הסימפטומים שאתה מתאר אופייניים לתותבים שסיימו חייהם
תותב הוא חלק שמשלב גומי ומתכת ומחבר בין שני חלקים, בדרך כלל כחלק מהמתלה.
toe היא זווית מסוימת של הגלגל, והלינק האמור שולט בה (כדי שהגלגל לא יטה מדי). אם התותב בלינק גמור - משמע הגומי נהרס/נאכל/התפורר - זה יגרום לזה שכל תזוזה של הגלגל תגמר בנקישה/חבטה מורגשת.
כך גם תותבים במשולשים, תותבים של מוטות מייצבים (תקלה נפוצה. בדרך כלל החשוד הראשון שמתלה מתחיל להרעיש באופן מוגזם) וכן הלאה.
נסה לדרוש מהמוסך התחייבות שהחלפת החלקים באמת תפתור את הבעיה - משמע תשלום אחרי נסיעת מבחן.