עזרה בפענוח בדיקת רכב יונדאי I10

gavri100

New member
עזרה בפענוח בדיקת רכב יונדאי I10

רכב ראשון שלי והתקציב לא גבוה,
מצאתי יונדאי I10 שנת 2014 נסעה 91,000 ק"מ מליסינג
בבדיקה נמצא כי:
מנוע-בלוק מנוע=נזילת שמן,רעש אביזרי מנוע/רצועה/מותחנים וגלגלות,החלף תומכים
תיבת הילוכים-נזילת שמן
שלדה-תקוני מרכב וצבע במשמעות נמוכה מעיכות ושריטות בצבע ונזק לפגושים
כל השאר תקין

החשש העיקרי שלי הוא הרעשי אביזרי מנוע,התומכים שצריך להחליף (מה זה תומכים?) והנזילות שמן.
הם התחייבו לסדר את הנזילות,מה ההשלכות שאפשר להבין מהבדיקה?והאם משתלם לקנות רכב כזה בסכום של 35,000 ש"ח?
 

enigo

New member
משתלם ביחס למה? מה המחיר המבוקש לדגם הזה במקומות אחרים?

מה המחיר לדגמים מקבילים עם נתונים דומים?
עזרתי לא מזמן לחבר למצוא רכב לבת שלו, וראיתי שיש הרבה קליאו 2013 (דור קודם, שעדיף לדעתי), יד ראשונה עם נסועה נמוכה (חצי ופחות מהרכב שבדקת), שנמכרים ב-35,000 שקלים. אז ביחס אליו לא שווה לקנות את ה-i10 במחיר שאמרת. אבל הוא לא מתחרה ישיר...
ההערה על רעשים היא כמעט סטנדרטית. זה כסת"ח שלהם - ככה אם עוד שבוע ילך אלטרנטור הם יגידו "אמרנו לך שיש רעש"... אני לא זוכר מתי ראיתי בדיקה שזה לא הופיע בה, ובדרך כלל אין לזה שום משמעות. אבל לפעמים יש.
עניין הנזילות הוא פחות סטנדרטי, אבל את זה אמרת שהבטיחו לסדר. אתה מקבל אחריות על הרכב? הוא נסע לא מעט קילומטרים, בטח בשביל רכב מיני. זה יכול להצביע על כך שזה היה רכב של סוכן מכירות זוטר שחרש איתו את כל הארץ, והחבר'ה האלו בדרך כלל לא שומרים על הרכב יותר מדי.
 

enigo

New member
הצצתי עכשיו ביד 2 - אילו מחירים הזויים אנשים דורשים על הרכב

הזה!
למה שמישהו יקנה רכב בן שלוש עם 60,000 ק"מ ב-20,000 שקלים, פחות מ-30%, פחות ממחיר הרכב כחדש עם אחריות (ואני חושב שגם אבזור עדיף)?! ועוד כשעל החדש קל יותר לקבל מימון בתנאים טובים...
&nbsp
 
למעלה