איביזה בידיי
Seat Ibiza FR עם מנוע 1.0 טורבו גיר אוטומטי, צבע לבן.
תוספות של FR לעומת הדגם הרגיל: גג שמש, צמיגים ''16, ג'אנטים מגנזיום.
גג השמש מאכזב. נסגר עם בד פשוט לא אטום לגמרי, אור השמש חודר והרכב מתחמם. פריט מיותר.
מסך המגע פשוט מאוד. לא צבעוני ובלי תוכנת ניווט. ממוקם במרכז הדשבורד. למטה יש יציאות לדיסק און קי ולמכשיר חיצוני Aux.
העיצוב החיצוני שלה יפה אבל לא מדהים.
עיצוב הפנים שקט ונעים. גווני אפור כהה עד שחור בהיר עם תפירה אדומה בצדדים (קדימה הפועל).
מושבים די נוחים עם תמיכה צידית.
לוח השעונים ברור וקריא, וכולל תצוגה מוקטנת של הפעילות במסך המגע (שם התחנה המשדרת, השיר המנוגן). אין תצוגה של הקילומטראז' המצטבר אבל זה כי עוד לא למדתי איך להחליף פונקציות. ביום העצמאות אני אשב על ספר הרכב ללמוד אותו.
המזגן לא מקרר מספיק. אולי בגלל שהרכב מתחמם בגלל הסגירה הלקויה של גג השמש. וזה עוד לפני שהתחיל הקיץ.
המרחב הפנימי די צפוף. אני חייב למשוך את הכסא עד הסוף אחורה ואז מאחורי אין הרבה מקום. הנסיעה די קשיחה והרכב לא מתגבר טוב על באמפרים, מזעזע את עמוד השידרה והצלעות.
צריכת דלק – אני עוד לא יודע. עברו רק יומיים. נראה לי שהרכב מאוד חסכוני.
מנוע: כמה קטן ככה מרעיש. כנראה בגלל שזה עם 3 בוכנות. הרעש מציק יותר למי שנמצא בחוץ, פחות למי שבפנים (טנקיסטים כמוני יבינו את זה)
תאוצה: מפתיעה לטובה ברכב עם מנוע 1.0 ו 110 כ"ס. בינתיים אני לא מאמץ את המנוע יותר מדי.
לסיכום: לא מתקרבת ללאון שמכרתי. אני כבר מתחיל להתגעגע. עוד שנתיים שלוש אחליף את הרכב השני שלי (פנדה) בסיאט לאון או אלפא . ידנית. רק ידנית.
Seat Ibiza FR עם מנוע 1.0 טורבו גיר אוטומטי, צבע לבן.
תוספות של FR לעומת הדגם הרגיל: גג שמש, צמיגים ''16, ג'אנטים מגנזיום.
גג השמש מאכזב. נסגר עם בד פשוט לא אטום לגמרי, אור השמש חודר והרכב מתחמם. פריט מיותר.
מסך המגע פשוט מאוד. לא צבעוני ובלי תוכנת ניווט. ממוקם במרכז הדשבורד. למטה יש יציאות לדיסק און קי ולמכשיר חיצוני Aux.
העיצוב החיצוני שלה יפה אבל לא מדהים.
עיצוב הפנים שקט ונעים. גווני אפור כהה עד שחור בהיר עם תפירה אדומה בצדדים (קדימה הפועל).
מושבים די נוחים עם תמיכה צידית.
לוח השעונים ברור וקריא, וכולל תצוגה מוקטנת של הפעילות במסך המגע (שם התחנה המשדרת, השיר המנוגן). אין תצוגה של הקילומטראז' המצטבר אבל זה כי עוד לא למדתי איך להחליף פונקציות. ביום העצמאות אני אשב על ספר הרכב ללמוד אותו.
המזגן לא מקרר מספיק. אולי בגלל שהרכב מתחמם בגלל הסגירה הלקויה של גג השמש. וזה עוד לפני שהתחיל הקיץ.
המרחב הפנימי די צפוף. אני חייב למשוך את הכסא עד הסוף אחורה ואז מאחורי אין הרבה מקום. הנסיעה די קשיחה והרכב לא מתגבר טוב על באמפרים, מזעזע את עמוד השידרה והצלעות.
צריכת דלק – אני עוד לא יודע. עברו רק יומיים. נראה לי שהרכב מאוד חסכוני.
מנוע: כמה קטן ככה מרעיש. כנראה בגלל שזה עם 3 בוכנות. הרעש מציק יותר למי שנמצא בחוץ, פחות למי שבפנים (טנקיסטים כמוני יבינו את זה)
תאוצה: מפתיעה לטובה ברכב עם מנוע 1.0 ו 110 כ"ס. בינתיים אני לא מאמץ את המנוע יותר מדי.
לסיכום: לא מתקרבת ללאון שמכרתי. אני כבר מתחיל להתגעגע. עוד שנתיים שלוש אחליף את הרכב השני שלי (פנדה) בסיאט לאון או אלפא . ידנית. רק ידנית.