מונחים באנגלית

מנחם231

New member
עד שמישהו יענה תשובה יותר חכמה

זה תותב עשוי ממרכז מתכת מצופה גומי בשני צדדיו.הוא מחבר זרוע ממרכב הרכב לצלחת הקליפר.השם הוא ארוך אבל החלק ממש קטן.גם ההחלפה שלו לא מסובכת אבל צריך קלמרה מיוחדת לחילוץ.
 

גידי פ

New member
תודה

ומה לגבי המונח הראשון?

מדובר ברכב משומש שמרגישים בו כל סדק הכי מזערי שיש על הכביש. בנוסף נשמעות דפיקות מהחלק האחורי בזמן נסיעה. היינו במוסך וזה מה שהמליצו לנו להחליף.
 

מנחם231

New member
אמרתי לך שהשם ארוך והחלק קטן.

יפרקו גלגל ואת הקליפר. התותב מוחזק בבורג ארוך שמפרקים ואז שולפים את התותב הפגום ומחליפים בחדש.
 

salachshabati

New member
מה כל כך קשה לעשות גוגל תמונות לשני המונחים האלו.

תנסה ותבין לבד
 

חן 1111

Active member
1. זה תותב יד סרן

2. זה באופן כללי זרוע מתלה, וליתר דיוק זרוע מתלה מתכווננת, שעל ידי שינוי האורך שלה ניתן לשנות את התכנסות הגלגלים.
 

enigo

New member
בחלק מהיצרנים והדגמים כן. לכן יש דגמים שבהם אפשר לעשות

"כיוון פרונט אחורי" במיטב היצירתיות השפתית של אנשי המוסכים.
 

חן 1111

Active member
ולפעמים המקורית באמת לא מתכווננת

אבל יש לקנות תחליפיות שכן. לפעמים מחליפים גם את האחורית וגם את הקדמית למתכווננות, ואז אפשר לכוונן גם את שפיעת האופנים (קמבר).
 

enigo

New member
הסימפטומים שאתה מתאר אופייניים לתותבים שסיימו חייהם

תותב הוא חלק שמשלב גומי ומתכת ומחבר בין שני חלקים, בדרך כלל כחלק מהמתלה.
toe היא זווית מסוימת של הגלגל, והלינק האמור שולט בה (כדי שהגלגל לא יטה מדי). אם התותב בלינק גמור - משמע הגומי נהרס/נאכל/התפורר - זה יגרום לזה שכל תזוזה של הגלגל תגמר בנקישה/חבטה מורגשת.
כך גם תותבים במשולשים, תותבים של מוטות מייצבים (תקלה נפוצה. בדרך כלל החשוד הראשון שמתלה מתחיל להרעיש באופן מוגזם) וכן הלאה.
נסה לדרוש מהמוסך התחייבות שהחלפת החלקים באמת תפתור את הבעיה - משמע תשלום אחרי נסיעת מבחן.
 
למעלה