קיה סיד, מאזדה 3 אקטיב התלבטות והזדמנות

קיה סיד, מאזדה 3 אקטיב התלבטות והזדמנות

ככה קשה להתעלם מ7 שנות אחריות של קאיה
קשה להתעלם שלדעתי מאזדה יותר יפה.
מצאתי גרסאת אקטיב מאזדה 3 שהיא הזולה והקצרה יותר שנתון 2014 המחיר
הערכה שלי שהמחיר בליסינג ל 48 אלף ק״מ שזה כלום צריך להיות פחת 10%
מהמחריון שעומד על 66 אלף דיינו 59000 ש״ח אבל יכול להיות שגם לכיוון ה55 אלף מאחר ויש לרכב הזה גם ככה לאבד 8% בלי להיות מליסינג.

לעומת זאת הקאיה סיד עם 7 שנות אחריות ככה שגם בשנתון 2014 נשארת לי אחריות סדר גודל מחירים אני מניח דומה.

קשה להחליט... דעות וכאלה אשמח לשמוע.
 

enigo

New member
האחריות של קיה היא לא 7 אלא שלוש מלאות וארבע חלקיות - ובכל

מקרה זה לא רלוונטי לרכב שהיה בליסינג.
 
בהנחה שהקיה לא מליסינג והמאזדה כן

מה יהיה יותר קשה למכור? בהנחה שאני סופג את 8%-10 במחירון באחרי שנתיים שלוש.
 
אין אחריות על קיה שאתה רוכש מליסינג

אם אתה רוצה 7 שנים תרכוש מידיים פרטיות.
2. לעולם אל תגיד על המחיר ש"זה כלום" או כפי שרשמת "...הערכה שלי שהמחיר בליסינג ל 48 אלף ק״מ שזה כלום..."
חברות הליסינג יודעות מעולה מה יש להן, עד כמה זה שמור, מה מצב השוק ומה ערך הרכב. לעתים המחירון הוא סתם המלצה נטולת קשר קישור וזה בד"כ בהקשר לרכבי ליסינג.
 
קיה לא מליסינג שכחתי לציין. המאזדה כן מליסינג.

&nbsp
אחרי שלוש שנים על הכביש השאלה אם בשנתיים הקרובות אני צפוי לתקלות
(למעט החלפת צמידים)
&nbsp
לא הבנתי את 304 חלקיות שכתבת.
&nbsp
 

enigo

New member
3 מלאות, כמקובל, וארבע על מנוע ותיבת הילוכים בלבד.

 

Hercu

New member
הייתי הולך על סיד חדשה

בטח אם היא לא מליסינג., רכב מעולה למשפחה מאוד מרווח ובטיחותי. הכי טוב שתנסה לנהוג עליו ותרגיש אותו בעצמך לדעתי הוא מאוד כיפי לנהיגה
 

enigo

New member
הסיד היא אחת המכוניות הכי מיושנות בקטגוריה. היא רחוקה מלהיות

"מאוד מרווחת" בסטנדרטים המקובלים היום, והיא רחוקה מלהיות בטיחותית בהשוואה למתחרות החדשות. אין לה, למשל, אף מערכת בטיחות מודרנית מקורית.
וכיפי לנהיגה הוא לא היה אף פעם. כשהוא היה חדש הוא היה רכב "אפור" ויעיל - היום הוא כבר מיושן ופג תוקף. שווה לקנות אותו רק במחיר נמוך מאוד - וזה אכן מה שאפשר לעשות היום בעסקאות אפס ק"מ, בהן הוא מוצע בטווח מחירים של 100-110 אלף שקלים.
 
למעלה