אני חושב שזה באמת עניין של מודה בעיקר
קודם כל, לקליאו יש תופים, ואני חושב שגם ביאריס. אז הנה דוגמה נגדית.
שנית: אני חושב שכל רכב משפחתי מודרני יכול להסתדר בקלות עם תופים מאחור, ושהמעבר לדיסקים נעשה בחלקו מסיבות לא ענייניות. אני חש שיש כאן איזה רצון לשדר תדמית משוכללת, דינמית ומתקדמת יותר, כלומר, זה בעיקר עניין שיווקי. לא סוד שיצרניות הרכב עמלות לילות כימים לשוות לרכבי הלחם והחמאה שלהן דימוי כזה, ראה למשל הונדה שהרחיקה לכת מאוד בעניין זה. יכול להיות עם זאת גם נימוקים ענייניים נוספים, כמו למשל שמירה על אחידות מבחינה תחזוקתית, וצמצום מספר החלקים הלא-זהים ברכב.
לראיה, ככל שאני מכיר, לטנדרים היפניים יש תופים מאחורה. אם זה טוב להיילקס או דימקס, כנראה זה טוב גם לפיקנטו.