קניית מכונית מחברת ליסינג

I Gabe

New member
קניית מכונית מחברת ליסינג

בוקר טוב וחג שמח,

אני מתעניין במכונית שמוצעת למכירה על ידי חברת ליסינג. המחיר שלה בלוי יצחק לפני הפחתת ליסינג הוא כ 82K. חברת הליסינג מבקשת 71K. זה בערך המחיר שמכוניות פרטיות נמכרות בידי אנשים פרטיים בלוח יד2. מדובר בדגם עם ביקוש נמוך שקשה מאד למכור ונמכרות הרבה מתחת למחירון גם כפרטיות.

כמה לדעתכם לשלם עליה? חשבתי על כ-60K. זה ריאלי לדעתכם?
 

selalerer

New member
קח בחשבון גם את מחיר המכירה שלך בעוד כמה שנים.

גם לך יורידו מחיר במכירה על זה שזה ליסינג לשעבר, בנוסף הליסינג מציף את השוק בד"כ ברכבים מהסוג הזה וכשאתה תמכור יהיו עוד מלא כמוך בשוק.
 

I Gabe

New member
תודה, זה ברור לי שיורידו גם לי במכירה

הדגם הזה (פיז'ו 508) נמכר מאדם פרטי בערך 12-15% מתחת למחירון של לוי יצחק וגם זה בתנאי שהרכב במצב מושלם. זה לא בדיוק דגם מבוקש. השאלה כמה הגיוני לשלם על אחת מליסינג. חשבתי שהוא שווה לי 60K שזה בערך 26-27% מתחת למחירון. הגיוני?
 

selalerer

New member
עוד שאלה פה היא אם לא מחסירים ממך משהו.

לפעמים הליסינג הוא ברמת איבזור נמוכה יותר.
&nbsp
לא התנסיתי עם הרכב אישית, אבל לפי מה שוכתבים עליו ברשת והנתונים, נראה רכב מצויין.
 

I Gabe

New member
זה הדגם הבסיסי של הרכב

אבל במפרט הרגיל של היבואן.
 
מו"מ קשה

שלום
נכון שיש מרווח מו"מ ברכישת/מכירת רכב יד-2 בליסינג, אבל נדמה לי שהמרחק בין המחיר שאתה מבקש לשלם לזה שהם מבקשים לקבל, גדול.
קח בחשבון שאם תגיעו לעמק השווה, סביר שזה יהי באמצע. כלומר 5K פחות מהמחיר הנקוב ע"י חב' הליסינג, ולא כל ה-10K שאתה דורש.
כדי להגיע לעמק השווה של 10K יהי עלך לפתוח ב-20K פחות, מה שלדעתי החברת ליסינג לא תאפשר.
 

I Gabe

New member
שיפתחו יד 2 ויראו מה אנשים מבקשים ועוד מיד 1 פרטית

הם מבקשים בקצה העליון של השוק הפרטי. לדעתי לוקחים מרווח עצום למיקוח עם המחיר שהם נוקבים. ואצלי זאת עסקת מזומן. לא טרייד אין ולא תשלומים.

בכל אופן, לא ירצו, סבבה. לא קרה כלום. לא חסרות מכוניות בשוק.

תודה.
 

מנחם231

New member
בכללי

ה508 נחשב בעיני לרכב מעולה.כדי לדבר ברצינות צריך נתונים.
יש לרכב 3 דגמים .פרמיום ,אקטיב, ואקסס.
כמובן שבתור רכב חדש יש הפרשי מחיר בין הדגמים. השאלה אם מתאים לך לוותר על האיבזור.
אם אתה לא רושם שנת ייצור אי אפשר לענות ברצינות.
לדבר באחוזים זה לא לעניין.
 

enigo

New member
סוף 2014 זה עוד הגרסה הראשונה של המנוע, עם 156 כ"ס

עד כמה שאני זוכר - וזה מנוע רגיש במיוחד לאיכות הטיפול. לא הייתי קונה את הרכב הזה מליסינג.
בכל מקרה, אם תקנה - חובה לוודא שהוחלפו מותחני הטיימינג. הם נוטים למות לפתע, ולגרום להרס המנוע. יש מותחנים משופרים שמשום מה היבואן לא מתקין בדחיפה אלא רק אם מבקשים.
 

I Gabe

New member


ועל זה נאמר better safe than sorry. נראה לי שאחפש בכל זאת משהו אחר.
האמת שזאת פעם ראשונה אחרי הרבה מאד זמן שאני קונה מכונית משומשת. פשוט מרגיש פראייר לשלם 130-140K ש"ח על משפחתית חדשה. מוכן לספוג תיקון פה ושם אבל לא להעביר חצי מהזמן במוסך.
 

enigo

New member
אני לא אמרתי כלום על "חצי מהזמן במוסך". יש בעיה מוכרת - עם

פתרון (לא מאוד יקר).
מהצד השני אתה מקבל מכונית מעולה במחיר די מגוחך - בערך כמו קורולה מקבילה בנתונים.
 

I Gabe

New member
לקחתי חופש ספרותי


פתרון אפשרי אחר זה להוסיף משהו בסדר גודל של 15K ולהתקדם למודל 2015 בהנחה (שטרם בדקתי) שיש בה את המנוע המעודכן. הבעייה העיקרית זה לא הכסף אלא שהמבחר הרבה יותר מצומצם. מכונית שמראש די נדירה.
 

enigo

New member
ליתר ביטחון, כדי לוודא שלא מדובר בשאריות מהדגם הקודם

בדוק את הספק המנוע - 156 כ"ס זה הישן. 165 כ"ס זה החדש.
 

© DrorZi

New member
במקום לפרוש מהעסקה אפשר ללכת על קשיחות מול המוכרים

להגיד "ואללה תקשיבו, פרטי יד ראשונה שמורה מצאתי ב 65 ולא מצליחים למכור אותה, אם תרצו ב 52K אני מוכן לבוא לקחת לבדיקה" ולראות מה הם אומרים, מה אכפת לך לנסות
ממילא אתה לא חם על האוטו ואז או שהעסקה תיפול, או שתקבל את הרכב במחיר ששווה את ההתעסקות איתו ((30K פחות ממחירון, זה מתחיל להשמע שווה)
 

I Gabe

New member
תודה, עצה טובה

ספציפית שם לא מוכנים להתגמש. שיהיה להם לבריאות. התחלתי לראות מכוניות מפרטיים. אבל זה רכב יחסית נדיר ואין כזה מבחר. רק ארבעה בסביבה שלי וכבר דיברתי עם כולם. אחת אני רוצה לקחת לבדיקה לקראת סוף השבוע. לצערי היא הצבע פחות אהוב עלי אבל משאר הבחינות נשמע טוב.
 

מנחם231

New member
במחיר שנקבת

אם תצליח לקנות הרווחת. לא יודע מצב הרכב ,מה הנסועה שלו. אם הרכב במצב טוב שווה גם להוסיף מעט.
לקראת סוף השנה הם לחוצים למכר מצד שני הם לא פראיירים.
בהצלחה.
 
למעלה