תיקון צבע קטן עם לק לציפורניים

ההגיון הבריא שלך לא עובד במקרה הזה

זה הגיון אחר, שונה , אתה לא יכול לפרק את הרכב לחלקים ( תיאורטית )
הכל עובד כמקשה אחת . זה גוף אחד מרותך, הוא עובד כיחידה אחת .
כשל של רכיב אחד נתמך על ידי שאר הרכיבים ולא שאר הרכיבים נחלשים בגלל הכשל של רכיב אחד .
מה גם שזה לא כשל , זה יותר הפרעה קטנה .
 

enigo

New member
חוסר הבנה כל כך מוחלט הוא באמת עניין נדיר. כל הכבוד!

 

enigo

New member
לפי ההודעות שלך פה - כנראה

שיותר מלך. הרבה יותר...
 
בדמיון שלך זה כך !

היות ויום הזיכרון לחללי צה"ל היום, אז הנה עבודה שעשיתי לשכן שלי אריק הרפז
שביתו נרצחה בפיגוע חבלני ע"י 2 מחבלים שחדרו לישוב אלי סיני . ב 2001 הייתה חיילת בחופשה שטיילה ביישוב . טיילה בדיוק לנקודה בה המחבלים פגשו אותה ראשונה, הם התחילו ממש ליד הבית שלי אבל עברו הלאה . אני הייתי אז בהודו .
מגן חזירים ,
ועוד אחת ארגז למשאית שביקשו ממני להכין .
בא לומר שאין לי בעיה לתקן כל דבר ברכב , אבל אפילו לא חשבתי שאני צריך לתקן את החור הזה . כי לא היה צריך .



 

enigo

New member
זה שעשית משהו לא אומר שעשית טוב או שידעת מה אתה עושה

העובדה הפשוטה היא שהבהרת בצורה די ברורה שאין לך מושג מה המשמעות של חור בגלל חלודה בחלק קריטי כמו סף דלת ברכב. וככל הנראה - עדיין אין לך.
&nbsp
&nbsp
 
שום קריטי ושום נעליים , מוטב תסתכל בתכניות של שיפוצי רכב

ישן , ג'ס מנקי וכו' , מכוניות חצי אכולות ועדיין נוסעות .
או ללא חצי רצפה .
לברבר על המקלדת זו לא חכמה גדולה . רק מה, תכלס בשטח אין לך מה לתת .

לטעון שהפרופיל שמתחת לדלת הוא כל מה שמחזיק את הרכב זו שטות .
מציע שתתרכז במידע השולי שאתה אוסף על מכוניות ואל תכנס לעניינים מקצועיים .
 

enigo

New member
ותגיד, בגז מנקי - מה הם עושים

כשהם מגלים חלודה בשלדת הרכב, ממלאים בקצף וצובעים? לא, נכון?
לגבי בעיית העברית שלך, שלא מאפשרת לך להבדיל בין חשוב להכרחי, ובין נוסע לבטוח... זו כבר בעיה אחרת.
גם בתאילנד יש הרבה קטנועים שממשיכים לנסוע עם שלדה רקובה שסותמים את החורים בה עם סמרטוט. אז מה?
 
2 עובדות , הרכב שלי נסע שנים עם החור

אני רק סתמתי אותו בכדי שא יכנסו מים ואחר כך יצאו החוצה לחניה שלי .
ג'ס מונקי , צריכים להרויח כסף , לכן הם מתקנים . הרכב צריך להיות יפה במכירה
לפעמים ריצ'רד מורה לא להוריד את החלודה אלא משאיר אותה וצובע עליה לכה .
אז באת להוכיח שהתאילנדים מצדיקים אותי , יופי לך !
לחבר שלי הייתה מכונית ליפן LIFAN סינית , עם חור הרבה יותר גדול
מתחת לדלת הנהג , באורך של חצי מטר ,משום מה הרכב לא קרס , הוא אכן תיקן אותו עם ריתוך .
א. כי זה היה נראה לעין ב. הוא רצה למכור .
אצלי היה חור בגודל של כדור טניס ומתחת לרכב ליד הגלגל הקדמי .
 

enigo

New member
והיום בתוכניתנו "שמץ של מושג" - רוצים לדעת מה ההבדל בין

חלודת שטח לחלודה חודרת? אל תטרחו לשאול את הנמלה, כי אין לו שמץ של מושג!
הרכב לא צריך לקרוס כדי להיות מסוכן, אבל אני אפילו לא אטרח לנסות ולהסביר לך את זה. ההסבר נמצא בכמה רמות מעל יכולת ההבנה שלך.
 
הבאת רכב עם כריות אויר , כדוגמא מול

פיזו 204 מודל 1974 ?

הרכבים היום מוגנים הרבה יותר טוב מכל הבחינות גם מבחינת חלודה .
 

enigo

New member
ידעתי שפרץ האופטימיות היה מוגזם, אבל אני מאמין שגם אם אתה

עדיין מנסה להתכחש לעובדות - שחלודה מחלישה משמעותית את החוזק המבני של הרכב, בלי קשר להימצאות כריות - שאר הקהל הבין.
וברכב שהם בחנו החלודה לא הגיעה לרמת "חור בגודל כדור טניס" בחלק נושא עומס ברכב. תחשוב מה היה האפקט במקרה תאונה ברכב שאתה מכרת.
אגב, סתם מתוך סקרנות - אתה סיפרת לקונה שסתמת חור חלודה ענק בעזרת קצף, רק כדי להסוות אותו מבחינה אסטטית?
 
תמשיך לדבר שטויות ולהראות שאתה לא מבין כלום

אתה מתעלה על עצמך בפיזור שטויות .
 

enigo

New member
אז בקיצור לא סיפרת לקונה... נו, לא מפתיע. הרי כבר סיפרת כאן

בעבר איך טיפלת ברכב שעמדת למכור (נדמה לי איזו יונדאי ישנה) כמו אחרון סוחרי הרכב מהסטיגמות כדי להצניע בעיות, ומכרת את הרכב בלי גילוי נאות.
 
הקונה ראה את המעיכה , זה לא משהוא

שאפשר להסתיר .
בקיצור הגיע הזמן שתפסיק להוציא את עצמך חומוס
 
למעלה