הנשים, כולן ממארס. והגברים חלקם ממאדים וחלקם ממארס...

enigo

New member
הומור גרוע, במקרה הטוב

וכמו כל סטראוטיפ, הדרך מהסטריאוטיפים הללו לדברים מטופשים באמת קצרה מדי לטעמי.
 

חן 1111

Active member
אני גם לא כזה צעיר ואין לי סדאן גדולה

ולא נראה לי שתהיה לי גם כשאהיה עוד יותר זקן. נראה לי שזה נכון באמריקה...
ואני גם סטרייט ולא הייתי מתנגד לנהוג במזדה מיאטה.
 
יפה כתבת... וגם מבדר לקרוא... אבל אוסיף את השני פני שלי

רכב זאת הצהרה של טמבלים / ריקניים / יו ניים איט...
אבוי לאלה שחושבים שזה מה שעושה אותם...

גם במדינת ישראל כמו במקומות אחרים בעולם יש כאלה שיכולים להרשות יותר אבל לא רוצים לבזבז מעבר למה שנראה להם ראוי... אפשר לעשות שימושים נוספים בכסף או אפילו לחסוך [זאת אינה מילת גנאי] ולא חייבים להחליף רכב "כל שני וחמישי", בוודאי אם הוא עדיין תקין למהדרין, ובוודאי אם מחליפו לא מביא בשורה של "שונות או חדשנות"...
התקינות של הרכב היא פונקציה של שימוש נכון. אני מוצא שלמרות שבעצמי אני מאתגר את הרכב הצ'וקו בנהיגה מהירה מאד באופן יחסי ובעיקר בסיבובים מהירים לעתים על גבול ההחלקה, אבל איני מצליח ליצור קילקולים כלשהם... וזה מפליא אותי על רקע דיווחים כאן על רכבים משנתונים דומים ואף חדשים יותר עם בעיות משמעותיות ביותר...
המסקנה שלי שימוש נכון וכמובן הרצה נכונה. ההרצה הייתה עם סל"ד ועומס משתנים... וכמובן סל"ד מוגבל [שכחתי את המספרים גבול הסלד והקילומטראג' אבל הכל רשום בספר] וזה חד משמעי חשוב ברכב גיר רגיל. [גם באופנוע עם גיר רגיל הקפדתי]
אם כבר אתה מחפש הצהרות אז ההצהרה על חשיבות ההרצה חשובה שבעתיים מההצהרה שמהווה רכב X לעומת Y
 
למעלה