המלצה ל-7 מקומות שנתון 2014

המלצה ל-7 מקומות שנתון 2014

שלום לכולם
כן, כן. אני יודע שזה נדוש וחפרתי הרבה.
אשמח לעצתכם לגבי מספר דגמים מצומצם.
אנחנו כרגע זוג+3, אבל התכנית היא לגדול בשנתיים הקרובות.

אני מתלבט בין הדגמים בעלי 3 מושבים נפרדים בשורה האמצעית:
S-max, פיקאסו, 5008, סניק וקארנס-דיזל. (ולכן פסלתי את ה-5 והורסו)

הבנתי שהפורד מאוד מומלצת, אבל קשה להשגה.
הקארנס דיזל - מודרנית וחסכונית - אבל הכי צפופה פה.
הסניק (דיזל) סה"כ טובה (אבל לא נראית משהו)
הפיקאסו וה-5008 - קראתי לגבי הבעיות עם הטורבו ומאוד נרתעתי.

חשובים לי: המרחב, הבטיחות, האמינות והדלק(כמה שאפשר)
אשמח לעצתכם!

תודה מראש
שלמה
 

enigo

New member
אני הייתי מתמקד בסניק וב-S מקס. אבל קח בחשבון שגם בפורד

יש שמועות על בעיה בטורבו. לא התעמקתי בזה, אבל חבר החליט בסופו של דבר לקנות את הגרסה הישנה יותר, עם מנוע 2300 אטמוספרי אחרי שבירר את העניין. חבר אחר שהיה לו כזה בליסינג החליף טורבו באזור 90,000 ק"מ.
&nbsp
 

enigo

New member
בפיקסו וב-5008 יש מנוע שיש לו כמה בעיות - גרסת ה-156 כ"ס של

מנוע ה-1.6 ל' סובלת, כך עולה מתלונות ברשת שנתמכות על ידי מידע מציי רכב, מבעיה במנגנון הטיימינג (את זה הבנתי שאפשר לפתור בהחלפה יזומה של המותחנים), אכילת שמן מוגברת שמופיעה פתאום (ככל הנראה בגלל דליפה במנגנון שינוי תזמון השסתומים. הבנתי שלאחרונה היצרן החל להכיר בבעיה ונושא בעלות התיקון, לפחות חלקית) וגם בעיות בטורבו. יש לציין שבמקרים רבים שבהם האבחון היה בעיה בטורבו, התברר בדיעבד (אחרי שהטורבו הוחלף, והבעיה צצה שוב תוך זמן קצר) שהבעיה היתה בכלל בחיישן כלשהו, נדמה לי חיישן מאסת אוויר, שהחלפתו זולה בהרבה מאשר החלפת הטורבו.
אם התקציב שלך מאפשר לך להגיע לפיקסו החדש, עם מנוע ה-165 כ"ס - עדיף. גם אוטו מודרני יותר, גם תיבה נעימה יותר (שישה הילוכים פלנטרית ולא רובוטית) וגם מנוע אמין יותר.
 
אצלי בחברה יש 5008 אחת, 3 פיקאסו ו-508 אחת

כולם משנת יצור 2014-2015
5008 - רוב הזמן במוסך
פיקאסו - ללא תקלות מיוחדות
508 - התחילה לאבד נוזל קירור עד כדי גרירה למוסך
 
שקלתי אבל הורסו והאאוטלנדר יקרים וצפופים יותר

תקנו אותי אבל אאל"ט:
בורסו - המושב האמצעי מחולק, אבל המושב השלישי והרכב בכללי יותר צפוף מהצרפתיות והפורד.
באאוטלנדר - המושב האמצעי הוא ספסל וא"א להרכיב שם 3 כסאות בטיחות מלאים.
ושניהם יקרים יותר משאר האופציות...
 

enigo

New member
אתה צודק לגבי הוורסו. השורה השלישית, במיוחד, צפופה מאוד

לגבי האאוטלנדר - שוב צודק. מחיר גבוה מאוד ביחס לתמורה רק בגלל שהוא "ג'יפ", ופחות מרווח מהאחרים.
אגב, זה שהמושב מחולק לשלוש יחידות נפרדות לא מבטיח שתוכל להתקין שם שלושה מושבי ילדים. שווה לוודא את זה עם מושבי הילדים הספציפיים לפני שמתחייבים.
 
תודה

הבנתי שאם מזיזים את המושבים כך שלא יהיו באותו הקו, ניתן להכניס 3 כסאות בטיחות גדולים.
&nbsp
לסיכום, מה היית ממליץ משנתון 14':
-גרנד פיקסו (מנוע חדש 165 כ"ס)
-5008 (מנוע חדש 165 כ"ס)
-גרנד סניק
-s-max
 

enigo

New member
אישית מעדיף את הפיקסו על ה-5008, רכב מודרני יותר

הפורד מרווח יותר, משמעותית. נראה לי שהייתי מתמקד בפיקסו ובפורד, ולוקח את הרכב במצב הטוב ביותר שאמצא. בפיקסו יש בחלק מהגרסאות גם אבזור בטיחות מתקדם - גם זה שיקול.
 

enigo

New member
כן. בעיות אפשר לסדר. צפיפות ברכב יותר קשה לסדר...

אגב, אם אתה נוסע הרבה, הייתי כן מחזיר למשוואה את הסניק, למרות שהוא יותר מיושן ופחות מאובזר מהפיקסו, ופחות מרווח מהפורד. צריכת הדלק שלו היא בערך שני שליש מזו של הפורד. אצל מי שעושה הרבה ק"מ זה מצטבר להרבה כסף.
גם הוא לא חף לחלוטין מבעיות - בדגמי רנו אחרים עם התיבה הדו-מצמדית הזו יש יחסית הרבה דיווחים על נטיה של ה"מוח" של התיבה למות באזור 80-100 אלף ק"מ. החלפה של החלק הזה, אם להאמין להודעות ברשת, עולה בערך 3000 ש"ח (היה יותר, והמחיר ירד). אז שווה לברר אם החלק כבר הוחלף ברכב.
 
למעלה