האם צביעת טמבון מורידה את ערך הרכב?

האם צביעת טמבון מורידה את ערך הרכב?

שלום,
רכב פגע בי וגרם לשריטות. מכיוון שמדובר ברכש חדש אני שוקל מה לעשות.
האם צביעה של הטמבון (הרי אי אפשר לעשות יפה ולצבוע רק את החלק השרוט) מוגדרת כתאונה ומורידה מערך הרכב?
בנוסף, האם לדעתכם פוליש ווקס איכותי יכול לגרום לנזק להיראות פחות בולט?
תודה ושבת שלום
 

© DrorZi

New member
תמונה יכולה לעזור

ואני אתן לך רמז, חלקי פלסטיק אי אפשר לדעת אם נצבעו בבדיקת עובי צבע.
 

מנחם231

New member
אפשר לבדוק

וגם בודקים.אין צורך במד עובי כדי לראות שהטמבון צבוע.כל בודק רכב רואה מרחוק שהטמבון צבוע.
בודק רציני מסתכל על הקליפסים שמחזיקים את הטמבון ישר יסגירו שהטמבון םורק.
 
אז בעצם עדיף להשאיר שריטות מאשר לטפל?

פשוט דבילי שערך של רכב יירד כי בנאדם אכפת לו שהרכב יראה טוב. הזוי
 
מצרף תמונות

אצרף עוד תמונות בתגובות נפרדות כי התמונות שוקלות הרבה.
תודה

 
לפי הצמיגים רואים שהרכב דנדש. מצד שני השריטות מינימליות.

כשאני אומר מינימליות הכוונה היא שכשאתה מסתכל על השריטות אז המוח שלך לוקח את האינפורמציה הויזואלית שהעיניים מעבירות אליו ומגדיל ומעצים אותם פי 100.
אל תיתן למוחך לשטות בך. טיפונת פוליש או תיקון במכחול דקיק רק של השריטה.בשום פנים על כזה דבר אל תפרק הטמבון לצביעה של כל הטמבון כי הליך כזה רק יקלקל לך הרבה יותר את הרכב.
אתה מבין את הפואנטה? זה לא כמו שאמרת קודם שזה הזוי שאדם שרוצה לשפר את ריכבו שלא יהיו בו שריטות מקבל ירידה בערך. זה לא ככה אלא אחרת. הנזק אצלך קיים כמעט רק במוח שלך. ולכן כשלמעשה אין נזק, כשאתה בכל זאת מחליט "לתקן" אז בארצינו מקלקלים ביחס למצב טרום ה"תיקון".
אצלינו לא יודעים עדיין ליצר טמבון צבוע פרפקט כמו מהמפעל. יודעים רק קצת להתקרב לזה אבל הרמה לא מביאה ממש לשם. אתה כיום קרוב יותר לשם ממה שתהיה אחרי התיקון שאתה כל כך חפץ לבצע.
 
תודה על התגובה. לגבי פוליש נראה לי שעדיף שלא

כי מדובר ברכב חדש, ובפוליש ממש משייפים שכבת צבע.
השאלה אם ווקס יעזור פה, ואם כן כמה זמן ווקס מחזיק ואיפה מומלץ לעשות?
אתה אומר שאף מוסך שאינו המורשה לא מסוגל לעשות צביעה ברמה גבוהה?
תודה.
 
איפה ראית שאיזכרתי "מורשה"

אין קשר.
אתה מסרב לקלוט את המסר הבסיסי והוא שאסור לך לפרק טמבון כדי לתקן כזה קישקוש.
תתקן באופן "פרוביזורי" איך שאתה רוצה והכי טוב מעט ווקס או מיכחול נקודתי.
 

חן 1111

Active member
פגושים מועדים מטבעם לשריטות ופגיעות חניה

אז לדעתי חבל לתקן כל שריטה ולהצטער מחדש על כל שריטה חדשה.
מכאן גם שכל פגוש בכל רכב בן כמה שנים יהיה או שרוט או צבוע. אז לא, זה לא מוריד מערך הרכב.
 
מבין לגמרי. כל כך מתסכל שבגלל חמור לא זהיר שבאמצע פקק

כשעומדים ולא זזים אפילו מילימטר מצליח להיכנס בי במהירות. מעניין שלרוב האנשים האלה יש להם רכב שנראה בדיוק כמו הפרצוף שלהם
חבל שאין מקום להשתיל מוח לחלק מהאנשים במדינה הזאת
 
זה תוצאה של נהגי האאוטומטישי

אם היית אופנוען, היית לומד איך מתנהלים בפקק כדי להקטין סכנות כגון אלה ויש דרכים להקטין סיכון. אבל הדיסקט של נהגי האאוטומטישי הארצי ישראליים אינו כולל את המידע הזה.

מה שלא מובן זה איך סירב לתת לך בנימוס פרטים. רק בעבור זה יש "מצווה מדאורייתא" לתבוע ממנו את ניזקך ולא לתקנו.
שמאי ומוסך היבואן יידעו לכמת הנזק לשקלים גם אם לא תתקן. כשנכנס בך מאחור בפקק, האשמה ברורה ואינה נחלקת בין שניכם
 
לא רק, אבל הפער בין הקבוצות גדול והבדל מאד מובהק סטטיסטית

כלומר להתעלם מזה, זה הרבה יותר הכללה...
 
בהחלט

אתה מקבל פיצוי על הנזק שקרה לך. לזה יש את השמאי. הוא יודע לכמת נזק לכסף
 
ואתה יודע שבסוף חברות הביטוח לא אוהבות להתאמץ

במידה והחברת ביטוח שלי תפנה לשלו והוא יגיד לשלו שהוא לא עשה כלום ואני סתם מעליל קרוב לוודאי שהעסק יסגר בכלום..
כמו שכבר אמרתי.. אין דין ואין דיין ומה לעשות (אני יודע שזה יעצבן פה הרבה אנשים בפורום) אבל רוב האזרחים במדינה ישראל הם אנשים סוג ז'
 

rnaran

New member
מוטל בספק

אני בספק אם זה אמור להוריד לך בגלל שאם תעשה פוליש ווקס טוב ותצבע לא ישימו לב בכלל.
 
למעלה