מעוניינת לדעת פיאט פונטו גרנדה 2009 מה חושבים??

גיר רגיל?

אחלה אוטו. מחיר ברצפה ותמורה טובה בתלות במצב הרכב.
&nbsp
גיר אאוטומטיש? אין לי מושג אבל הגיר האוטומטי של האיטלקים והצרפתים הוא לא הBREAD AND BUTTER שלהם. הרכבים הללו באירופה נמכרים בגירסאות הידניות ב99.999%
הקונצרנים הללו, אלמלא השוק הישראלי, לא בטוח שהיה להם כדאי בכלל לפתח גיר אאוטומטישי בעת ההיא.
 

selalerer

New member
אנחנו באמת שוק מספיק משמעותי בכדי שקונצרן יטרח בשבילנו?

 
אחלה שאלה

אם כי הקהל שרכש איטלקי או צרפתי אאוטומטישי בארץ בעבר לא התעניין בשאלה הזאת.
התשובה שלי בנוייה על ההיגיון שלי. לא בהכרח תסכים איתה. חילוקי הדיעות הם כר פורה ומפרה...

הקונצרנים המדוברים לא ממש טרחו עבורינו כלומר הרכיבו גיר שעל הנייר "התאים בקטנה" כלומר, בהמשך אחרי פרק זמן לא ארוך התבררו הבעיות והתקלות.
חוכמת ההמונים לא בחנה את המוצר, כן? ועל כן הרכבים האוטומטישיים שלהם לא ניבחנו באופן מסיבי ומקיף כפי הרכבים המנואליים שלהם.
&nbsp
ואני שואל אותך: כשאתה לוקח רכב כלשהו במתכונת ידנית והופך אותו לאוטומט, עד כמה תקבל רכב שונה לגמרי ממה שהיה לפני כן? איני מתכוון לרכיבים הפיזיים אלא לתכונות שלו על הכביש ?
מי שרכש צרפתי ו/או איטלקי אאוטומטישי בעבר התעלם לדעתי מכל הבדלים שהם: גם מאפייני הנהיגה וגם מאפייני האמינות והחיסכון לגווניו.
 

enigo

New member
בא לך לתמוך במה שאתה אומר עם, נגיד, עובדות?

כש-PSA ורנו פיתחו את ה-AL4 עם סימנס, זה ממש לא היה בשביל השוק הישראלי. מכירות C4 אוטומטית, למשל, באירופה היו גבוהות יותר ממכירות C4 אוטומטית בישראל. לא באחוזים, שלא מעניינים אף אחד, אלא במספרים מוחלטים. הם ניסו לקלוע לטעם האירופאי עם הגיר הזה, וזו גם הסיבה להתנהגות הייחודית לו, שאותה הישראלים לא אוהבים (כי היא שונה מהיפנית/אמריקאית).
גם כשפיאט פיתחה את התיבה הרובוטית שלה, זה ממש לא היה בגלל אלף המכוניות (במקרה הטוב) בשנה שנמכרו בישראל.
&nbsp
 
העובדות היחידות שאני יכול להביא כאן הם

שבארץ הבעייה לא הייתה "חוסר ההתאמה של הגיר לטעם הישראלי", אנחנו לא מדברים על אופן ההכנה של פילה סלמון בגריל עם עישבי תיבול...
אלא בארץ אנשים חוו תקלות ופגמים בגיר. סתכל מה אחרים רשמו בשרשורים הרלוונטיים כאן. זה לא אני אלא אלה אחרים שמדברים על סמך ניסיונם.

אבל אני מקבל את התיקון שלך על כך שבמספרים אבסולוטיים הרכב האירופאי האאוטומטי נמכר באירופה במספרים גבוהים יותר מאשר בארצינו ושעל כן היצרן כיוון לשם. אם כי תזכור שגם באירופה לא נחל הצלחה כי אחרת אם היה עד כדי כך מוצלח האירופאים היו אולי זונחים את הגיר הידני...

מצד שני ייתכן שכיוונת לא לחוסר הטעם הישראלי אלא לשימושיות השונה בישראל הפקוקה והצפופה. כשרכב מתפתל בפקקים אז הגיר האאוטומטישי שלו עלול לסבול כפי שלמדתי מהדיווח של אהרון ד
ולהגינות גם גיר רגיל עלול לסבול מכך, אבל זה תלוי מיומנות הנהג.
 

enigo

New member
האירופאים זונחים את הגיר הידני, שלא יהיה לך ספק.

 

פיני2555

New member
לא להתקרב

הגיר הרובוטי (כאילו אוטומטי) עם הרבה בעיות ובפיאט לא מתקנים אותו אלא מחליפים בזמנו דרשו 10k כן עשרת אלפים על גיר כזה היבואן על הפנים וכך גם מוסכי השרות ברובם - סחטנים , הרכב מצוייד במחשב (תקלות וחו"לי) ורק במוסכי פיאט היה ניתן לטפל ולראות תקלות שהופיעו וגם כיוונים מכיוונים שונים , עדיף להתרחק מפיאט יש מספיק רכבים טובים אחרים
 
ומה לגבי הגיר הידני?

התחלואים שאתה מדבר עליהם קשורים רק לגיר האוטומטישי, לא? או שאתה מכיר דברים אקסטרא-גיריים כלומר שקשורים למנוע וכו'... ?
לדעתי יש כאן את בה_רו שיש לה פנדה ידני וגרף שביעות הרצון אצלה הוא טוב
&nbsp
&nbsp
 

lseugy

New member
יש לי מודל 2008 (על הכביש מ-2007). אין תלונות (טפו טפו טפו).

גיר ידני.
היתה בהשכרה ועדיין אין תלונות (טפו טפו טפו, מלח מים, מלח מים, מלח מים ואני לא מאמין באמונות תפלות).
 

© DrorZi

New member
לא הבנתי " הרכב מצוייד במחשב (תקלות וחו"לי)"

איזה רכב מ 2009 לא מצוייד במחשב?
מה הקשר לחוץ לארץ?
 
למעלה