הרישוי

 
הלוואי והיה ניתן מול משרד הרישוי

אין רישום איזה סוג ליסינג זה ...אם תפעותי או מימוני... לפי מס הקמ שהאוטו עבר בהיותו בליסינג אני כמעט בטוח שהוא היה מימוני.. הבעיה שחסרת הביטוח צריכים מסמכים ולכן אני מבקש את עזרתם אותי מישו פה משלמה סיקסט ויכול לעזור לי תודה
 

ANZ1

New member
תשאל את בעל הרכב הקודם

מי שקנה את הרכב מחברת הליסינג הוא קיבל ויודע מה היה עם הרכב עד שהוא קנה,
והעובדה שהרכב לא נסע הרבה לא אומר שזה לא ליסינג תפעולי,
בהחלט יכול שזה היה רכב של עובד הייטק שגר ועבד בתל אביב ולא יצא מגוש דן,
ולכן הוא נסע מעט.
 
הלוואי והייתי יכול לשאול אותו...

אין לי כל כך פרטים שלו...קניתי את הרכב דרך החברה ...הם תיווכחו ביני לבין המוכר...לא ידעתי שזה כזה חשוב...פעם הבאה אתעקש על המסמך הזה... בכל זאת ...אולי מישו פה עובד בשלמה סיקסט או מכיר מישו שעובד שם...אני מוכן גם לשלם.. אשמח לעזרתכם.
 

selalerer

New member
אם זה מגיע לבית משפט ואתה טוען מימוני והם טוענים תפעולי...

...ולאף אחד אין הוכחות לפה או לשם ולשני הצדדים הסברים סבירים למה הם לא יכולים לקבל את ההוכחות, כנראה שבית המשפט יפשר בין הגרסאות.
&nbsp
תתמקח איתם, הגירסה שלהם היא לא היחידה שקובעת, גם להם אין ראייה חד משמעית שזה היה תפעולי. זה עובד לטובתם אז ככה הם החליטו, תמשוך חזרה, זה משא ומתן
 
אם לא אצליח להשיג את המסמך אני בטוח אתמקח איתם

במיוחד שיש לי את התיעוד של הק"מ של הליסינג שרצת משחק לטובתי... 78 ק"מ ב4 שנים זה כמעט חצי מהמומצע של ליסינג תפעולי...ובטוח שזה שווה משו בירעדת ערך של הרכב...לא ככה?
 

ANZ1

New member
זה דווקא אומר הפוך ממה שהבנת

חלק גדול של רכבי הליסינג היו רכבים עם קילומטראז נמוך,
ולא שונה מהותי מרכב אצל אדם פרטי,
כי הם היו אצל אדם אחד,
בליסינג מימוני זה ממש אותו הדבר ,כי הנהג משלם על הדלק, על הביטוח והטסט ועל תקלות לכן יש לו אינטרס כמו בעל רכב פרטי,
אבל גם נהג יחיד שליסינג תפעולי בהרבה מקרים לא יסע הרבה יותר, כי הוא לא יסע רק כי זה בחינם, אם אין לו לאן לנסוע.
הנתון שיש לך אומר בודאות שהרכב היה רכב ליסינג תפעולי ולא מימוני,
4 שנים, ליסיניג מימוני הוא 30 חודשים או 36 חודשים, לא 48 חודשים, סביר שהרכב היה 3 שנים אצל אדם אחד שכמעט ולא נסע איתו ואז שנה היה רכב זונה אצל חברה הליסינג, ואז מכרו אותו, כך שהוא כנראה עשה 30 אלף קילומטר ב3 שנים אצל אדם אחד, ועוד 48 אלף בשנה האחרונה.

אגב, אני לא מבין את כל המאמץ שלך של ריצות, טלפונים וכו,
אתה מדבר על רכב שהיה 4 שנים בחברת ליסינג,
ואז אצל אדם אחר, כנראה עוד שנה שנתיים,
ואז אצלך,
ואחרי כל אלו, צריך להוריד עוד את הליסינג,
כך שההבדל בן הורדת ליסינג תפעולי למימוני זה 3 אחוז מהמחירון,
מה ההבדל במחיר ? 300 שח ? 500 שח ? שווה לך כל המאמץ ?
 
ההבדל בין ליסינג תפעולי מרובה נהגים לבין ליסינג מימוני הוא

גבוה מאד . 13 אחוז לפי מחירון לוי יצחק. כמו כן . גם אם נגיד וזה תפעולי ולא מימוני זה עדיין נהג יחיד וזה מעלה לי ב9 אחוז במחיר. זה סדר גודל של 2000 שקל ואפילו יותר... לא שווה את המאמץ ...תגיד לי. ב. אם מישו יכול לעזור לי מול החברה ואפילו ישלח לי מסר או מייל אני אשמח.
 
למעלה