רגע רגע...
זה מעניין מה שאתה אומר. המכשיר שלך בודק ובתנאי זרם גבוה (כמו קצר) עוברים הרבה מטענים אבל מצבר תקין יודע עקב הכימייה התקינה בתוכו לשמור על ה-V בלי להפילו.
אחרת אם סתם היינו מחברים קבל ענק שנטען ע"י האלטרנטור, כמובן שאז תמיד מעבר המטענים היה מלווה בצניחה גם של הV.
עכשיו, כתבת כי ההספק החבוי במצבר הוא v*i כלומר בשלב הבדיקה במכשיר שלך
הזרם I גדול מאד. הV נשאר נניח קבוע ונניח שהבדיקה אורכת רק שנייה בודדה אז האנרגיה שמיוצרת ע"י המצבר היא המכפלה הזאת. האם האנרגיה הזאת הופכת לחום במכשיר הבדיקה שלך או גם לאנרגיה שמזיזה המחוג ?
דבר אחרון שרציתי לשאול:
מה ההסבר שלך, מדוע בספר של אופנוע הייטקי כסוזוקי וי סטרום מלא חיישנים וכד' לא מכירים את המכשיר הזה "שלך" שבאמת נשמע לאוזניי שיטה נהדרת. א. הספר של האופנוע מ2002 האם אז עדיין לא פותח המכשיר דנן?
ב. או, שאם פוטנציאל המצבר עולה בטעינה (איטית נניח 1A ל6שעות)מעל ל12.5V ונשאר ככה לאחר 30 דק', אז זה אולי אומר שהכימייה בתוכו תקינה והרי הכימיה היא זו שדואגת שלמרות הפריקה המהירה ע"י הקיצור המדמה זרם התנעה גבוה, שלמרות זאת, המתח יישאר בכל זאת סביב 12V...ובכל מקרה שלא תהיה צניחה משמעותית אל מתחת לנניח 10V ואולי הכי חשוב זה שאחרי ההתנעה הv יטפס מיידית חזרה לערך הנורמלי סביב 12v וזה קורה גם ללא האלטרנטור אלא רק בזכות הכימייה קרי ריכוז האלקטרוליטים והפלטות התקינות באנודה ובקטודה...