פיג'ו 301, רעש לא פתיר מקדימה.

cars2018

New member
פיג'ו 301, רעש לא פתיר מקדימה.

השאלה שלי בעיקר היא האם מישהו עם רכב כזה חווה את הרעש הזה.

מדובר ברעש שנשמע בעליה על פסי האטה, רעש של מקישה מקדימה מאזור בגלגלים, בעיקר הימני, דומה לרעש שמיצר סטבילייזר בלוי שקיים בדרכ"כ ברכבים ישנים בני עשר עם לא מעט קילומטראג'.

הבעיה שלי היא שהרעש הזה נורא מפריע בעיקר בגלל שמדובר ברכב חדש יחסית, שמתי לב לרעש עוד בקילומטרים הראשונים, נכנסתי למוסך והשביתו את הרכב יותר מ5 פעמים, אני כבר מיואש, היתכן שמדובר בפגם מוסתר ברכבי פיג'ו 301 עם מנוע 1.2 רובוטית?

לאחרונה ביקשו ממני לבוא שוב לבדיקה, אך אני לא יודע איך להתקדם עם זה כבר, פשוט הפסקתי להאמין במקצועיות של המוסכים האלה, ולא סגור באיזה כיוון להתקדם, אם זה להמשיך איתם בבדיקות או משפטית.

נא יעצו לי, מה לעשות? אני ממש מתוסכל.
 
יותר מ5 פעמים השביתו הרכב?

לכמה זמן השבתה בכל פעם?
לא הבנתי, האם הרעש קורה רק כשאתה עולה על במפים או בלי קשר?
רעשים כאלה האופציות הראשונות בספקולציות הן מערכות מכניות כגון הבולם, המיסב, אבל ייתכנו גם הברקס, ההגה, תושבות למיניהן [הגיר או המנוע]
האם ערכת עם הבוחן נסיעת מבחן והוא מבין על איזה רעש אתה מדבר?
 

cars2018

New member
אכן 5 פעמים

כמה פעמים היו בדיקות ושחרור באותו יום, אך 3 פעמים השבתה, אם אני לא טועה, פעמיים היה יומיים, ופעם 3 ימים.
מדובר ב2 מוסכי היבואן שהתעסקו עם זה, חדרה וחיפה.
ברור שנסעתי עם הבוחנים ב2 המוסכים, שניהם אישרו שמדובר ברעש משונה.
אני יודע שהחליפו כבר בולמי זעזועים, משולשים, תפוחי הגה או היגוי ,משהו כזה, פשוט לא זוכר בדיוק, וגם לא זוכר אם הוחלפו עוד חלקים, יתכן מאוד שכן,
זה הרכב היחידי אצלינו בבית, ופשוט אין לי את האנרגיות להתעסק עם זה יותר, שזה כולל התניידות נטו בתחבורה ציבורית, גנים לילדים, עבודה, קניות, ובטח הפסד של עוד ימי חופש,
לצערי אני גם לא רוצה רכב חלופי, בפעם האחרונה הסכימו לתת לי רכב חלופי, אך שילמתי על זה ביוקר, כאן מדובר בסיפור אחר שלא קשור לנושא לכן אעזוב את זה כרגע.

מה שחשוב לי לדעת, זה איך אני יכול להתקדם מכאן, פשוט מאז שקניתי את הרכב לא הרגשתי בחווית "רכב חדש", כל רכב שהשכרתי הוכיח לי איך רכב חדש אמור להיות, האם אני חייב להמשיך בבדיקות האחריות למרות שזה כבר לא משתלם? או שאני יכול כבר להתנהל מולם משפטית?

כמו כן, אשמח לדעת מאנשים שמחזיקים ברכב דומה, האם בסה"כ מדובר ברעש אופייני שנמצא גם אצלהם או שזה פגם שקיים שפציפית ברכב שלי.
 
באמת מצב עגום. אין לי עוד רעיונות. חכה לאחרים

נשמע לי בעיית מקצועיות רדודה במוסך/כים/כי הרשת
 

מנחם231

New member
תשמע

לי נראה נראה שיש בעיה במכלול הבולם.לא הבולם עצמו.בחלק העליון שלו יש יחידה שדומה למיסב לחץ כדי להגיע אליו צריך לפרק את הבולם +הברגים שמחזיקים את כל המכלול בחלק העליון.כלומר לפרק מתא המנוע למעלה. החלק נקרא strut.
 

מנחם231

New member
יש לי בעיה במחשב

בכל אופן זה מה שנראה לי יפתור את הבעיה. לא כל מכונאי יגיע למסקנה הזאת .
לא רואה משהו אחר.
 

cars2018

New member
תודה, אני אנסה לבדוק איתם

האוטו עדיין באחריות,
אני בספק שלא החליפו את החלק, אך אבדוק איתם כבר השבוע.
 
למעלה