מחפש רכב חדש לאשתי להלן הקריטריונים

חן 1111

Active member
אז מה ? זה לא היה ברשימת הדרישות שלך

זה גם לא מדויק. הציון שלה הוא בין 8 ל-10, שזה די באמצע בין המתחרות. כמובן, אם תוותר על הדרישה לידני, תוכל למצוא מבחר של דגמים עם ציון טוב יותר.
חוץ מזה, ממתי זה שיקול ברכישת רכב?
כמובן, זה משפיע על המחיר בגלל המיסוי. אז ממילא אתה משווה מחירים לפני בחירת הרכב.
 
אתה צודק ששכחתי לרשום את הדרישה הזאת בהתחלה אבל

זה רק כי לא הייתי מספיק מאורגן.
לXV בדקתי והציון הירוק הוא 13 האם אתה מרגיש נוח לנהוג ברכב עם כזה ציון במדינה שהאויר בה לא מאד נקי והיא מאד צפופה מוטורית?
אני רוכב הרבה על אופניים ולא אוהב את העשן של הרכבים
 

M o l

New member
לנסוע באוטובוס חוסך עוד יותר זיהום אוויר


 
גם אני כמוך לא בעד "קונצפט"/ מראה הספורטאג'

אני מעדיף מכוניות קונבנציונליות קרי המראה של המשפחתיות אפשרי סטיישן.
הגובה פוגם ביציבות הסיבובית.
&nbsp
לגבי הרעיון של ה2008: עד כמה הספסל האחורי מרווח בהשוואה לריו ?
 

חן 1111

Active member
חדש? תקציב?

יש סובארו XV ידנית, בחדשות רק 1600. בישנות יותר נדמה לי שהיה גם 2000 אבל הן יקרות יחסית.
 
לא רק חדש אלא גם חדיש כלומר לא דגם שידוע שמתחלף אוטוטו

תקציב: הכי זול שניתן למצוא ושיענה על שאר הקריטריונים שרשמתי בפתיחת השרשור ובנוסף שכחתי לרשום עוד סעיפים חשובים:
ציון יחסית טוב בסעיף דרגת זיהום האויר [למי שלא מבין זה הציון ירוק, זה שהסולם שלו בין 1=טוב ל15=גרוע]
ציון יחסית טוב של רמת האיבזור הבטיחותי [למי שלא מבין זה הציון הכחול, כלומר זה שהסולם שלו בין 0=גרוע ל8=טוב].
&nbsp
כאמור אשתי לא מתענינת בביצועים אלא שיהיה מרווח בשורה השנייה. אין צורך ב3 שורות של מושבים
 

חן 1111

Active member
מה משנים לך הציונים האלה?

הציון הירוק מתבטא במחיר.
ואם אתה אזרח טוב שדואג לסביבה, עדיף שתפסיק לצרוך בשר וחלב. אם לא ידעת, אז גידול הבקר בעולם מזהם את האוויר יותר מהתחבורה.
או שתפסיק לנסוע לחו"ל. בטיסה לארצות הברית מנועי המטוס שורפים בערך 400 ליטר לכל נוסע. ואין במטוס ממיר קטליטי.
לגבי דירוג האבזור, זה דירוג שלא אומר הרבה על הבטיחות האמיתית. בסך הכל סופרים מערכות שקיימות ברכב, ונותנים נקודות לכל מערכת. עדיף להתייחס לציון NCAP, מכיוון שיותר חשוב מה קורה לנוסעים בתאונה, מאשר עם כמה כריות אוויר השיגו את זה. הציון גם משקלל מערכות שיש ספק במידת החשיבות שלהן, למשל בקרת שיוט אדפטיבית (אתה מכיר מישהו שמשתמש בזה?). אפילו מצלמת רוורס מעלה את הציון.
 
אתה רואה למה אני נהנה מהדיונים איתך?


כיף בגלל שאתה מאד לוגי וזה עושה סדר.
הציון הירוק שמתמטא במחיר הקנייה גם מתבטא במהלך "חיי השימוש" בצריכת דלק ירודה וכו' ככה שזה לא מזיק לחפש ציון "ירוק עד", לא?
לגבי איבזור הבטיחות, אני מסכים איתך לגמרי כי הדוגמה הפנטסטית שלך, מצלמת הרוורס
זה לא משהו שצריכים בפרט אם יש חיישני רוורס איכותיים.
&nbsp
חוץ מזה, מצאתי עוד דרישה: אני מעוניין שחיישן הלחץ אויר יהיה כזה שמבוסס על חישני הABS ולא וונטילים מיוחדים שמנטרים את הלחץ המדוייק של כל צמיג וצמיג... האם יש עדיין כזה דבר כיום... אני לא אוהב את חלק מהשינויים שעובר עולם הרכב
 
אסביר לך

החיישנים בוונטילים זה עסק מסובך שאינו קיים בגלגל הרזרבי גם אם גודלו שלם.
לעומת זאת המערכת המשווה צדדים לפי הABS עובדת באופן אמין אלא אם יש לך פנצ'רים זהים דו"צ. בנוסף זה סתם שימוש נוסף של החומרה בתוכנה חדשה ואילו בשיטה הראשונה שהזכרתי מדובר בחומרה חדשה.
חומרה חדשה שמסרבלת וכידוע חומרה גם עלולה להתקלקל.
 

Yonatangil

New member
למה כ"כ חשוב לה שלא יהיה אוטומטי?

תוכל למצוא בקלות ספורטאז' או משהו אחר שיענה לדרישות.
 
למעלה