נזילת שמן בפיג'ו 307 שנת 2008

כוכבית מצויה

Well-known member
ברור לי שזה לא השפריץ מלמטה, בהשפרצה מלמטה השמן לא יכול

להגיע למכסה הסרעפת. (אלא אם כן ממש משפריץ כך שחוזר ממכסה המנוע...) אבל החלטתי לזרום איתו.
רק כיוון שאני יודעת שפילטר זה לא דבר יקר לא מחיתי על ההחלפה. אני גם לא משוכנעת שהיה צריך להחליף את השמן. לא חושבת שהוא ניסה לרמות אבל חושבת שהוא הלך על הגבול. ברור לי שמה שפתר את הבעיה זה הידוק הברגים אבל כששאלתי אותו מה פתר הוא אמר לי ששילוב של החלפת הפילטר, החלפת השמן והידוק הברגים.
מעדיפה לא לפתוח את מיכל הפילטר כדי לצלם, אבדוק מחר אם בקבלה מופיע מק"ט. לא רציתי להעמיד אותו בפני שאלות קשות אבל אם ההמלצה היא לפילטר שהוא שם אז למה על המדף היה לו גם את הפילטר שלטענתו אינו מתאים? (יודעת כי הוא טרח להראות לי שיש פילטרים עם מק"טים שונים). הסתכלתי עכשיו ברשימת החלקים של פיג'ו כאן
http://www.lubinski.co.il/_Uploads/dbsAttachedFiles/spare_Prices_Peugeot_Jan16.pdf
לא מופיע המק"'ט שהוא שם לי (לא שאני זוכרת אותו אבל זה היה מק"ט ללא אותיות ואין כזה ברשימה). בעוד שנדמה לי שמה שמופיע ברשימה זה מה שהיה באוטו.
המשכתי לשאול כאן לגבי מוסך כיוון שאני לא מתכוונת לחזור אל המוסך בו עשיתי את התיקון הזה. דעתך רק מחזקת את מה שאני הרגשתי בלי להתנסח בצורה כל כך נחרצת וברורה. תודה על החידוד.
 

כוכבית מצויה

Well-known member
מק"ט כפי שמופיע בקבלה 1-9818914980

מחירו 67 ש"ח לפני מע"מ והוא אינו מופיע ברשימת החלפים של לובינסקי.
 

enigo

New member
67 ש"ח לפני מע"מ לא נשמע זול באופן חשוד, אבל מצד שני, יכול

להיות שהמוסך "דופק מחיר" לפילטר זול.
בכל מקרה, אם הוא לא ברשימת חלקי החילוף של לובינסקי - שכוללת גם פילטרים חליפיים בדרך כלל - אז אני לא רואה איך הוא עונה לתואר "מומלץ". מי בדיוק ממליץ עליו?
 

כוכבית מצויה

Well-known member
אין לי מושג, רק ציטטתי את מה שהוא אמר...

גיגלתי עכשיו את המק"ט (ללא -1) קיבלתי תוצאות של פילטרים לפיג'ו וסיטרואן כולן בשפות שאיני קוראת, נעזרתי קצת בתרגום של גוגל. נראה לי שזה פילטר חליפי.
זה נראה שהוא מכר לי סיפור כדי שיהיה לו תירוץ להחלפת הפילטר, אם לא היית מבקש צילום לא הייתי בכלל מגיעה לרשימת החלפים של פיג'ו ולא היה לי מושג שהוא אינו מופיע בה, כנראה הוא מעריך ובצדק שזה מה שיקרה אצל רוב הלקוחות.
כאמור איני מתכוונת לחזור למוסך הזה כך שכל סימן שאלה רק מחזק אצלי את ההחלטה הזו.
 

enigo

New member
אני חושב שכדאי לפרסם את שם המוסך. לא נרה שמדובר ברמאי או גנב

חלילה, אבל עולה סימן שאלה לגבי המקצועיות שלו.
 
למעלה