איביזה בידיי

oscars

New member
איביזה בידיי

Seat Ibiza FR עם מנוע 1.0 טורבו גיר אוטומטי, צבע לבן.
תוספות של FR לעומת הדגם הרגיל: גג שמש, צמיגים ''16, ג'אנטים מגנזיום.
גג השמש מאכזב. נסגר עם בד פשוט לא אטום לגמרי, אור השמש חודר והרכב מתחמם. פריט מיותר.
מסך המגע פשוט מאוד. לא צבעוני ובלי תוכנת ניווט. ממוקם במרכז הדשבורד. למטה יש יציאות לדיסק און קי ולמכשיר חיצוני Aux.
העיצוב החיצוני שלה יפה אבל לא מדהים.
עיצוב הפנים שקט ונעים. גווני אפור כהה עד שחור בהיר עם תפירה אדומה בצדדים (קדימה הפועל).
מושבים די נוחים עם תמיכה צידית.
לוח השעונים ברור וקריא, וכולל תצוגה מוקטנת של הפעילות במסך המגע (שם התחנה המשדרת, השיר המנוגן). אין תצוגה של הקילומטראז' המצטבר אבל זה כי עוד לא למדתי איך להחליף פונקציות. ביום העצמאות אני אשב על ספר הרכב ללמוד אותו.
המזגן לא מקרר מספיק. אולי בגלל שהרכב מתחמם בגלל הסגירה הלקויה של גג השמש. וזה עוד לפני שהתחיל הקיץ.
המרחב הפנימי די צפוף. אני חייב למשוך את הכסא עד הסוף אחורה ואז מאחורי אין הרבה מקום. הנסיעה די קשיחה והרכב לא מתגבר טוב על באמפרים, מזעזע את עמוד השידרה והצלעות.
צריכת דלק – אני עוד לא יודע. עברו רק יומיים. נראה לי שהרכב מאוד חסכוני.
מנוע: כמה קטן ככה מרעיש. כנראה בגלל שזה עם 3 בוכנות. הרעש מציק יותר למי שנמצא בחוץ, פחות למי שבפנים (טנקיסטים כמוני יבינו את זה)
תאוצה: מפתיעה לטובה ברכב עם מנוע 1.0 ו 110 כ"ס. בינתיים אני לא מאמץ את המנוע יותר מדי.
לסיכום: לא מתקרבת ללאון שמכרתי. אני כבר מתחיל להתגעגע. עוד שנתיים שלוש אחליף את הרכב השני שלי (פנדה) בסיאט לאון או אלפא . ידנית. רק ידנית.

 

oscars

New member
דרך אגב ה"גג שמש" זה לא בדיוק גג שמש. זה גג פנורמי

הוא לא גג שנפתח .
יש רק מצב פתיחה מסויים כשהחלק האחורי שלו מתרומם כמה מילימטרים. בולשיט.
נראה לי הרכב הבא סיאט לאון גיר ידני ביבוא ישיר מספרד ;)
&nbsp
 

מנחם231

New member
תתחדש שוב. קצת חבל.

לא צריך להתגעגע לרכב הישן. ניווט אין בכל הרכבים אפשר להתקין בארץ בעלות של
כ3.5K. סמרטפון עושה את העבודה ללא תשלום.
לא הבנתי מה זה ק"מ מצטבר.מתחת ללוח השעונים יש שני כפתורים עם הספרה 00
לחצה על זה מאפסת .
התוכנה מאוד ידידותית וזה כסף קטן בשבילך.
כתבת גיר אוט"? לפי דעתי זה רובוטי DSG7 הילוכים.זה מה שהיצרן מתקין ברכבים שלו.
חלון שמש אני לא אוהב בגלל זה לא קונה דגם מעל כדי להימנע מזה.
המנוע שלוש בוכנות זה דבר שאני אישית מתרחק ממנו. זה אמנם באופנה היום אבל לא בשבילי.
נחמד לקרוא חוות דעת מבעל רכב אמיתי ולא "מפרשנים"
תתחדש שוב ותהנה .
 

oscars

New member
מנחם. הנאה מנהיגה זה מה שחסר לי

הלאון היתה תפורה עלי כמו כפפה ליד.
הנאה בהנעה במכונית נאה...
לתומי חשבתי שאחרי 6.5 שנים הגיע הזמן להחליף רכב
וחשבתי שאיביזה היא כמו לאון רק יותר קטנה.
אז חשבתי...
 

oscars

New member
לא עשיתי נסיעת מבחן. אני מכיר את סיאט כבר כמה שנים

כשקניתי איביזה לקחתי בחשבון ירידה מהרמה של לאון
לכן קניתי FR ולא את האיביזה הרגילה (20 אלף ש"ח הבדל)
בדיעבד יכולתי לקנות את הרגילה ולהחליף ג'אנטים. היה עולה לי פחות.
FR מיותר
אם כבר איביזה - אז קופרה . . .
דרך אגב בין לבין שכרתי רכב שעדיין משרת אותי עד יום שני
קיבלתי יונדאי I10 שהפתיע אותי לטובה נוכח הדעות שלי על קוריאניות
חוץ מצריכת הדלק שנשארה גבוהה מאוד- הרכב נוח ויושב טוב על הכביש.
הם השקיעו קצת יותר בגימור ויש סיכוי שהפלסטיקים לא יתפרקו אחרי שנתיים (למרות שהם מקרקשים במהלך הנסיעה)
 
תמיד תעשה מסיעת מבחן.

על הרבה דברים היית עולה ויכולת לקבל החלטה מושכלת יותר מבחינתך. גם ככה אני לא חושב שעשית בחירה רעה אבל לפחות היית יודע.
במקרה הכי גרוע אתה יכול למכור, אתה לא נשוי לרכב הזה.
יונדאי וקיה מתקדמים ומשתפרים כל הזמן.
 

oscars

New member
לכשעצמו הרכב לא נורא כל כך. הבעיה זו ההשוואה

האיביזה בוודאי עולה על היונדאי I10 בו אני נוסע השבוע
אבל קצת מכעיס שלאון ברמת גימור style יותר מאובזרת מאיביזה ברמת גימור FR
לדוגמה אין קיפול מראות אוטומטי בלחיצה ארוכה בנעילה מרכזית. בלאון היה.
אין תאורה במראות הפנימיות של מגיני שמש. בלאון היה.
 

enigo

New member
חבל שלא עשית נסיעת מבחן. דבר מתבקש בהשקעה כזו

אגב, האיביזה הרגילה זכורה לי כבעלת מתלים רכים מאוד. מוזר שה-FR כזו קשיחה. זו אמורה להיות רק רמת גימור.
 
נהגתי ביונדאי i10 של חברת Car2Go עד שקיבלתי את הרכב החדש

לא התלהבתי מהעגלה הקוריאנית, נסיעה שקטה, פחות נוח, מנוע 1.2 עם תיבה אוטומטית אולי ממש קצת מורגש קפיצות בהעברת הילוכים, אבל המנוע חלש.
 
לבדק תבדוק בין איביזה ללאון היותר גדולה

ויותר מרווחת ויותר יקרה וגם נסיעת מבחן עדיף
 

oscars

New member
היתה לי לאון 6.5 שנים מכרתי אותה וקניתי איביזה. מתחרט.

 
למעלה