מה ההבדל בין Mobileye ל Awax ?

enigo

New member
AWACS כולל שילוב בין רדאר למצלמה, כך שברמת התאוריה

יש לו יתרון. אבל כמו בהרבה דברים, יש הבדל בין התאוריה למציאות. במקרה הזה, ההבדל הוא ברמת התוכנה מאחורי החומרה. מצד אחד מובילאיי, חברה שעובדת עם חלק גדול מיצרני הרכב בעולם כספק של מערכות בטיחות, ומהצד השני חברה אנונימית, רשומה בארה"ב אבל שייכת לישראלי, שאספה מרכיבים מכל מיני יצרני משנה, ולא ברור מי בכלל אחראי על התוכנה שלה.
והכי חשוב מבחינתי - לא הצלחתי למצוא אפילו מבחן אובייקטיבי אחד לאייווקס, וממה ששמעתי, הם פשוט התחמקו מכל בקשה לתת מערכת למבחן.
 

dts

New member
מי ניסה לבחון את איווקס בארץ

אמנם למובייל יש הרבה יותר התקנות אבל מגזין רכב נורמלי (לדוגמה) או עיתון מוכר בוודאי יוכל למצוא מערכת כזו מותקנת ולבדוק אותה במהלך יום .
 

enigo

New member
ניסו לפחות שתי מדיות שאני מכיר

ותתפלא, אבל יש כנראה ממש מעט מערכות כלו מותקנות, כך שהחיתוך של הקבוצות של אנשים שהתקינו מערכת אייווקס עם אנשים שמוכנים למסור את הרכב שלהם ליום למבחן עם האנשים שאנשי המדיות מכירים, היא כנראה קבוצה ריקה...
ומעבר לזה שאייוקס תמיד יוכלו לטעון, ברגע שזו לא מערכת שהם מסרו למבחן, שהמערכת שנבדקה לא היתה תקינה ולכן נכשלה, הרי עצם העובדה שאייווקס לא היו מוכנים למסור מערכת למבחן אומרת מבחינתי הרבה מאוד.
 

camera man2

New member
זהו שאני קבעתי התקנת איוואקס ועכשיו מתלבט חושב לבטל

עד כמה באמת קריטי האבדל בין הראדאר למצלמה ,כי ראדאר אמור לגלות בכל תנאי מזג אוויר כמו חושך ערפל או שמש מסנוורת ,ומצד שני ,מצלמה במצבים אלה תתקשה או אפילו לא תתפקד .
ובנוסף זה נכון שמשרד הרישוי נותן 1500 שח החזר למי שמוכיח שהתקין מערכת מצילת חיים ?
 

enigo

New member
כאמור, עקרונית לרדאר יש יתרון. אבל החומרה לא שווה כלום בלי

תוכנה טובה, והתוכנה של מובילאיי הרבה יותר טובה.
ואם אתה נוהג לא מרוכז בחושך וערפל - הפסק!
 

camera man2

New member
כתבה שקרית ומסלפת דברים

כתבה שקרית ומסלפת דברים ועובדות בכדיי לגרום לאנשים לחשוב שהם יוצרים קשר עם מובילאיי ,כך גרמו לי את הרצון להשאיר פרטים ,ובסוף מופיע כיתוב ,יועץ בטיחות מטעם איוואקס יצור איתך קשר בהקדם ,,

http://www.insite-mag.co.il/rd140_b...oola&utm_medium=black_box&utm_campaign=Little black box DT
 

enigo

New member
בלי לפתוח אותה - זו לא כתבה. זה תוכן שיווקי. מודעה בתחפושת.

זה הפך לכלי נפוץ מאוד בפרסום, והרבה אנשים שלא ערים לעניין נופלים בפח. לצערי זו שיטה שגם גופים מכובדים נוקטים - למשל במעריב בזמנו את כל המוספים היתה מפיקה בכלל המחלקה המסחרית, ולא המערכת - משמע כל הכתבות שם היו בחזקת תוכן שיווקי.
 

camera man2

New member
כן ,רק שמה שהם כותבים שם ,הם תופסים טרמפ על הסיפור של מובילא

ובעצם מקשרים אתההצלחה של מובילאי ומערבבים את זה איתם יחד ,ונותנים למי שממש לא מבין לחשוב שהוא מגיע למשהו שקשור להצלחה של מובילאי ושנקנתה בסכום אגדתי ,ואז לבסוף כשאתה מקיש את הפרטים שלך ,מופיע העינין שאיש מקצוע בטיחותי מטעם איוואקס יצור איתך קשר בהקדם .איך הם ממש לא מתביישים לסלף עובדות ולשקר .
 

enigo

New member
זאת פרסומת... ככה זה בפרסומות, ואם תשתה קוקה קולה אז

פתאום תהיה בלונדינית שופעת באמצע מסיבת בריכה ענקית? גם לא.
 
למעלה