החלפת תומך פגוש אחורי בהברגה/קורת רוחב

shabi691

New member
החלפת תומך פגוש אחורי בהברגה/קורת רוחב

קראתי מספר דברים לגבי הענין שבנדון.
רכשתי רכב בהנחה קטנה שעבר החלפת פגוש ותומך פגוש אחורי.
התייעצתי עם שמאי ועם בוחן במכון טסטים, אין שום ירידת ערך ואין שום פגיעה בשילדה בהחלפת פגוש אחורי שזה גם מוגדר כקורת רוחב.

הוסבר לי שקורת אורך היא שילדה וזה כבר משהו אחר.
חוץ מזה שכל מה שמחובר לברגים, מה שבמקרה שלי, אין לזה ירידת ערך בכלל.
 

shabi691

New member
כי קראתי פה שטויות שאנשים רושמים

בהחלפת תומך פגוש שזה גם נקרא קורת רוחב, אין לזה משמעות בשלדה..

רק אם זה היה מולחם זה כבר סיפור אחר...

אנשים על ימין ועל שמאל דופקים את הפגושים שלהם...
 

enigo

New member
אלא שבחלק מהמכוניות זה מולחם ובחלק מוברג. המשמעות תכל'ס זהה

ואפסית, אבל ההגדרה הרשמית היא שכל מה שמולחם הוא שלדה - ומכאן השמיים הם הגבול כשדנים על ההשפעה של זה על המחיר.
 
אתה צודק שאין נזק מהותי לרכב במקרה הזה אבל

ביום שבו תנסה למכור את הרכב, תראה איך קונים בורחים ששומעים שקורה הוחלפה ואיך האנשים שנשארים מציעים לך הצעות מצחיקות
 

shabi691

New member
זה לא נכון בעליל...

כמעט כל רכב שני יש לו תאונה כזו, זה מאוד נפוץ, מספיק שאתה נכנס בעמוד חניה וכו', יש נזק לקורת רוחב, במאזדה ובפורד למשל הקורות רוחב זה ע"י ברגים, ולכן אוטומטית שאומרים קורות רוחב במאזדה ובפורד, לא מדובר על שילדה.

בן משפחה שהוא קצין רכב, אומר שזה סעיף קבוע במכונים, בשביל כסח"ת... חוץ מזה בבדיקה שאני עשיתי רשום במפורש למטה, קורת רוחב=לא שילדה! יותר מזה?
 

enigo

New member
אתם מדברים על דברים שונים. אתה מדבר על היגיון - הוא מדבר על

מה שיקרה במכירה. אין ממש קשר בין הדברים. ובמכוניות שבהן זה מרותך, גם אם זו פגיעה חסרת משמעות, בדו"ח זה יוגדר כפגיעת שלדה.
ויותר מזה, מבחינת רבים "קורת רוחב" זו שלדה גם אם היא מחוברת ברוק חלזונות, ולא יעזרו כל ההסברים שבעולם.
ומכיוון שכשאתה מוכר רכב אתה לא מנהל דיון אלא מנסה לשכנע מישהו לתת לך כסף, ההיגיון בטיעונים שלך, רב ככל שיהיה, לא רלוונטי.
 
למעלה