אושרה הצעת חוק לפיה חסימת רכב חונה היא עבירה פלילית

אושרה הצעת חוק לפיה חסימת רכב חונה היא עבירה פלילית

22:42| יקי אדמקר
מליאת הכנסת אישרה הערב (שני) בקריאה ראשונה את הצעת חוק שלפיה חסימת רכב חונה תחשב עבירה פלילית. ההצעה של ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס), יעקב פרי (יש עתיד) ועוד מציעה כי חניית רכב באופן החוסם רכב אחר, הן במקומות חניה המשמשים את הציבור והן במקומות חניה בבעלות פרטית, תהיה עבירה פלילית, כך שלמשטרה תהיה סמכות אכיפה לעניין זה. התיקון המוצע נדרש משום לפי הוראות הדין כנוסחן היום, לא ברור היום האם מוקנית למשטרה סמכות אכיפה בכל המקרים שבהם רכב חוסם רכב אחר, בפרט במקומות שאינם עומדים לשימוש הציבור, כגון חניונים בבתים משותפים.
 
פלילי או לא פלילי, אם אין אכיפה, זה לא ממש משנה

לפני יומיים הזמנתי משטרה בגלל 2 כלי רכב שחנו על המדרכה אצלי וחסמו את כולה. הגיע שוטר ואמר לי שיש מצוקת חניה באזור וצריך להתחשב.
 
משטרת ישראל לא עושה הרבה

שלום
כבר היום, רוב עבירות התנועה הן עבירות פליליות ע"פ הגדרתן.
אכיפה שואפת לאפס. נהגים עושים כישר בעיניהם. הנסיעה בכביש סיוט.
חסימה:
פעמיים התקשרתי למשטרה, הם בכלל לא באו. התקשרו חצי שעה אחרי...לברר עם הבעיה הסתדרה. בינתיים הופיע הנהג (צר לי להגיד שב-2 המקרים היו אילו בני דודינו) שקרו משהו על עצם החסימה ונסעו כאילו לא עשו דבר.
משטרה שסגרה 83% מתיקי הטרדה מינית, לא מתעסקת בעבירות רכוש או גניבת רכב, ולא אוכפת את חוקי התנועה, נשאלת השאלה מה הם כן עושים?
 
לעומת זאת..

אפשר לחוקק חוק שמאפשר הוצאת אוויר שני גלגלים לפחות ואז זה היה יעיל
 

enigo

New member
לא יהיה חוק שמתיר לך לפגוע ברכוש של אחר, ולא משנה מה הנסיבות

חוק כמו שאתה מציע מנוגד לכל תפיסת מערכת החוק - ולא רק במדינות דמוקרטיות.
 

סהר דוד

New member
חוק כזה קיים כבר 50 שנים

לגבי אופניים- מתוך תקנות התעבורה:

סמכות שוטר
134. מצא שוטר אופניים שרוכבים עליהם תוך הפרת הוראות תקנות שהותקנו על פי הפקודה, רשאי הוא להוציא את האוויר ואת השסתומים כדי למנוע המשך רכיבה עליהם תוך הפרת הוראה כאמור.
 
למעלה