מבקש עיצה(חוזר אחרי פינג פונג של פוסט המולטימדיה לפני כחודש)

shagy2dup

New member
מבקש עיצה(חוזר אחרי פינג פונג של פוסט המולטימדיה לפני כחודש)

מקווה לקבל יעוץ מחברי הפורום ..

בקצרה - לפני כחודש וחצי התלוננתי על שירות של סוזוקי לגבי מערכת מולטימדיה שהוחלפה לי ברכב (מצלמת הרוורס נותנת תמונה מפוקסלת ומגורענת עם המערכת שהוחלפה לי, בו בזמן שבמערכת הקודמת שהייתה לא היו בעיות הנ"ל).
כאשר שמים את המערכת הקודמת רואים בסדר, ובמערכת החדשה הבעיה חוזרת.

ניסיתי לתפוס את מנהל סוכנות הרכב (כפי שלפחות נאמר לי) ללא הצלחה... אחרי כ 3 שבועות של ניסיונות לתפוס אותו (לא עונה לשיחות , מסנן , לא חוזר ממתינה, נותן לעובדים אחרים שלו לענות, וכו....) התקשרתי למכשירי תנועה.
מכשירי תנועה טוענים שהם מתעסקים רק ברכבים (לפחות מי שהצלחתי להשיג שם) ולכן תלונות על הרכבה ומערכות שהורכבו במעמד הקניה זה מול הסוכנות או נותן שירותי ההרכבה.

נותן שירותי ההרכבה הוחלף (המערכת הותקנה אצל מתקין אחד ואחרי זה הוחלפה אצל מתקין אחר,מורשה , מטעם סוזוקי).

אחרי אינספור פינגפונגים , פתאום סוזוקי מוכנה להתקין לי את מערכת השמע המקורית של הרכב (שנמצאת אצלי, שכן קניתי מהם את המולטימדיה) ולקחת את המערכת הפגומה ובו בזמ ןלפצות אותי ב 50% מהעלות וזאת בטענה שהמערכת הייתה אצלי סך הכל שנה בשימוש (קצת פחות משנה לפני ההחלפה ועוד כ 2 חודשים עם מערכת אחרת).
זה הגיוני ?? מערכת שנמסרה לתיקון קצת פחות משנה ?


ביקשתי להחזיר את המערכת הקודמת ואמרו לי שכנראה יש בעיות בדגם הזה ובגלל זה החליפו לי, לטענתם החלפה לדגם הקודם תגרור הגעה שלי אליהם לתיקונים חוזרים ונשנים....

אני כבר אובד עצות? אם הייתי יודע שזה מה שהולך להיות הייתי חושב פעמים לפני ...
 

© DrorZi

New member
אז איזו עצה אתה מבקש?

מה העלות שתוחזר לך? (כמה זה 50%?)
אני היתי הולך אליהם, שיפרקו, שיחזירו כסף ושלא ירכיבו כלום חדש
משם היתי הולך להרכיב מה שנוח לי במקום אחר
 

shagy2dup

New member
50% מהווים כ 2000 שקל ....והיבואן מעוניין לתת רק 50% :|

לגבי ללכת להרכיב במקום אחר, מסכים איתך....
מערכת כזאת עולה כ 3500-4000 בכל מקום אחר....זה לא שעשו לי הנחה, פשוט קיבלתי אותה על הדרך עם הרכב והעדפתי "לצערי" לבצע עתקנה אצל היבואן.
&nbsp
פשוט לקבל רק 2000 ולהוציא אחרי זה עוד 4000 בשביל מערכת עם מצלמת רוורס נשמע לי הזוי לחלוטין....וכמו שאומרים רק בישראל...
&nbsp
&nbsp
 
תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006

אופן ביצוע התיקונים
6. (א) תיקון קלקול בטובין בתקופת האחריות יחזיר את הטובין למצב שבו היו אלמלא הקלקול, בכפוף להוראת תקנה משנה (ב).
(ב) היה תיקון הטובין בתקופת האחריות כרוך בהחלפת חלקים בהם, יהיו החלקים המחליפים מקוריים וחדשים.
(ג) לא מילא היצרן אחר הוראות תקנות משנה (א) ו-(ב), יספק לצרכן טובין חדשים, זהים או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך, או ישיב לו את התמורה ששילם בעדם, לפי בחירת היצרן.

נכון רק אם התקלה הייתה בשנה הראשונה. יצרן=יבואן.
 

shagy2dup

New member
תודה, המערכת נמסרה מעט לפני תום השנה לתיקון

כמו כן, מדובר בחלק מהרכב שנמתא תחת אחריות של 3 שנים...
&nbsp
&nbsp
אוקי, במידה והיבואן לא מסכים ורוצה לתת רק 50% למי לפנות? למועצה לצרכנות ? בית משפט לבתיעות קטנות ? מישהו אחר?
&nbsp
 
אתה יכול לפנות לייעוץ למועצה לצרכנות

אבל שתדע שטיפול שם יקח מספר חודשים. יש להם פורום באתר ושם תוכל לקבל כיוון ראשוני. ישנו גם אירגון "אמון הציבור" ואולי גם שם יקח מספר חודשים.
 
למעלה