נורת בדיקת מנוע דולקת קבוע
רכב מסוג יונדאי I30 שנת 2009 הוחלף מנוע למנוע חדש..ומאז נורת בדיקת מנוע דולקת כל הזמן..המוסכניק שהוא דיי ותיק ובעל ניסיון עם יונדאי ,בדק במחשב,ניקה את חישן VTTהחיישן כבר הוחלף פעמים,(פעם אחת בחיוב)..המוסכניק טוען שבגלל שהמנוע חדש זה גורם לחוסר סנכרון עם הרכיבים הישנים ולכן לוקח יותר זמן לאבחן את הבעיה..ואני בנתיים מתוזז למוסך במשך שבועיים,בנוסף בכל התנעה של המנוע בבוקר מד סל"ד מתחיל ב1500 סיבובים ועד שאני לא מתחיל בנסיעה הוא לא יורד מתחת ל1000...המוסכניק טוען שככה זה צריך להיות עם המנוע החדש..שצריך להתחמם בבוקר...למשהו יש ניסיון עם הדבר הזה ?
רכב מסוג יונדאי I30 שנת 2009 הוחלף מנוע למנוע חדש..ומאז נורת בדיקת מנוע דולקת כל הזמן..המוסכניק שהוא דיי ותיק ובעל ניסיון עם יונדאי ,בדק במחשב,ניקה את חישן VTTהחיישן כבר הוחלף פעמים,(פעם אחת בחיוב)..המוסכניק טוען שבגלל שהמנוע חדש זה גורם לחוסר סנכרון עם הרכיבים הישנים ולכן לוקח יותר זמן לאבחן את הבעיה..ואני בנתיים מתוזז למוסך במשך שבועיים,בנוסף בכל התנעה של המנוע בבוקר מד סל"ד מתחיל ב1500 סיבובים ועד שאני לא מתחיל בנסיעה הוא לא יורד מתחת ל1000...המוסכניק טוען שככה זה צריך להיות עם המנוע החדש..שצריך להתחמם בבוקר...למשהו יש ניסיון עם הדבר הזה ?