צל"ש לחב' שירותי הדרך "דרכים"

תמיק10

New member
צל"ש לחב' שירותי הדרך "דרכים"

אמש שבק המצבר ברכבי. תוך 20 דקות הגיעה שירן הלבבית והמקסימה, החליפה המצבר. קצר ולעניין. חוייה שירותית נהדרת.
 

xfwind

New member
היה צריך להעביר 20 דקות....


 

enigo

New member
וכמה עלה המצבר? והאם אתה בטוח שהיה צריך בכלל להחליף?

 

enigo

New member
מנצל"ש - טר"ש לפמי פרימיום

ידידה שרכבה מבוטח בכלל ביטוח מנויה דרכם לשירותי הדרך של פמי פרימיום. באחד הימים אני פוגש אותה במגרש החניה של המרכז המסחרי עם מכסה מנוע מורם. הלכה לעשות קניות וכשחזרה הרכב לא מניע.
עצרתי לעזור, כמובן, למרות שאמרה לי שהזמינה שירותי דרך והבטיחו שיגיע "עוד מעט".
אבל מכיוון ש"עוד מעט" הוא עניין גמיש מאוד אצל נותני שירות בארץ, שלפתי כבלים ותוך שתי דקות הרכב שלה היה כבר מונע.
בעודנו עומדים ליד הרכב ודנים מה כדאי לה לעשות עכשיו (לקחת ממני בוסטר הנעה ולגשת מחר לנקודת שירות להחליף מצבר, או להחנות את הרכב ליד נקודת השירות כבר הלילה) מגיע רכב הטכנאי של פמי.
היא התנצלה בנימוס והסבירה שהנעתי לה כבר את הרכב ולכן לא תזדקק לשירותיו (לה היא זכאית בחינם, כמובן) - וכאן התחיל קטע הזוי לחלוטין.
הבחור נזף בי על זה שהנעתי לה את הרכב "כי איך זה בדיוק עוזר לה, המצבר עדיין גמור ומחר היא תיתקע עם הרכב" (אבחנה שניתנה כמובן מבלי שבדק את המצבר - לא מפתיע, כי כמעט תמיד שירותי הדרך טוענים שחייבים להחליף מצבר).
עניתי לו שזה בסדר, היא תיגש שיבדקו לה את המצבר ואם צריך - היא תחליף.
הוא הרים את הטון בעוד דרגה אחת "יופי, אז תשלח אותה למוסך סיטרואן ויגבו ממנה 800 או 900 שקלים על מצבר!"
הבטחתי לו שזה בסדר, אני מכיר גם מקומות עם מחירים נמוכים יותר, ושאלתי אותו כמה עולה אצלו מצבר. לזה הוא כבר לא טרח לענות אלא הפטיר איזו קללה ונסע משם. שתי דקות אחרי זה הוא צלצל אל הידידה והתחיל לצעוק עליה שהיא חוצפנית. אחרי חמש דקות צלצל גם המוקד והודיע לה שבגלל שהיא לא השתמשה בשירותי טכנאי הדרך, היא מאבדת את הזכות להזעיק שירות דרכים במשך חודש! משמע לא מדובר בבעיית משמעת נקודתית של טכנאי חצוף (וכנראה מאוכזב מזה שהוא לא הצליח לגזור קופון על אדם בשעת צרה), אלא משהו מערכתי שמקבל גיבוי מהמוקד. אגב, בשביל הקטע בדקתי את הפוליסה של כלל ושל פמי - ואין שום אזכור ל"ענישה" שכזו במקרה שהזעקת שירות דרכים ובסוף לא נזקקת לשירותיו...
בקיצור - שירות מתחת לכל ביקורת וסטנדרט מוכר בתחום השירות, עם יחס גס ותוקפני וסנקציות מונפצות כ"עונש" ללקוח שלא הניב את הרווח שתכננו. לא יודע מה אתכם - אבל אני עומד לוודא בכל ביטוח רכב שאעשה מהיום והלאה שנותן השירות הוא לא פמי (על פי חוק חברת הביטוח חייבת להציע לפחות שתי חלופות לספק שירותי הדרך).
 

prizman

New member
חוצפה מדהימה.

מקווה שהצעת לה להתלונן בכלל ביטוח ולבקש שיחליפו לה שרות גרירה/תיקוני דרך.
לא נשמע לי חוקי במיוחד.
שתתקשר לפמי ביוזמתה ותקליט את השיחה.
 

the annonymous

New member
נציג שירות חצוף שצריך לעוף אבל המוקד לא לגמרי לא צודק

היא הזמינה שירות על רכב שלא מניע אבל החברה לא יודעת מה הסיבה. אי אפשר לדרוש מהם לבוא להניע לה את הרכב כל בוקר כי היא לא מחליפה מצבר ולכן בכל החברות אם יש תקלה שלא תיקנת לא תקבל גרירה על אותה התקלה במשך תקופה מסויימת.
 

חן 1111

Active member
לא "ענישה", אבל יש סעיף שאומר שהם לא יתנו שירות פעמיים

על אותה תקלה. כך שאם אתה מזמין אותם בגלל תקלה מסוימת, ולמחרת שוב בגלל אותה תקלה, אתה צריך לשלם על הפעם השנייה. נתקלתי בזה פעם והם הסבירו לי את זה באדיבות ובהיגיון, ממש לא כמו במקרה שאתה מתאר. אגב, במקרה שלי זו הייתה חברת דרכים, ולמרות שהשרשור התחיל בפרסומת, אני חייב לציין שמהניסיון שלי השירות שלהם טוב.
 

enigo

New member
חן ואנונימי - שימו לב שהם לא הגבילו

לסוג תקלה ספציפי, וקבעו זמן מוגזם לחלוטין של חודש...
 

חן 1111

Active member
זה משונה ולדעתי לא לפי החוזה. במקרה שלי

הם הסבירו לי בפירוש שהמדובר רק על קריאה חוזרת לאותה תקלה, ושהם שומרים את הזכות לבקש את הקבלות של המוסך להוכחה.
 

enigo

New member
זה מקובל ומוכר. במקרה הזה שום

דבר לא היה לפי המקובל...
 

the annonymous

New member
מסכים שחודש זה מוגזם אבל אם אתה לא מאפשר

לאיש השירות לבדוק מה התקלה או לחילופין מציג אישור תיקון ממוסך אז סביר שיקפיאו לך את האפשרות לקבל חילוץ בכל מקרה שהרכב לא מניע.
 

enigo

New member
אם הניע עם כבלים, זה כמעט

תמיד מצבר.
וכאמור, הם שללו שירות באופן גורף.
 
למעלה