השכרת רכב לחודש

רותם1211

New member
השכרת רכב לחודש

שלום.
אני מתכוון להשכיר רכב לתקופה של חודש ויש לי מספר שאלות
. 1) מישהו מכיר חברה שמשכירה רכבים במחיר סביר לכזו תקופה?
2) מישהו אולי התנסה בהשכרה לתקופה שכזאת אי פעם? (בכל זאת תקופה די ארוכה עבור השכרה)
אשמח לקבל לינק או מספר טלפון של חברה שיכולה לתת לי דיל הגיוני

כל פיסת מידע תעזור.
 

חן 1111

Active member
פעם, מזמן, שכרתי רכב לתקופה ארוכה בקל-אוטו

והייתי מרוצה.
ככל שהתקופה ארוכה יותר, המחיר יורד.
 

oscars

New member
שכרתי לפני יומיים רכב בבאדג'ט

מכרתי את הסיאט לאון ואני מחכה לאיביזה שהזמנתי
שכרתי בבאדג'ט רכב לשבועיים
עולה כ 90 שקל ליום (עם מיגבלה של 99 ק"מ ליום, שאין לי בעיה עם זה)
דרך אגב זה לשכור ולא " להשכיר"
 

oscars

New member
כן את האיביזה 1.0 FR.

אני חושב שהם לא מביאים עם מנועים אחרים
גם אוקטביה מגיעה עם מנוע 1.0
והם לא מביאים ידני בכלל :(
 
WOW

בכלל לא מביאים ידני? באיביזה? מה קורה לנו?
&nbsp
סתכל על האיביזה בUK ותראה כמה ידני יש ואיזה מבחר גדול ותבין עד כמה גדולה הבעייה אצלינו.
http://configurator.seat.co.uk/seat-cc/desktop-desktop-006_DEFAULT-en-normal.view?msk=2
אתה עוד חיפשת ידני... הרוב המכריע של הציבור הישראלי לא יודע איך כותבים ידני.
&nbsp
תוך כמה שנים, יצא לנהגי ישראל שם עגום באירופה...
 

oscars

New member
סיאט לא מביאים ידנית בכלל

אולי רק את הקופרה ידנית . אני צפוי לקבל את האיביזה בערך עוד שבוע. יא Manayek. ??
 

enigo

New member
סיאט היו מהדוחפים הגדולים של הידני בארץ. כנראה שפשוט נגמר

להם המלאי כרגע, כי מדובר בשאריות הדגם הקודם, והיצרן כבר נערך ליצור הדור החדש.
 
נסעתי למשך יום אחד ב108 אאוטומטישית

גיר טיפטרוניק... המסקנה שלי שגם בשימוש טיפטרוני מנואלי ההחלפות אינן אופטימליות.
LAG גדול.
כמעט לא נסעתי על האות D [וליתר דיוק אצל הצרפתיות זה E] אז אין לי מושג איך חלקות התנועה ובעיקר איך הL'atmosphère sportive...
אחרי 20 מטר זה שיעמם ובעיקר האופציה המנואלית סיקרנה.
&nbsp
דבר אחרון ניזכרתי שאין שם P בכלל. מחנים בN עם בלם יד... כמו שצריך. אגב גם בפיקנטו כמעט תמיד אני מחנה בN עם P או בלי P
תלוי בהרבה פרמטרים
 
כי...

כשיבוא ישראלי לשכור רכב הוא ייתקל בבעיות...
ו/או כשיהיה אירוע תחבורתי בעייתי בו מעורב ישראלי הוא יצטרך להוכיח ביתר שאת שהמאמא שלו אינה ז*&^
רפיוטיישן זה דבר שלוקח זמן לבנות אבל יחסית קל להרוס...
 
אז זו הסיבה שהם העלו אותנו לרכבות? הרפיוטיישן שלנו בנהיגה?

יש שם גם רכבים אוטומטיים בכל מקרה.
 
אתה מנסה בכוח להצחיק ?

יצאה לך בדיחה מאד תפלה
התכוונתי לספרדים פורטוגזים, איטלקים, צרפתים, אנגלים, וכד'. דהיינו אלה שאצלם הרכב ידני ואין בילתו...
 
אני חש כישלון על שלא הצלחתי להצחיק אותך.

כך או כך, גיר ידני הוא יצור מיושן שימות בעתיד הלא רחוק.
 


הומור הוא תכונה נהדרת.
הטאבו שאין לועגים לנספים בשואה או במערכות ישראל. אם תקפיד על זה ובעיקר אם תפגין מעט יכולת ללעוג לעצמך או אז תקרב את ההומור מבית מדרשך להומור שניתן לתאר אותו כNOBLE.

ולגבי "הגיר הידני המיושן", הבריחה ממנו כמו מאש נובעת אצל רובינו בעיקר ממחסור עמוק בקואורדינציה קריטית...
 
לא לעגתי לניספים

אלא לנסיון הנואל להתחבב על כאלה שהוכיחו לאורך ההיסטוריה באופן אקטיבי שהם לא מתים עלינו חיים.

לגבי גירים ידניים וקורדינציה - תהה הסיבה אשר תהה לבחירה של רוב האנשים, כיום אין שום הצדקה מעשית לגירים כאלה ברוב רכבי הנוסעים. יש דברים שמחשבים עושים טוב מאיתנו. גם אדם בעל קורדינציה יוצאת דופן לא יוכל להחליף הילוך במהירות שמערכת ממוחשבת עושה זאת. למעשה בשטחים קשי עבירות בהם רציפות העברת הכח חשובה כמו חול וקרח משתמשים בגירים אוטומטיים.

המגמה היא הנגשה של הטכנולוגיה לשימוש ההמונים ע"י הפשטה של ממשקים ולא סיבוך שלהם. זה קורה בכל התחומים, מאתרי אינטרנט דרך מחשבים וטלפונים חכמים וכן, גם ברכב.
מגמה נוספת היא חסכון לכן הגירים צריכים להיות מנוהלים ע"י מחשב.

באופן אישי אהבתי מאוד לנהוג בגיר ידני ואני עדיין עושה זאת לעיתים רחוקות אבל אין ספק שזו מערכת נחותה ופרימיטיבית ופחות בטיחותית מפני שהיא גורמת להסרת הידיים מההגה ומושכת תשומת לב מהנהג.האהבה לבדה אינה מספקת. צריך גם היגיון.

זו לא המערכת היחידה שצריכה למות לדעתי, גם המראות על כל מגבלותיהן והשטחים המתים שלהן וההתנגדות האוירודינמית והפגיעה העיצובית שהן גורמות צריכות להיות מוחלפות במצלמות ורדארים, וגם הצמיגים ממולאי האויר יצטרכו לפנות מקום לפתרונות בטוחים יותר.

גם הפקס צריך למות אבל זה לא קשור לרכב.
 

enigo

New member
דווקא לגיר אוטומטי יש עדיפות ברציפות העברת הכח...

 
למעלה