איזו אנליזה שטחית
האם מישהו כאן אמר שבני עמינו לא מעדיפים אוטומט? לא!
האם מישהו כאן האשים את היבואנים שלא מביאים מוצרים ונתקעים עימם? גם כן לא!
אבל, הבעייה היא אחרת. החינוך המוטורי [זה מתחיל מהבית, מביה"ס, הרבה לפני המורה לנהיגה אבל גם המורה לנהיגה ואופן ביצוע הטסט קשורים כמובן לעניין] לוקה ועל כן מרבית הציבור לא רק שאינו יודע לנהוג כהלכה [הלכה למעשה כשהוא עצמו יושב מאחורי ההגה] אלא גם אינו מבין בהילכי נהיגה [כלומר אינו מבין איך לשפוט נכון את נהיגתו של מישהו אחר שיושב מאחורי ההגה]. כלומר במילים אחרות, כל קשר בינו לבין נהיגה אמיתית הוא מיקרי ביותר. גם שעון עומד מדייק בשעה פעמיים ביממה. תזכור את זה.
חלק מהבעייה הזאת הייתה יכולה להשתפר מהקצה אל הקצה אם מסה קריטית היתה נוהגת ברכבים ידניים. זה לבד היה מביא את השינוי. אבל בפועל כאמור מסה קריטית ואף יותר ממנה [דהיינו מכפלות שלמות של מסה קריטית] נוהגת בגיר אאוטומטישי ואת התוצאות העגומות רואים חזור וראה בקרב המשתמשים במוצרים המוטוריים [כביש, מסלולי רכיבה, מדרכה, רכבים ושאר מוצרים עם גלגלים]
הפרשנות שלך למילה "עצלנים" היא שיטחית. עצלנים זה לא רק אלה שלא מזיזים את רגל שמאל [מה שאתה כנראה לוקח מהמונח "עצלנים"
] אלא אלה שלא רוצים ללמוד לעמוק איך לנהוג טוב יותר, שמחפשים את הדרך הקלה, למרות שהיא שגוייה, שלא מעוניינים להסתכל מעבר ל"מתחת לפנס"