איך Subaru XV כרכב מפשחתי ?

מנחם231

New member
רק דבר אחד

יש די הרבה תלונות על "אכילת שמן" גבוהה.כדאי לבדוק לפני החלטה .
 

enigo

New member
כמה גבוהה? כי האמת היא שאם זה לא גורר נזקים כמו הרס של הממיר

אז זה משהו שאפשר לחיות איתו - כל זמן שיודעים שהוא קיים.
אבל רק כאשר זה ברמה סבירה - אם זה ליטר לכל 500 ק"מ אז כמובן שמדובר במטרד אמיתי. אבל ליטר כל 3000 ק"מ, נגיד? אישית אני מסוגל לחיות עם זה אם השאר מתאים לי.
 

חן 1111

Active member
אנשים היום מפונקים. מבחינתם כל הוספת שמן בין הטיפולים

היא פגם מהותי ועילה לתביעה ייצוגית.
 

selalerer

New member
הזמנים השתנו וזה כבר לא דבר מקובל

גם בהרבה רכבים ישנים לא היה דבר כזה להוסיף שמן בין טיפולים כשהרכב חדש ותקין
 

enigo

New member
בעניין הזה לא השתנה הרבה - יש מכוניות שלא אוכלות שמן בכלל,

ויש כאלו שכן, גם כשהמנוע תקין לחלוטין. קשור כנראה לתכנון המנוע.
 

חן 1111

Active member
ברכבים ישנים היו עושים טיפול כל 5000 או 7500 ק"מ

והיו משתמשים בשמן בצמיגות גבוהה יחסית.
היום עושים טיפול כל 15000, 20000 וגם יותר, והיצרנים ממליצים על שמנים דלילים יותר.
 

the annonymous

New member
עדיין זה מטרד

אם אני צריך להוסיף שמן כל תדלוק שלישי או רביעי מבחינתי זה דיל ברייקר אבל אם צריך להוסיף פעם פעמיים בשנה זה שטויות.
&nbsp
&nbsp
 

enigo

New member
בהנחה שיש לך מכונית ממוצעת, כל שלושה מיכלים זה כל 1200-1500

ק"מ. אוטו שאוכל שמן בקצב כזה זה חריג מאוד.
אבל אם אוטו אוכל שמן בקצב של ליטר כל 3000 ק"מ אז יוצא שאתה ממלא 2-3 בשנה בנסועה מקובלת. לא תענוג - אבל לא משהו שהייתי פוסל רכב בגללו.
 

enigo

New member
מרחב פנימי ונוחות בסדר גמור. תא מטען קצת קטן

תא נוסעים פשוט מאוד מבחינת העיצוב והחומרים. מנוע ה-1600 חלש.
 

חן 1111

Active member
גם אני שמעתי על תופעה של צריכת שמן גבוהה

לא יודע באיזה דגם בדיוק, ואם ואיך פתרו את זה.
 

enigo

New member
מטעם יהודה המכבי שמתלונן שגלון אחד לא מספיק לשמונה ימים?

 
למעלה