התייעצות לגבי תיקון גיר בשברולט קרוז 2009
שלום,
ברשותנו שברולט קרוז 2009 בנפח 1600 אוטומטית. הגיר שלה תקול ואינו מעביר הילוכים. במוסך שאפט בו אנחנו מטפלים היו מספיק הגונים להפנות אותנו למי שמתמחה רק בכך. הרכב במוסך הגירים של ספי בצומת סגולה, עליו קראתי המלצות באינטרנט ונדמה לי שגם כאן ספציפית. לדברי ספי תיקון חיישן לחץ בגיר יעלה 3,500 ש"ח או 6,500 ש"ח אם מדובר במוח של הגיר (המחירים לפני מע"מ). רק לאחר פירוק הגיר ובדיקתו נגלה מה הבעיה, אבל זו בדיקה ארוכה ויקרה ולכן עדיף להחליט עכשיו האם אני מאשר תיקון גם אם מדובר במוח של הגיר, שאחרת פירוק והרכבה של הגיר ללא תיקון המוח יהיה יקר ולשווא. במחירון יד 2 אני רואה שהרכב שווה כ-18,000 ש"ח אבל אני גם יודע שזה רכב עם שוק חלש במיוחד. ההנחה שלי היא שללא תיקון הרכב אוכל למכור אותו במחיר נמוך במיוחד (בטח בכמה מאות שקלים לפירוק), ומאידך אחרי תיקון אוכל למכור אותו נניח ב15,000 ש"ח או לנסוע בו עוד שנתיים-שלוש ואז למכור אותו לפירוק או בכמה אלפי שקלים בודדים. מה דעתכם? אני מחמיץ משהו? יכול להיות שבמצב שהרכב לא נוסע אוכל למכור אותו במחיר גבוה יותר מאשר כמה מאות שקלים לפירוק? טרם תקלת הגיר הרכב נסע בסדר גמור, כך שמבחינתי במצב נסיעה הוא בהחלט רכב אפשרי לשנתיים-שלוש.
תודה מראש על העצות,
איתי
שלום,
ברשותנו שברולט קרוז 2009 בנפח 1600 אוטומטית. הגיר שלה תקול ואינו מעביר הילוכים. במוסך שאפט בו אנחנו מטפלים היו מספיק הגונים להפנות אותנו למי שמתמחה רק בכך. הרכב במוסך הגירים של ספי בצומת סגולה, עליו קראתי המלצות באינטרנט ונדמה לי שגם כאן ספציפית. לדברי ספי תיקון חיישן לחץ בגיר יעלה 3,500 ש"ח או 6,500 ש"ח אם מדובר במוח של הגיר (המחירים לפני מע"מ). רק לאחר פירוק הגיר ובדיקתו נגלה מה הבעיה, אבל זו בדיקה ארוכה ויקרה ולכן עדיף להחליט עכשיו האם אני מאשר תיקון גם אם מדובר במוח של הגיר, שאחרת פירוק והרכבה של הגיר ללא תיקון המוח יהיה יקר ולשווא. במחירון יד 2 אני רואה שהרכב שווה כ-18,000 ש"ח אבל אני גם יודע שזה רכב עם שוק חלש במיוחד. ההנחה שלי היא שללא תיקון הרכב אוכל למכור אותו במחיר נמוך במיוחד (בטח בכמה מאות שקלים לפירוק), ומאידך אחרי תיקון אוכל למכור אותו נניח ב15,000 ש"ח או לנסוע בו עוד שנתיים-שלוש ואז למכור אותו לפירוק או בכמה אלפי שקלים בודדים. מה דעתכם? אני מחמיץ משהו? יכול להיות שבמצב שהרכב לא נוסע אוכל למכור אותו במחיר גבוה יותר מאשר כמה מאות שקלים לפירוק? טרם תקלת הגיר הרכב נסע בסדר גמור, כך שמבחינתי במצב נסיעה הוא בהחלט רכב אפשרי לשנתיים-שלוש.
תודה מראש על העצות,
איתי