שלושה חודשים 8000 ק"מ

motidov

New member
שלושה חודשים 8000 ק"מ

מעולם לא העלתי סיכום או סיכמתי לעצמי את החוויות הראשוניות ברכב חדש שרכשתי.
מאחר וברכישה המדוברת עלו במוחי תהיות רבות בגלל הביקורות השליליות,רשמתי לי משהו כמו מבחן ארוך טווח.
מיצובישי אטראז' 2017 נקנתה חדשה מהחברה לפני 3 חודשים.
נכנסתי לפני זמן מה למוסך בקרית שמונה.מוסך מורשה של החברה.בקשתי לשוחח עם המנהל.העלתי בפניו כמה שאלות.אחת מהן הציקה לי במיוחד.מדוע הרכב לא רועד לא בהילוך סרק וגם לא כשהגיר הרציף בהילוך D.בשדרוג או מתיחת הפנים של סוף 2016 ענה לי המנהל,העניין נפתר.הוא הסביר לי גם איך.לא בדיוק הבנתי.שלח המנהל עובד שבדק שמנים וכאלה,הכל היה בסדר ונסעתי לדרכי.
היו בפורום אזהרות לגבי התחממות הבלמים בירידות ארוכות והסכנה שכרוכה בדבר. בהחלט נלחצתי.
בכלל,בגלל האזהרות,עשיתי את רוב הנסיונות לבד בהתחלה(:)לאחר מכן גם צרפתי את המשפחה ואת ציוד ההגברה.
אבל אולי כדאי דווקא להתחיל בחסרונות.
החיסרון הבולט הוא דווקא במערכת המולטימדיה של כלמוביל.היא מותקנת ברכבי יונדאי ומיצובישי.
לא תמיד בלחיצה ראשונה על הכפתורים בצד או על מסך המגע, העסק נענה מייד.זה קצת מציק.בגלל שהמערכת נעולה,לא הצלחתי להכנס לוויז עם שם משתמש.הסנכרון האוטומטי בין האנרואיד למערכת לא מושלם ולוקח קצת זמן עד שהעסק מסתנכרן.
לא סוף העולם אבל יש מקום לשיפור.
בירידה מצפת לטבריה,עם רכב בתפוסה מלאה,לברקסים לא קורה דבר.לא שריקה-לא התחממות ואפילו לא רחש חשוד.
נסיעה מצפת לירושלים עם המשפחה, (נלחצתי מאוד בפעם הראשונה בגלל הביקורות) הרכב צפוי-נוח ורועש כמו הC3 פיקאסו בנזין 1.6 שהייתה לי בעבר.הגיר הרציף חלק,המנוע מגיב היטב וסוחב את הכבודה כמו כל מכונית ממוצעת.בעיר הרכב צר ומשתחל לכל מקום בקלות.המתלים רכים קצת. לא הרגשתי חבטות יוצאות דופן.משקל הרכב=945 ק"ג כן מורגש קצת-שבוע שבועיים ומתרגלים.לדעתי,מדובר ביתרון.בכל ה8000 ק"מ מערכת הESP לא נכנסה לפעולה אפילו פעם אחת. בשיוט רגוע סיבובי המנוע במהירת שיגרתית של 100 קמ"ש עומדים על 2000 סל"ד והתחושה בהחלט נינוחה. צפת רמת גן הלוך ושוב (היום נסעתי),חזרתי ללא שום תחושה מאומצת או הרגשה שונה מהרכבים שהיו לי בעבר.
מה שכן מורגש,הוא עניין החסכון בדלק.הוא גדול ובעיני הוא חשוב.
כמה שניסיתי לנבור,לא מצאתי חיסרון משמעותי.מ8000 ק"מ אי אפשר לדעת לגבי האמינות בעתיד.במוסך, המנהל אמר שהרכב מאוד אמין. ימים יגידו...
מיצובישי אטראז' תיקח אתכם לכל מקום על טפכם וצאנכם בנוחות וביעילות.אין ממה לחשוש גם במקרה "תמרון חרום", חלילה.היא תהיה צפויה ויעילה כמו כל מכונית סדאן יפנית טיפוסית.תוספות כמו: כניסה והנעה ללא מפתח-בקרת אקלים-חיישני גשם (עובד יופי) -חיישני אורות-חישוקי מגנזיום-תאורת יום (DLR)-שליטה מההגה על הטלפון מערכת השמע ובקרת השיוט ושאר ירקות,מוסיפים בהחלט לתחושה הטובה ממילא.
בהזדמנות זו,אאחל לכל הגולשים למנהל ולעוזריו,שנה טובה בריאות והצלחה.והכי חשוב שניסע בזהירות.
אחזור בעז"ה בעוד 3 חודשים לדווח.
 

enigo

New member
מוזר... אלפי קצינים מתלוננים על הרכב הזה והדביקו לו את

הכינוי a-trash, ורק אצלך הכל דבש ושושנים... 80 כח סוס מצליחים לסחוב את הרכב כמו "כל מכונית ממוצעת" - למרות שלמכוניות ממוצעות היום יש הספק גבוה ב-50%. אין רעידות - כשכל מי שנהג ברכב מדווח על רעידות (כן, גם אחרי מתיחת הפנים)...
מעורר חשד כבד שאתה סובל מדיסוננס קוגנטיבי, או פשוט כותב מטעם.
&nbsp
 

enigo

New member
נהגתי מספיק באטראז' - לא מתכוון לחזור על החוויה...

ורק דוגמא כדי לשים את ההצהרה שלך על הסחיבה בפרופורציה - האטראז' מאיצה למאה קמ"ש ב-13.3 ש'. קורולה - המשפחתית הכי ממוצעת שיש - מאיצה ב-11.1 ש'. קקטוס - רכב שעולה בערך כמו האטראז' - מאיץ ב-9.7 ש'.
אז אומנם החיים הם לא אפס למאה, אבל היתרון הזה יבוא לידי ביטוי בכל האצה - בהשתלבות בכביש מהיר, בטיפוס בעליות ובעקיפות. ומכיוון שהאטראז' היא הקלה בחבורה, הרי שכל תוספת משקל - אנשים או ציוד - תשפיע בה יותר על הביצועים מאשר בשתי האחרות.
כאמור - הסתירה בין העובדות והדעה הכללית על הרכב לבין מה שרשמת גדולה כל כך, שהעסק נראה חשוד.
 
למעלה