daniel22001
New member
סיטרואן C4 פיקאסו (7 מקומות)תקלה במערכת השמן קשור לחום מנוע?
שלום
אדם שנסע ברכב סיטרואן C4 פיקאסו (7 מקומות) 2011
בבדיקת מים שגרתית הנהג שכח לסגור את מכסה מיכל המים ברכב.
לאחר נסיעה של כמה עשרות ק"מ (לא בנסיעה אחת) נדלקה נורית "סרוויס" והיה כתוב סטופ.
הנהג עצר את הרכב, ופתח מכסה מנוע וכמובן שיצא אדים. (מכסה מיכל המים היה מונח סתם במקום כלשהו באזור)
לאחר מילוי מים וסגירת המכסה, עדיין הנורה דלקה. ואז כשהתבונן יותר (ייתכן מאוד וזה היה גם קודם אבל הוא לא שם לב אלא רק לסרוויס, ראה שמופיע על המסך בצד גם הכיתוב Oil pressure
בהתייעצות עם מוסכניק, הוזמן גרר.
במוסך (רגיל) הוחלף שמן, ופילטר שמן. אך התקלה נותרה.
בעל המוסך אמר שנראה שיש צורך להחליף וסת שמן. ולאחר שהתייעץ עם מישהו ממוסך סיטרואן, נאמר שהבעיה היא או וסת שמן או משאבת שמן, ומחליפים את שניהם. ומדובר על עלות של כ-3000 ש"ח.
1. האם מישהו מכיר את התקלה הזו?
2. האם יש קשר בין המחסור במים, התחממות המנוע, לבין הבעיות של השמן? בעיקר בדגם הרכב הזה.
(המוסכניק אומר שאין קשר בין הדברים, והבעיות במערכת השמן הן לא תוצאה של הבעיה עם המים והתחממות המנוע)
תודה למשיבים
שלום
אדם שנסע ברכב סיטרואן C4 פיקאסו (7 מקומות) 2011
בבדיקת מים שגרתית הנהג שכח לסגור את מכסה מיכל המים ברכב.
לאחר נסיעה של כמה עשרות ק"מ (לא בנסיעה אחת) נדלקה נורית "סרוויס" והיה כתוב סטופ.
הנהג עצר את הרכב, ופתח מכסה מנוע וכמובן שיצא אדים. (מכסה מיכל המים היה מונח סתם במקום כלשהו באזור)
לאחר מילוי מים וסגירת המכסה, עדיין הנורה דלקה. ואז כשהתבונן יותר (ייתכן מאוד וזה היה גם קודם אבל הוא לא שם לב אלא רק לסרוויס, ראה שמופיע על המסך בצד גם הכיתוב Oil pressure
בהתייעצות עם מוסכניק, הוזמן גרר.
במוסך (רגיל) הוחלף שמן, ופילטר שמן. אך התקלה נותרה.
בעל המוסך אמר שנראה שיש צורך להחליף וסת שמן. ולאחר שהתייעץ עם מישהו ממוסך סיטרואן, נאמר שהבעיה היא או וסת שמן או משאבת שמן, ומחליפים את שניהם. ומדובר על עלות של כ-3000 ש"ח.
1. האם מישהו מכיר את התקלה הזו?
2. האם יש קשר בין המחסור במים, התחממות המנוע, לבין הבעיות של השמן? בעיקר בדגם הרכב הזה.
(המוסכניק אומר שאין קשר בין הדברים, והבעיות במערכת השמן הן לא תוצאה של הבעיה עם המים והתחממות המנוע)
תודה למשיבים