מי שאל כאן על הסבת אוטובוס למגורים?

enigo

New member
מי שאל כאן על הסבת אוטובוס למגורים?

כאילו במיוחד פרסמו כתבה בוואינט על מפעל שמבצע הסבות כאלו. לפי הפרסום 170 עד 400 אלף לאוטובוס מוסב.
 
לא נראים במצב נסיעה

נראים אוטובוסים שסיימו את ימיהם על הכביש ומשתמשים רק במעטפת שלהם. בהנחה שהאוטובוס עולה להם כמה אלפי שקלים, אז לגבות 400K על בנייה בפנים נשמע על פניו יקר בטירוף, על גבול השוד.
 

Cמן רשום

New member
אני שאלתי. תודה שנזכרת בי

יש כמה חברות כאלה בארץ, כנראה שהעסק עובד. אני דיברתי עם חברה בשם בלו בס שהיו נחמדים ונשמעו מאד מקצועיים. אגב, המחירים בכתבה אסטרונומיייייים. אוטובוס כזה ישן כמו שהם משפצים שם, שלא נוסע, עולה 10-15 אש"ח. על מה בדיוק להוציא 400 אלף? ציפוי זהב? אם כבר רוצים להסב משהו שלא נוסע, אפשר לקנות ולשפץ מכולה של תובלה ימית. צריך רק לשלם כמה גרושים למושבניק שייתן לך להניח אותה אצלו בשטח ולהתחבר למים. אם אוטובוס, אז רק אוטובוס נוסע ואמין, שלא ייתקע בעליה מצומת הערבה כשאתה חוזר איתו מאילת.

די ירדתי מהרעיון כשהתחלתי לחשוב על כל הלוגיסטיקה. אם כבר, יותר הגיוני לקנות דבר כזה פה איפה שבאמת יש לאן לטייל איתו. למרות שפה באמת יותר הגיוני לקנות קרוואן נגרר כי יש המון חניונים בהם אפשר להחנות את הנגרר ולטייל בסביבה ברכב.
 

enigo

New member
בטוח ששם מדברים על אוטובוס שלא נוסע?

אם כן, המחיר באמת מופרך.
 

Cמן רשום

New member
לא מתייחסים לזה במפורש

אבל שינויי המבנה שהם עושים לא נראה כמו משהו שיעבור את מכון התקנים. גם אם אין לו רישוי, אפשר תמיד לגרור אותם ממקום למקום אם רוצים "לעבור דירה". לא יודע כמה עולה גרר כבד אבל בטח לא זול. אוטובוסים שמיועדים לנסיעה נראים יותר כמו זה:


https://xnet.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4963881,00.html
 
למעלה