תשובה מפורטת ויפה!
מספר הערות - מחסור בשמן יגרום בדרך כלל צרות אחרות (למשל כשל במיסבים) לפני שיגרום להתחממות ניכרת של המנוע, לכן לא כדאי לסמוך על הטרמוסטט שיתריע על מחסור בשמן...
מבין האפשרויות שנמנו, הנפוצות ביותר הן תקלה בטרמוסטט ותקלה במאוורר, ואותם גם קל יחסית לאתר לבד. לכן כדאי להתחיל איתם. להקשיב האם יש רעש של מאוורר כאשר האוטו מתחמם. אם לא - כנראה שיש תקלה (יכול להיות גם נתק בחוטים שמובילים אליו. לא לרוץ להחליף מאוורר ישר. זה חלק די יקר).
כשהמנוע חם, לבדוק האם הרדיאטור חם, והכוונה היא ממש לוהט ולכן צריך להיזהר, או לא. שווה לבדוק גם האם הוא חם בצורה פחות או יותר שווה. יש מקרים בהם הרדיאטור נסתם חלקית ואז חלקו לוהט וחלקו פחות חם.