הגינות מפוקפקת מצד חברת יונדאי

GRAG12341

New member
הגינות מפוקפקת מצד חברת יונדאי

חבר שלי הזמין יונדאי טוסון 1600 בחודש אוגסט השנה.את הרכב קיבל בחודש ספטמבר בתחילתו. איש לא אמקר לו בסוכנות בבאר7 שעומדות לצאת לשווק הישראלי דגמי טוסון חדשים תחת הסיסמה "התחזקנו " . התוצאה היא בעלילה בלתי הוגנת והוא מרגיש מרומה ביותר.כי..:1.הורדת מחירי טוסון 2000 לרמת 1600 שקיבל בתוספת שיפורים רבים - במחיר ששילם עבור ה 1600 יכול היה לקבל מנוע 2000 " חזק " 2. אני מניח שההיערכות להכנסת דגמים חדשים לארץ היא תהליך ארוך של מינימום שנתיים......מדוע הסתירו ביונדאי את העובדה שעתידים להגיע דגמים חדשים עם הורדה במחיר? 3.הורדת מחירי טוסון 2000 בתוספת שיפורים למחירי ה 1600 ה"חלש " פגעה לא רק בו אלא בכל רוכשי טוסון גם ה 2000 וגם ה 1600 שכבר קנו. 4.הדבקת התואר " התחזקנו " בפרסומות בטלוויזיה לדגמים החדשים של 2018 לעומת כל הקודמים יוצרת תחושה לא טובה שכביכול מכרו לנו מכוניות חלשות מבחינת מנוע לעומת הגוף הגדול והכבד.....הסתרה..אי אמירת אמת ללקוח,תמחור שגוי ופגיעה גדולה ברוכשים נותנת לי או לנו עילא מספקת לא להתקרב יותר לחברה זו...עם כל הכבוד הראוי..
 

enigo

New member
הוא הזמין באוגוסט, קיבל בספטמבר. העדכון הוא בנובמבר

טווח זמן די גדול. ולא, אנשי מכירות לא יודעים את התוכניות של היבואן שנתיים קדימה. ממש לא.
ככה זה בכל פעם שיש מבצע או עדכוני אבזור/גרסאות - מי שקנה לפני "מפסיד". למה במרכאות? כי ביום קבלת ההחלטה, חבר שלך מצא שלטעמו הטוסון 1600 הוא הרכב שהוא רוצה. זה לא השתנה בגלל ששלושה חודשים אחר כך יש גרסה חדשה של טוסון, ולכן ההפסד שלו הוא רק בתחושה.
בכל מקרה, אין פה שום פעולה לא הוגנת מצד היבואן. גם הטענה שלך לגבי ה"התחזקנו" די מגוחכת - הלא כל פעם על מוצר חדש כתוב "משופר" בוורסיה כזו או אחרת, אז מה, הקודם היה נחות? (C גארפילד).
 

מנחם231

New member
אתה צודק. אבל......

בחלק המקרים אנשי המכירות אין להם מושג אם יש חידוש או לא.
זה גם מתאים לרוב היבואנים. יונדאי לא חריגים.
זה באמת מעצבן.
 
אז חבר שלך לא התחזק ביונדאי?

שלום
מה שלא הורג מחזק.
ומה שהורג, מחזק את ההורים!
 

oscars

New member
ואני קניתי סיאט אוטומטית כי אמרו שלא מביאים יותר ידנית

אז אמרו.
וכמה חודשים אחרי זה שוב התחילו להביא ידניות לארץ.
לפעמים זה מה שאומרים לאנשי המכירות להגיד
לא תמיד הם יודעים מה תהיה המדיניות של היבואן בעוד כמה חודשים.
 
למעלה