יונדאי i10 - שנתון 2014

יונדאי i10 - שנתון 2014

ברשותי יונדאי שנקנתה מהיבואן, קילומטראז' כ -48,000 ק"מ.
מעוניין להשתדרג ברכב טיפה טוב יותר.
1.מתי כדאי להחליף?
2.בשל הקושי הרב שיש היום במכירת רכבים (וגם הכאב ראש),
האם כדאי ללכת לסוכנות ולא לקנות דרל היבואן?
 

מנחם231

New member
מנסיון אישי

החלפנו i10 בi20 דרך הטרייד של יונדאי. בניגוד לחברות אחרות המחלקה הוגנת.זה לא שהם מפסידים חלילה אבל כדאי לך לפחות לבדק.המשרד בפ"ת.
 
תודה! אתם מרוצים מהטריד אין שביצעתם?

סה"כ הקפיצה מנפח מנוע של 1.2 ב i10 ל 1.4 ב i20 הוא לא גבוה, זה גם לא מנוע טורבו (בניגוד ל C3 פיג'ו 208 החדשות - אותן אני שוקל לבדוק בין היתר).
אני לא מחפש רכב בנפח מנוע של 2.0, אבל אני כן מעוניין ברכב עם ביצועים יותר טובים מה i10 שיש לי היום
 

M o l

New member
אם אתה מחפש ביצועים טובים, לא הייתי הולך על I20.

 

enigo

New member
ביצועים הם בהחלט לא החלק החזק, תרתי משמע, של ה-i20

אני זוכר שהיה מבחן השוואתי בין i20, 208 ופאביה באוטו (נדמה לי שהיה עוד אוטו, לא זוכר איזה), וה-i20 חטפה שם ביקורת קשה על הביצועים ביחס למתחרות. היא גם אחת היקרות בקבוצה - למרות שהיא ממש לא אחת המאובזרות.
 

M o l

New member
בהחלט, יצא לי "לבלות" במחיצתה של I20 במשך שבועיים

(אמנם היא היתה מהדור הקודם, אבל אין הבדל במנוע) לפני שקיבלתי את ה208 ואיך אנסח את זה בעדינות? מדובר בעגלה.
 

enigo

New member
אם אני זוכר נכון, למרות הנפח וההספק הזהים, מדובר למעשה במנוע

אחר. אבל לא חותם על זה. בכל מקרה, הפרש הביצועים ביחס ל-208 המעודכנת תהומי. הקטע הוא שזה ממש חבל, כי הבסיס די נחמד - אוטו נוח למדי ושקט. אפילו יפה לטעמי. אבל השילוב של מנוע חלש-אבזור דל-מחיר גבוה הופך אותו לפשוט לא אטרקטיבי.
 

מנחם231

New member
לא המלצתי על שום רכב

בסה"כ כתבתי מה עשינו הבת ואני. עם כל הטירחה תמיד כדאי למכר עצמאית. מצד שני הביקוש בשוק יד 2 לi10 לא גבוה.לנו הייתה בעיה בגלל שהרכב היה "לימון" והטרייד התאים.הבת התעקשה לעשות את הטרייד אצלם. ניסיתי לשכנע אותה ללכת על רכב אחר לשוא. רק כדי שיובן אני הוא הקונה.אם בא לך רכב עם ביצועים רק תרשום תקציב.
 
"לימונים" - זה החסרון של רכב יד 2 ומעלה

תודה על ההסבר!
לגבי המכירה העצמאית זאת ההתלבטות שלי.
למכור רכב זה כאב ראש: טלפונים, קונים שיבקשו לראות את הרכב, לבצע עליו נסיעת מבחן, לקחת אותו למכון בדיקה וכו', ומעל כל זה יש את הקושי הגדול של למכור רכב יד 2.
אז נכון שאם אקנה רכב בסוכנות ולא מהיבואן הרשמי הם יורידו אותי לריצפה עם המחיר, אבל זה שווה את זה.
&nbsp
התקציב - 90k
דרישות: אוט'. רכב בטיחותי, אמין, חסכוני , תא מטען קצת יותר גדול מה-i10.
רכב שיבודד טוב יותר את הרעשים כששומעים רדיו (היונדאי לא הכי מצטיינת בזה)
וזריז יותר מה i10.
 

מנחם231

New member
התקציב בעיני קצת בעייתי

ב90K לא תרכוש את שתי המועמדות שלך. רק ידני בלבד. בעוד 10K זה יהיה אחלה.
תוסיף בבקשה גם את הפאביה. בעיני במחיר הזה היא אחלה.
 
בטח שכן

הפיג'ו נמכרת עכשיו ב 85K אצל היבואן, הסיטרואן ב 94k.
אם אקנה אצל הסוכנות קבל הנחה וזה בערך הגבול שלי.
&nbsp
על איזה רכב נוסף היית ממליץ?
 

M o l

New member
הייתי בודק גם את האיביזה, למרות שהיא ממש לפני החלפה.

 

M o l

New member
יש דגם חדש לחלוטין בעולם, עדיין לא הגיע לארץ.

 

מנחם231

New member
רק בבקשה

הצרפתיות עם מנוע 3 בוכנות. תברר אם הרעש והרעידות לא מפריע לך.אישית אני לא אוהב את המנועים האלה. אבל זה הטרנד היום.
 

M o l

New member
גם הפאביה המעודכנת עם מנוע בעל 3 צילנדרים (1.0)...

 

M o l

New member
לא מזמן החלו לשווק את הפאביה עם מנוע 1.0

לפי מה שידוע לי, כרגע ניתן לרכוש את שתיהן (הבדל של 2000 ש"ח, ה1.2 יקרה יותר), אבל אני מניח שלא ימכרו את שתי הגרסאות לעוד הרבה זמן...
 
ההתרשמות הכי טובה תהיה לבצע נסיעות מבחן

זה כנראה אחד החסרונות בדרישות שלי מהרכב
אני מעוניין להשתדרג מהרכב שיש לי היום ואין לי צורך ברכב משפחתי.
בקטגוריה של הסופר מיני האופציות שלי ללכת על אחת מהצרפתיות, אלא אם כן יש עוד רכב שנכנס למשוואה ולא חשבתי עליו
 
למעלה